Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hei, føler jeg er i en litt små vanskelig situasjon. Har det hendt noen av dere at dere har falt for treneren deres? Alså sånn går det. Jeg har kjent han i 4 år, og 2 av årene har vi hatt veeeldig god kontakt. Var en periode der vi begge var helt betatt av hverandre. Men han har vært svært kontrollerende, så jeg valgte å gå videre. Selvom det var utrolig vanskelig og bare kaste bort alle de gode årene. Han er som sakt 20, og jeg 15.. Så ja det er også noen år i mellom, men det var noe jeg og han tenkte veldig på i førsten. Vi ble enige for 2 år siden at vi skulle vente til jeg ble 16, og nå er det 8 mnd til. Tiden går fortere en det har følt ut som. Og jeg redd for at han skal diche meg i siste øyeblikk. Han vet kjenner min livshistorie, og jeg hans. Men det som er utrolig vanskelig er å kunne forholde oss på trening som vi ikke kjenner hverandre. Vi ser hverandre ikke så veldig mye fordi han jobber mye. OG tilbake til det jeg faktisk lurer på. Kan det bare være tomme ord? Hvordan forholde seg på trening? var lett de 2 årene, men føler det blir vanskelige jo eldre jeg blir. Vil helst bare løpe til han og gi han et kyss og si til alle at han er min, men lol.. Funkærnte sånn... Trenger noen råd, så kom gjerne med noe jeg kan tenke litt over. Er heelt blank

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Veldig skeptisk - og årsaken er at "forholdet" har vart siden du var 13, og han 18 ... Dere har ikke hatt sex, antar jeg?

En annen ting er det at du skriver; svært kontrollerende

Folk som er sånn innrettet, har jeg erfart at kan være litt "farlige"

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Tror du at han kommer til å være interessert når du er 20+

Tror du at du kommer til å være interessert når du er 20+?

Har han en utdannelse og god jobb?

Det er ulempen med å date menn som er mye eldre enn deg;

De er ferdig med skole, og du har "såvidt begynt".

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar

Hadde noen venninger som holdt på med folk i 20-året når de selv var 15-16 år, kan love deg at ikke ett eneste av de forholdene endrte godt, De endte heller mer skada ut av forholdet en hva de gjorde inn (snakker om mental tilstand, ikke sørg der og da)

Lenke til kommentar

Jeg var sammen med treneren min (nå min eks) i 3,5 år. Han er 7 år eldre enn meg. Vi drev begge med samme sporten.

Jeg vil ikke anbefale deg det. Det er så utrolig feil på alle måter, og det er for stor forskjell. Nå snakker jeg av ren erfaring og det ender aldri godt. Det er for stor forskjell på folk. Vær så snill, ikke gjør samme tabben som meg.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...