_sindre_ Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Lar deg bygge en kraftig PC i mini-format. Test: MSI Z77IA-E53 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Er stor fan av og bygge m-ITX. etter min mening er silverstone SG05 er beste SFF som er med sine 450W vil nok selv nye Nvidia kortet gå fint. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Selv bruker jeg Gigabyte GA-Z77N-WIFI sammen med et Gigabyte HD7950 "Windforce" i et Silverstone Sugo SG07. Er helt frelst på m-ITX formfaktoren. Lite, lydløst og full kraft. Lenke til kommentar
ph10m Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Digger disse! For de som ikke trenger mer enn ett grafikkort eller andre pci-dingser er dette helt klart et perfekt valg. Fristet veldig å bygge et monster av en m-ITX maskin Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 hvorfor nevnes det ikke i teksten at kortet har m-sata? Etter årets e3 vil jeg si det er det desidert mest spennende med dette kortet, for ikke å snakke om det som lar deg virkelig bygge en mini-pc.... Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Har asus sitt p8z77-i deluxe i et silverstone sg08. Kjempefornøyd med mini-itx gtx 670 og i7-2600k holdes meget kjølig med overklokk også Lenke til kommentar
Sa95 Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Første gang jeg leser noe om m-ITX og jeg er litt overrasket over kraften i dem. Frister veldig å bygge en selv Kan en uten veldig mye erfaring med data sette opp en decent rig til 4-5k med dette? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Kabinettene er som oftest trangere og dermed litt vanskligere å jobbe med, men ellers er det ingen forskjell fra andre PC-er Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 hvorfor nevnes det ikke i teksten at kortet har m-sata?Etter årets e3 vil jeg si det er det desidert mest spennende med dette kortet, for ikke å snakke om det som lar deg virkelig bygge en mini-pc.... Helt enig med detta. Nu har intel gett sig in i ssd/m-sata. Som du säger kan man verkligen bygga små maskiner. Väntar dock til Haswell så vi får en del bättre gpu. Skall man bygga mini-mini nu är det amd som har den bästa gpu. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Det står i spesifikasjonene da. Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 (endret) Spekulerer på hvorfor dette kortet ikke får anbefalt-stempel. Det er et mini-ITX kort til tusenlappen som yter i samme høyde som et ATX-kort og har gode overklokkingsegenskaper. "Begrensede tilkoblingsmuligheter" er en selvfølge på et mini-ITX-kort til denne prisen. I hvertfall når man ser på ytelsen. Litt uenig med konklusjonen, men pyttpytt. EDIT: Skrivefeil Endret 20. februar 2013 av Reap Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 (endret) Kabinettene er som oftest trangere og dermed litt vanskligere å jobbe med, men ellers er det ingen forskjell fra andre PC-er Jeg syns det er litt av utfordringen, er ganske vanskelig å bygge en god ITX gamer som ikke bråker for mye og samtidlig beholder kraften. Her er litt moddekos fra 2009, da første ITX kom https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1085675&st=60 Endret 20. februar 2013 av leifeinar Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Kunne tenkt meg å bygge en NAS basert på Mini-itx HK, med Fractal Design Array. Problemet er at jeg vil ha minst 6, helst 7 interne sata 6 Gb/s kontakter direkte på HK, i tillegg til 1x m-sata, 2x esata og minst 2x usb 3.0 bake, og 1 på header, og GB-Lan. Satakontaktene bør selvsagt kunne kjøre sammen i raid 5 og 6. Tviler på at jeg er den eneste som vil kjøre mer enn 4 disker i Raid på et system som er helt flott for en hjemme-nas- PCIe-kontakten vil jeg gjerne bruke til annet enn en sata-raid kontroller. Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 det som er leit med dette kortet er begrensningen den har på kjøleløsninger, hadde de flyttet litt på prosessorsokkelen så hadde det vært mulighet for mye større kjøler. bare se på asus sitt z77 mITX kort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå