Arodem Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Kjempesatsning på nettskyen, ny kontroller og drøssevis av nye spill. PlayStation 4 er annonsert Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Haha. Det er jo bare en x86 PC med fjernstyrte håndtak Lenke til kommentar
Joels Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 (endret) Haha. Det er jo bare en x86 PC med fjernstyrte håndtak Nei, det er en PlayStation! Det betyr null bekymringer for om "PC"-en er god nok. Null kluss med installering, graphic settings, inkompatible drivere, plugins, faenskap og annet piss. Konsoller er brukervennlige. PCer er utviklervennlige. Dedikerte spillkonsoller er og blir mer "strømlinjeformede" enn PC-er. Så får grafikk være grafikk. For meg er den lille (ja, lille!) forskjellen mellom PC og konsoll dørgende irrelevant. Hmm... synes jeg høres litt sint ut her Endret 21. februar 2013 av Joels Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Prosessoren er vist en AMD "Jaguar". Neste X-box skal vist bruke samme prosessor. GPU blir vist en Radeon med 18 compute units og 1,84 TFLOPS Spørsmål: - Støtter PS4 avspilling av quad full HD video? - Hvordan er minnekonfigurasjonen? - Hva blir startprisen? - Hvilke konkurransefiendtlige elementer er lagt inn? Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Nei, det er en PlayStation! Det betyr null bekymringer for om "PC"-en er god nok. Null kluss med installering, graphic settings, inkompatible drivere, plugins, faenskap og annet piss. Konsoller er brukervennlige. PCer er utviklervennlige. Dedikerte spillkonsoller er og blir mer "strømlinjeformede" enn PC-er. Så får grafikk være grafikk. For meg er den lille (ja, lille!) forskjellen mellom PC og konsoll dørgende irrelevant. Hmm... synes jeg høres litt sint ut her Jeg har ikke veldig store problemer med å legge inn spill eller den automatiske oppdateringen av skjermkortdriveren min av og til. Men dette kan jo være vanskelig for noen, så da er det godt man har konsoller det produsenten er sjef og kan styre innholdet (og pengeflommen). Jeg for min del liker å ha litt mer kontrollen selv, det er jo litt mer forbrukervennlig mener nå jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg