Gå til innhold

Gaming Pc... Til en ok pris...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bytt ut europris musa med en MX500

NEI NEI OG ATTER NEI!

Har sittet med MX500 en måned nå og er dritt lei!!!!

*For å si det rett ut*

Alt for tung og jævl*g etter min smak...

Men det er meg da :D

Vet at jeg heller kunne gått for ram som er raskere men, er ikke det viktigere å ha agressiv timing i AMD(Barton) oppsett?

Men er 3500 bedre så går vi får det :roll:

Lenke til kommentar

"Sinnsyk! Mega! Sjuk! Gaming Pc... Eller?" :roll:

vær så snill å lag emnefelt som ikke gjør meg fysisk kvalm... håper en moderator stenger denne slik at jeg slipper å se overskriften mer...

men,men det er en fin fin PC du har der.. koster sikkert mange penger :yes:

håper du skal spille mer enn bare CS.. for da trenger man vel egentlig en PC til 5000 eller no sånt..

edit:

Tusen takk :yes:

Lenke til kommentar

Vet dette ikke har noe med selve PC oppsettet å gjøre, men jeg ber deg om å revurdere kabinettet. Med mindre du er absolutt forelsket i det så kommer du til å gå lei det etter 2 uker. Ikke for å såre noen, men kabinettet er STYGT. Jeg blir som Cain_85 så godt sa det:

"Fysisk kvalm" av det. Jeg har et som jeg har serveren min i og jeg vedder nesa mi på at en sjokkrosa teletubby figur hadde gjort meg mindre kvalm enn det kabinettet.

Det finns bedre kabinetter, men du må da ut med litt mer.

Det jeg foreslår er at du for eksempel kjøper et kabinett som Aerocool 203s eller noe annet og kjøper en psu i tillegg.

Selvfølgelig du velger selv, men husk mine ord når du er lei kabinettet, for det VIL DU BLI. :wink:

Lenke til kommentar

Faktisk så ser det ut som et veldig bra oppsett! Regner med at du skal overklokke? Da hadde jeg kanskje valgt en bedre kjøler. Hvor handler du fra? Ellers ser det greit ut, men må komentere noe alikevel :p

Vet dette ikke har noe med selve PC oppsettet å gjøre, men jeg ber deg om å revurdere kabinettet. Med mindre du er absolutt forelsket i det så kommer du til å gå lei det etter 2 uker. Ikke for å såre noen, men kabinettet er STYGT. Jeg blir som Cain_85 så godt sa det:

"Fysisk kvalm" av det. Jeg har et som jeg har serveren min i og jeg vedder nesa mi på at en sjokkrosa teletubby figur hadde gjort meg mindre kvalm enn det kabinettet.

Det jeg foreslår er at du for eksempel kjøper et kabinett som Aerocool 203s eller noe annet og kjøper en psu i tillegg.

Han vet nok hva han kjøper. Tror han har sett et Chieftech kabbis før, hvis ikke så er han ikke menneskelig.

Bytt ut europris musa med en MX500. DA snakker vi hardcore gaming :D

Nei fysj! vekk med MX-musa! MS IE 3.0 RoxXxor deluxe!

Så ikke helt gleden i de heatsprederne

De er nok ikke verdt prisen nei.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig du velger selv, men husk mine ord når du er lei kabinettet, for det VIL DU BLI. :wink:

Vel, man blir lei kabinettet sitt UANSETT hvilket man har, men jeg må si at Cheiftec sine kabinetter er iallefall gjennomprøvde, solide og praktiske! og blir det for kjedelig, kan du bare modde det;)

Magnus

Lenke til kommentar
Bytt ut europris musa med en MX500

NEI NEI OG ATTER NEI!

Har sittet med MX500 en måned nå og er dritt lei!!!!

*For å si det rett ut*

Alt for tung og jævl*g etter min smak...

Men det er meg da :D

Da kan du bare ta ut loddene som ligger i musa. Så blir den lett og perfekt!

For tung? Jeg har en mx700 og mx500, synes mx500 er AAAAAALT for lett! Må jo ha en litt tung mus (som mx700) Ellers så flyr den jo veggimellom...

Lenke til kommentar

Naaaaaaiii!! Ikke mx500! Den musa du har orginalt valgt må være den beste musa av alle tider. MS IE 3.0 altså, den er bare digg!

Og sammen med fUnc 1030 er det en skikkelig racer ;) Lett som F, og dritpresis.

Anbefaler den på det sterkeste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...