mHazziv dHeng Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Har akkurat fått det ærerike oppdrag å bestille en maskin som kan produsere id-kort, men vært lite borti det før. Noen som har gode råd? Sånn cirka krav: Produksjon på rundt 100 - 150 kort om dagen Det må være fargebilde på kortene "litt idiotsikker" - mange forskjellige folk som skal bruke den Kortene bør holde i rundt 2 år før de må skiftes ut Bør kunne ta magnetstriper og chip'er Har kikket litt rundt (som f.eks http://www.cardtech.no/), men vanskelig å forstå hva som er bra. Skal ta kontakt med div leverandører snart, men siden jeg har vært selger selv vet jeg at de ikke er til å stole på...(tenker kun bruttofortjeneste = inntjente kroner til bedriften) Noen som kjenner til en side som har testet noen forskjellige maksiner - evt har en maskin på jobben de vil anbefale / ikke anbefale? **Har du ikke noen gode råd, kan du alltids gratulere meg med min første post.....** Lenke til kommentar
bambam Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Denne posten burde vært under "Hjelp, jeg skal ha ny PC". Gratulerer med første post, velkommen Lenke til kommentar
mHazziv dHeng Skrevet 15. september 2003 Forfatter Del Skrevet 15. september 2003 Sikker på at denne burde vært på "ny PC" tråden? Jeg har PC, men trenger stand-alone kortprinter (samme som bankkort blir laget på, bare billigere) Lenke til kommentar
bambam Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Da er det jo noe annet, da er det litt villedende topic. Ny maskin regnes som ny data/pc/burk for meg. Lenke til kommentar
mHazziv dHeng Skrevet 15. september 2003 Forfatter Del Skrevet 15. september 2003 sant nok, var litt dårlig, har rettet det opp nå med bankkort i headlinen. takk for tilbakemld uansett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg