Eriksendrul Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Noen som vet åssen man fikser det Adobe AIR Debug Launcher has stopped working problemet ? Jeg får den meldingen nesten hver eneste gang jeg prøver og starte ett spill , jeg kommer inn i lobby og trykker på en class så får jeg den beskjeden " Adobe AIR Debug Launcher has stopped working " også må jeg vente i 5 minutter siden jeg "leava" et spill også etter de 5 minuttene må jeg vente i 15 minutter om det skjer igjen osv. Jeg har googla og søkt meg ihjæl etter løsninger men eneste jeg ser er 50.000 tråder hvor folk sier de har samme problem,og at 1 løsning funker for 1 person og ingen andre , Så på en som handla om og rename noe foldere men den ene folderen man skulle rename hadde ikke jeg osv. ( dette var vist det som funka for folk flest ) Noen som vet hva jeg kan gjøre ? noen her som har bedre problemløsnings talenter en meg og evt klarer og søke fram en løsning ? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Du har selvsagt forsøkt å avinstallere og deretter reinstallere Adobe AIR? Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 20. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2013 Du har selvsagt forsøkt å avinstallere og deretter reinstallere Adobe AIR? Jeg tok og sletta adobe air mappa og tok repair , ser ut som det skjer mye mer sjeldent nå, Det har hvertfall slutta og skje i lobby, Lenke til kommentar
TheseusLoL Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 følg denne, så skal det være fikset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå