Joachim_F Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Det er liten fare for spilltørke for Sonys neste konsoll. Les hele saken Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 hmm, ser ikke Rocksteady på lista =/ Lenke til kommentar
garnok Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 ikke helt komplett ennå nei. Rockstar f.eks mangler, som jeg så logoen på under presentasjonen Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 ikke helt komplett ennå nei. Rockstar f.eks mangler, som jeg så logoen på under presentasjonen Rockstar er da der de. Lenke til kommentar
Moridin82 Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Når tror folk den kommer i norge tidlig 2014? Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 21. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2013 Jeg har oppdatert listen med en rekke nye navn etter publisering. Den vi fikk tilsendt manglet i utgangspunktet alle amerikanske utviklere fra bokstaven J og nedover, og dessuten ble det bekreftet flere andre navn på pressekonferansen. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Savner Naughty Dog! Det er Sony-eid, så der kan du ta det med ro Lenke til kommentar
hitman47 Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Lucasarts = Star Wars 1313 1 Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Det som irriterer meg mest er at omtrent halvparten av de japanske utviklerne sikkert ikke kommer til å gi ut spill her i vesten (muligens jeg overdriver her, men det virker som de aldri er interessert til å dele gode spill med oss) 1 Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 ^ Enig, som artikkelen sier er det ingen garanti for at det faktisk kommer spill på konsollen fra alle utviklerne, men om det idet heletatt kommer kan du banne på at halvparten av de japanske ikke slipper spillene sine her uansett. Kilde: "tidligere erfaring" Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Mange respektable japanske navn på den listen. Håper i det minste at titlene til Konami, Tri-Ace, Level-5, Nihon Falcom og Namco Bandai kommer over, da disse har stått for mange fantastiske rollespill. Capcom er det mer varierende med. Det som irriterer meg mest er at omtrent halvparten av de japanske utviklerne sikkert ikke kommer til å gi ut spill her i vesten (muligens jeg overdriver her, men det virker som de aldri er interessert til å dele gode spill med oss) Japanerne nekter ingen spill å bli utgitt utenfor Japan, men i de fleste tilfeller er man avhengig av at de amerikanske/europeiske avdelingene bestemmer seg for å lokalisere dem. Dessverre er det ofte en ond sirkel der gode, japanske titler blir gitt ut omtrent i hemmelighet uten noen som helst markedsføring, og når disse selger dårlig (selvfølgelig, ingen har jo hørt om titlene) så blir det brukt som grunnlag for å ikke utgi flere. Det beste eksempelet til denne generasjonen er kanskje Valkyria Chronicles, som utvilsomt er en av de titlene til PS3 som holder høyest kvalitet men solgte dårlig i Nord-Amerika. Oppfølgeren ble nedgradert til å bli et PSP-spill, og når fansen forutsigbart nok ble skuffet over den avgjørelsen og ikke kjøpte spillet så bestemte man seg for å ikke gi ut treeren utenfor Japan. Men det er ikke noe nytt. Suikoden 2, som mange mener er det beste rollespillet til PS1, solgte også dårlig og fikk et lite opplag, og i dag er det så sjeldent at en sliten, brukt kopi av det kan koste over en tusenlapp. Det er synd, for det betyr at mange går glipp av noen av de største spillopplevelsene der ute. Lenke til kommentar
xyntacx Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Respawn Entertainment ( http://www.respawn.com/company/ ) glimrer med sitt fravær... Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Interessant at Paradox er der. På fan conventionen deres her forleden sa CEO Fredrik Wester at de var hardcore pc-utviklere, og nå som konsollene(eller i hvert fall PS4) er en PC, er det på tide å joine opp med taperne, som han sa. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Når tror folk den kommer i norge tidlig 2014? Jeg håper og tror at vi får den i 2013 her i Europa. Rundt samme tider som Usa. Sony burde ikke overse Europa så mye som de gjør, tross alt her de selger flest konsoller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå