Argyros Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 (endret) Hei. Jeg skal bygge en maskin som hovedsakelig kommer til å bli brukt til vanlig kontorbruk som nettleser, office-pakken og citrix med 3 skjermer. Samtidig vil det bli noe bruk for BIMx Desktop Viewer for visning av hus-modeller i 3D. Den må den være rask i responsen, men regner med oppsettet nedenfor vil gi et kjapt system, kanskje noe overkill? Har satt opp et system med 3 skjermer som jeg håper jeg kan få litt tilbakemelding på om passer sammen og om dere ville vurdert andre enheter? Skjerm: 3x Dell UltraSharp U2412M Kabinett: Fractal Design Define Mini (Sort) CPU: Intel Core i5 3570K 3,4Ghz Socket 1155 Box RAM: Crucial Ballistix Sport DDR3 PC12800/1600MHz CL9 2x8GB GPU: (PCI Express) Asus GeForce GTX660-DC2-2GD5 2GB SSD: Samsung 840 Pro Series MZ-7PD256 256GB Hovedkort: Asus P8Z77-M Pro PSU: Corsair CX500M 500W Optisk: Asus BC-12B1ST Hele oppsettet kan også finnes her Er spesielt interessert i tilbakemelding på valg av kabinett, hovedkort og skjermkort. Any thoughts or suggestions? Hvis jeg kan gå ned i skjermkort og fremdeles få 3x 1920x1200 er det gjerne mulig å gå ned i kabinett og hovedkort også? Takker Endret 21. februar 2013 av GKSaue Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå