Howard Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 iRiver passerer 1 GB Den etterhvert så svært populære MP3-spiller-produsenten iRiver har i dag lansert en ny MP3-spiller i tre forskjellige varianter, hvorav den største har hele 1 GB flash-minne. Les mer her. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 iFP-500 er en etterfølger til iFP-300-serien som aldri ble en voldsomt stor suksess, trolig først og fremst fordi den var relativt klumpete. Iiik. Er den så stor og klumpete da? Fikk sendingsbekreftelse for 20 minutter siden på min bestilling. Håper dere bommer litt.. (iFP-390T jeg har bestillt) Lenke til kommentar
Blib Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 USB 1.1!?! Hva kan tenkelig ha vært grunnen til at de bestemte seg for å bruke dette? Å overføre en hel gigabyte med sanger over 1.1 må jo ta mange timer! Lenke til kommentar
It's me Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Kan ikke skjønne hvem som gidder å gi så mye for en slik spiller med 1gb, og som bruker usb 1.1!!!!!!!!!!!!!!! Koster det samme for en Ipod jo... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 iPOD er jo harddisk basert og dermed bruker den mer strøm og tåler minimalt med juling. Hadde iRIVER vært USB 2.0 hadde jeg kjøpt den på flekken Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 iPOD er jo harddisk basert og dermed bruker den mer strøm og tåler minimalt med juling. Hadde iRIVER vært USB 2.0 hadde jeg kjøpt den på flekken Ipod har jo en god del fordeler da: 40 gig... er en DEL mer 8) Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 iPOD er jo harddisk basert og dermed bruker den mer strøm og tåler minimalt med juling. Hadde iRIVER vært USB 2.0 hadde jeg kjøpt den på flekken Ipod har jo en god del fordeler da: 40 gig... er en DEL mer 8) Og en god del større.. Dumt at det er USB 1.1 :x Lenke til kommentar
NuB Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Når får vi store nok minnebrikker til at de kan måle seg med harddisker i kapasitet ..sikle..det er vel noen år dessverre. Når man skal drasse rundt på noe er bevegelige deler en uting. Lenke til kommentar
Soon Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Nåja, timer tar det vel ikke "Blib". iRiver IFP-599T har en overføringshastighet på 6,4Mb/s 6,4Mb/s = 0,8MB/s. 1024MB / 0,8MB/s = 1280 sekunder 1280 sekunder = 21,33 minutter Altså, skal du fylle opp den spilleren med musikk vil det ta ca 21 minutter ved maks overføringshastighet. Å overføre én Mp3-fil på, la oss si 5MB, vil ta ca 6,25 sekunder. Men selvfølgelig, jeg mener også de kunne kjørt på med USB 2.0 på spilleren. Det hadde vel ikke vært noe problem :/ Uansett, dette er en meget liten og pen spiller i toppklasse, den har alt du måtte ønske av funksjoner, blant annet oppgraderbar firmware. Den er dyr, veldig dyr, Datakjeden selger den til nesten 5000. Men jeg skal kjøpe den alikevel, det virker som et godt kjøp. Jeg har lyst på en liten spiller som får plass i bukselomma og som har masser av lagringsplass og funksjoner. Soon- @ EFnet \m/ ò_Ó \m/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå