Gå til innhold

The Witcher 3 bekreftet for PS4 (PS4)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har anskaffet meg triple monitor setup og innser nå at konsollenes tid er over for min del.

Kan nesten ikke skjønne at vi klarte oss med bare èn skjerm før i tiden.

Og jeg har aldri skjønt greia med "surrond gaming". Det å spille med på et stort bilde med store, svarte, irriterende skiller mellom skjermene, som ødlegger bildet, kan ikke være annet enn forbanna irriterende..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Har anskaffet meg triple monitor setup og innser nå at konsollenes tid er over for min del.Kan nesten ikke skjønne at vi klarte oss med bare èn skjerm før i tiden.
Og jeg har aldri skjønt greia med "surrond gaming". Det å spille med på et stort bilde med store, svarte, irriterende skiller mellom skjermene, som ødlegger bildet, kan ikke være annet enn forbanna irriterende..

Word.

Sony har fridd til utviklere, og laget et beist av en maskin. Det er utrolig beroligende å se Mark Rein som gjest på Gametrailers, der han er svært entusiastisk om den nye maskinen. Han understreker at med UE4 vil ikke utviklingskostnadene bli så astronomiske som mange har trodd, og han mener det er et like stort hopp fra PS3 til PS4, som det var fra PS2 til PS3.

Lenke til kommentar

Endelig! Som PC-spiller har jeg ventet på dette lenge, og det er en positiv overraskelse at PS4 både får 8GB RAM (jeg hadde aldri trodd de nye konsollene ville gå høyere enn 4 før ryktene begynte å sirkulere), og at de nå bruker en x86-CPU som gjør det lettere å porte spill fra PS4 til PC og motsatt.

De neste 4-5 årene bør PC-versjoner av multiplatformspill slippe å bli holdt tilbake av konsollene, og jeg tror vi kommer til å se mye spennende spill. Kraftig maskinvare har ikke bare med grafikk og gjøre, men med friheten til utviklere til å gjennomføre sine ideer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...