AnonymDiskusjon Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Hei. Er fortiden ganske ensom, holdt på med en jente i et par måneder ganske nylig. Var aldri sammen, men jeg hadde litt troen på at vi kunne bli det. Til hun fant ut at hun ville noe annet. Greit nok det, det får være hennes valg. Men jeg er helt klart en type som liker forhold bedre enn "player"-livet og leter derfor etter nye romanser. Vet ikke helt hvlike svar jeg egentlig håper på her men. Jeg er ikke stor på sjekking på byen, har stort sett vært i forhold siden byturer ble aktuelt for min del. Skal sies at jeg hadde et relativt langvarig forhold med ei jeg møtte på nettet. Tenkte kanskje å prøve "lykken" på sukker igjen. Bare ikke gjøre samme feil igjen og gå inn i forhold litt for fort. Hm, vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget, men prøver vel å komme frem til at jeg trenger tips til å finne ei ny jente! Om det skulle være på nett, byen, eller hvor som helst sånn sett. Men jeg er ute etter noe seriøst. Håper kanskje på noe konstuktivt tibake her, men skjønner om det er lite å gå etter. Anonym poster: f369ecf82d7484c497003c5133c929b0 Lenke til kommentar
EKD Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Hei du. Jeg vil tipse deg om og ikke være på leting etter en jente forde du er ensom. Det er ikke serlig attraktivt. Jeg vil anbefale deg og jobbe med andre deler av livet ditt. Finn godt innhold i ditt daglige liv. Dette medfører automatisk at du blir kjent med flere jenter. Jenter ønsker jo ikke og være en kompensasjon for at du er ensom. Jenter ønsker å være rundt gutter som har ting på plass. (ikke trenger jenta for å være lykkelig, men er lykkelig fra før.) En liten metafor på dette: Komme i kontakt med jenter med et fult glass der du har mye og gi, og ikke med et halvfult galss der du trenger noen til å fylle det opp. Du kan jo også lese noen artikkler om dette på bloggen min 2 Lenke til kommentar
Binders' Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 (endret) Skjønner hva du sier. Men det er ikke slik at jeg er ulykkelig på noen som helst måte. Har alt på stell. Jeg jobber, trener, er selvstending og alt det der. Så ensom er kanskje litt feil å si, men jeg ønsker noen å dele det jeg har med. Jeg trives veldig godt i et stabilt forhold har jeg funnet ut. Så det jeg lurer på er hvordan jeg kan komme dit? Som jeg sa er jeg dårlig på sjekkefronten. Edit: Tok en rask titt på bloggen din, tror kanskje jeg kan komme et stykke med den. Ellers så skulle jeg være anonym, men det skjærte seg jo ganske heftig nå Endret 20. februar 2013 av Binders' Lenke til kommentar
EKD Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Joda, det er mange artikkler der inne som er relevant for og bli flink til sjekking. Bare å stå på, utvikling er gøy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå