sånn er det! Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Er det noen som vet om et ordentlig godt skjeggtrimme produkt? Den kan godt koste litt. Jeg har mye verver i skjegget og sliter vanvittig med den skjeggtrimmeren jeg har nå, enda denne skal være ganske bra og kostet meg 800 kr. Blir aldri jevnt og den tar ikke ordentlig i vervene selv om jeg tar i mot hårene. Den tar bedre jo korte lengde jeg stiller inn på men liker å ha litt lenger enn tredagers skjegg. Er et pluss om den kan brukes på hår også men ikke nødvendigvis. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Braun Cruzer er strengt tatt eneste reelle alternativ. Godt materialvalg, solid bygd og klipper ekstremt bra, både skjegg og hår. Det er 2 utgaver av de men den eneste forskjellen jeg kan se er prisen da de ser helt identiske ut. Priser fra 400kr online til 799 i butikk. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Kommer an på hvilken Braun Cruzer du bruker? Jeg har personlig en Cruzer face til trimming av skjegget, og det gjør den veldig godt, men ville ikke brukt den til håret. Utvalget av Braun Cruzer. Kan absolutt anbefale den som heter "face." Lenke til kommentar
sånn er det! Skrevet 24. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2013 Skal se nærmere på disse cruzerene. Så ut til å være bra de. Takk for svar. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Den tar bedre jo korte lengde jeg stiller inn på... Dette er nok helt vanlig. Jeg har selv en Cruzer 3, en litt eldre modell altså, og den er jeg ikke videre imponert over. Har ødelagt trimmedelen på 2 maskiner (fikk ny på garanti), ved å ikke gjøre stort annet enn å se hardt på de. Nå bruker jeg heller en Panasonic er1421. Dette er en hårtrimmer/klipper, men jeg tar både skjegg og hår med den. Finner merkelig nok veldig lite informasjon om den, og den ligger heller ikke på Panasonic sine sider. Mulig det er et gammelt, og erstattet produkt, men jeg er i hvert fall veldig fornøyd. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Jeg har vært gjennom flere fabrikanter og Braun sine klipppere er definitivt de beste av de jeg har hatt. Prøvde en relativt dyr Phillips klipper som holdt i 6mnd før den rett og slett gikk i oppløsning og forandret seg til en haug med løse deler. Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 (endret) Vi selger den her på en lokal Expert-butikk og har fått utrolig mange positive tilbakemeldinger! Litt dyr, men absolutt verdt pengene! http://www.expert.no/skjeggtrimmer/braunbt7050skjeggoghårtrimmer/p/5250/ Min far har faktisk en og han er også utrolig fornøyd. Anbefales på det sterkeste! Endret 24. februar 2013 av Havardu Lenke til kommentar
sånn er det! Skrevet 25. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2013 Dette er nok helt vanlig. Jeg har selv en Cruzer 3, en litt eldre modell altså, og den er jeg ikke videre imponert over. Har ødelagt trimmedelen på 2 maskiner (fikk ny på garanti), ved å ikke gjøre stort annet enn å se hardt på de. Nå bruker jeg heller en Panasonic er1421. Dette er en hårtrimmer/klipper, men jeg tar både skjegg og hår med den. Finner merkelig nok veldig lite informasjon om den, og den ligger heller ikke på Panasonic sine sider. Mulig det er et gammelt, og erstattet produkt, men jeg er i hvert fall veldig fornøyd. Lenke til kommentar
sånn er det! Skrevet 25. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2013 Nei det ble ikke riktig. Skjønner ikke hvordan jeg svarer på en del av et innlegg med denne delen rammet inn over når jeg bruker telefonen. Men lurer på om denne Panasonicen er sånn man kan stille inn noen korte lengder på selve maskinen uten å sette på kam? Da har jeg en følelse av at den tar bedre. Lenke til kommentar
sånn er det! Skrevet 25. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2013 Vi selger den her på en lokal Expert-butikk og har fått utrolig mange positive tilbakemeldinger! Litt dyr, men absolutt verdt pengene! http://www.expert.no/skjeggtrimmer/braunbt7050skjeggoghårtrimmer/p/5250/ Min far har faktisk en og han er også utrolig fornøyd. Anbefales på det sterkeste! Litt for langt med korteste hårlengde på denne maskinen. Men sikkert en bra trimmer. Lenke til kommentar
sånn er det! Skrevet 25. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2013 Noen som vet om hårklippere der man kan stille inn lengden opp til rundt 5 mm uten kam? Da pleier de fungere bra både på hår og skjegg. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Men lurer på om denne Panasonicen er sånn man kan stille inn noen korte lengder på selve maskinen uten å sette på kam? Da har jeg en følelse av at den tar bedre. Det står i beskrivelsen på ebay at den kan det, men jeg har ikke helt funnet ut hvordan det fungerer, og ser heller ingen steder en skal kunne stille på det. Lenke til kommentar
sånn er det! Skrevet 21. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2013 Noen som vet om Remington hc5950 Kan stilles på uten kam for korte lengder? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Nå bruker jeg heller en Panasonic er1421. Dette er en hårtrimmer/klipper, men jeg tar både skjegg og hår med den. Finner merkelig nok veldig lite informasjon om den, og den ligger heller ikke på Panasonic sine sider. Mulig det er et gammelt, og erstattet produkt, men jeg er i hvert fall veldig fornøyd. Tror den er ny siden 2011 eller noe sånt, grunnen til at det er vanskelig å finne info på den og de større modellene til Panasonic er at de tilhører proffserien og salget rettes mer mot frisører. Heldigvis går det an å få tak i dem på amazon.de og andre utenlandske butikker, bra saker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå