Kurt Lekanger Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Bluetooth-kortleser med PIN-kode skal forenkle betaling for småbedrifter og enkeltpersoner. iZettle lanserer sikrere mobilbetaling i Norge Lenke til kommentar
Rattata12 Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Betalingsløsningen er beregnet på småbedrifter og pirattaxier som ønsker å kunne ta betalt Fixed Lenke til kommentar
SigurdTN Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Hvor får dere fra at det koster 1.50,- + 2,75% per transaksjon? På nettsidene til iZettle står det (tilogmed to ganger) at det ikke er noen fast avgift eller kontraktavtale - kun 2,75% per transaksjon... Alle nettavisene skriver konstant om denne 1,50 kr i fast transaksjonsavgift, men jeg finner ikke den informasjonen hos leverandøren selv... Lenke til kommentar
Rattata12 Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Hvor får dere fra at det koster 1.50,- + 2,75% per transaksjon? På nettsidene til iZettle står det (tilogmed to ganger) at det ikke er noen fast avgift eller kontraktavtale - kun 2,75% per transaksjon... Alle nettavisene skriver konstant om denne 1,50 kr i fast transaksjonsavgift, men jeg finner ikke den informasjonen hos leverandøren selv... Den var der når iZettle kom, det vet jeg, kan hende de har sluttet med den nå. Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 21. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2013 Hvor får dere fra at det koster 1.50,- + 2,75% per transaksjon? På nettsidene til iZettle står det (tilogmed to ganger) at det ikke er noen fast avgift eller kontraktavtale - kun 2,75% per transaksjon... Alle nettavisene skriver konstant om denne 1,50 kr i fast transaksjonsavgift, men jeg finner ikke den informasjonen hos leverandøren selv... Du har rett, de har ikke dette fastbeløpet lenger. Bare hvis man betaler uten kortleseren, ref prisinfo her: https://www.izettle.com/no/pricing Har rettet opp i artikkelen. 1 Lenke til kommentar
SigurdTN Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Kan man bruke pinkodebekreftelse uten kortleseren, slik det høres ut som på forsiden, eller er det kun signatur? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg