Benbjo Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 (endret) Falla også ute. Synd. Edit: Hun har visst sjans på LL Endret 21. februar 2013 av Benbjo Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Dårlige ski på de norske eller? Bjørgen og Falla (LL) videre. Skuffende svakt av alle minus Bjørgen egentlig Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Godt at både Bjørgen og Falla er til finale! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Herlig Marit!! Deilig at polakken tryna. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Hva skjedde med Jönsson der da? Hadde han som pallkandidat. Mine favoritter var nettopp Kriukov og han. Ikke det at jeg klager på at han ble slått av Northug da men... Lenke til kommentar
LMH Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Virka nesten som Jönsson satsa alt på siste bakken, synd! Sterk norsk innsats i dag, kanskje spesielt av Petter, hadde i grunnen ikkje forventa det. Ikkje at damene ikkje imponerte, men det var litt meir som venta. Lovar uansett godt for VM! Gull, sølv og bronse på dag 1 må vi vere nøgde med! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Synes det var en god dag i dag. Bra med Falla på pallen! Ellers gjør Northugen det greit. Skuffende finale av de andre norske. Burde nesten hatt 2 på pallen også der gitt at 50% av finalen var norsk Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Ja, hadde aldeles ikke forventa Northug på sølvplass i dag. Jeg så han mer som en outsider til bronse egentlig. Kjenner nå at jeg egentlig burde ha sett den finalen på STV. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Konge dag! Klarte å lure meg til å se finalene på mobilen på jobb. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2013 Jeg så også finalene på jobb, i pausen min, (sivilkledd).. ikke så vanskelig når vi har ca 200 tver utstillt i butikken, alle med VM på :-). Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Ja, irriterende dette med at alle rennene er midt på dagen. Hver dag neste uke, unntatt mandag mister jeg renn pga. skole. Verst er vell stafettene torsdag og fredag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå