Crumpler Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Hei! Jeg leter etter en e-post som jeg fikk i 2010. Til informasjon, så har jeg siden 2003 brukt Telenor Online som e-postklient. Er det noen som vet hva jeg kan gjøre for å lete opp eldre e-poster? Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Hei! Jeg leter etter en e-post som jeg fikk i 2010. Til informasjon, så har jeg siden 2003 brukt Telenor Online som e-postklient. Er det noen som vet hva jeg kan gjøre for å lete opp eldre e-poster? Hei, hvis du brukte windows7 i den tiden og har skiftet til win8 så finnes en mappe Windows.old ( gjelder også fra vista til win7 ) her kan du finne gamle e-post. lykke til Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 20. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2013 Jeg har brukt Vista.. Jeg håpte på at jeg på et eller annet vis kunne hente det ned fra Telenors servere..? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Hvis du har brukt webmail så ligger det du ikke har sletta der. Men hvis du har brukt mailprogram type Outlook, Windows Mail, Thunderbird o.l. med standard innstillinger blir all mail slettet fra serveren idet du laster det ned. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 (endret) Hei igjen, hos meg kan jeg finne gamle e-post her: C:\Brukere\ditt bruker navn på pc'en\AppData\Roaming\Microsoft\Internett................. jeg tror dette er det samme i vista som i nyere windows lykke til Endret 22. februar 2013 av p@ge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå