bRITT LillebQ Skrevet 20. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2013 Når du skal kjøre 3 skjerma (eyefinity), må du ha 2 dvi/hdmi/vga + 1 mini displayport/displayport? eller går det med 1 hdmi + 1 dvi + 1mdp? Må skjermene være identiske? (går det ann å lure pc'en til å tro de er like?) PC Info: Intel® Core i5-3570K Processor ASUS P8Z77-V, Socket-1155 Sapphire Radeon HD 7870 GHz 2GB GDDR5 Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL9 Corsair TX 650W PSU Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 20. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2013 Den ene må være Mini Display Port, de to andre kan være DVI eller HDMI. Har ikke skjermen inngang for MDP, må du benytte en Active MiniDP adapter Når det gjelder skjermene, så er det for syns skyld best om de er like, men det er ikke nødvendig. Du kan til eksempel fint ha en Samsung 24" skjerm og to BenQ 27" Skjermer koblet sammen om du vil. Du kan også ta en titt på HW.no sin egen guide om dette emnet http://www.hardware.no/artikler/spill-pa-flere-skjermer/116637 1 Lenke til kommentar
bRITT LillebQ Skrevet 20. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. februar 2013 Den ene må være Mini Display Port, de to andre kan være DVI eller HDMI. Har ikke skjermen inngang for MDP, må du benytte en Active MiniDP adapter Når det gjelder skjermene, så er det for syns skyld best om de er like, men det er ikke nødvendig. Du kan til eksempel fint ha en Samsung 24" skjerm og to BenQ 27" Skjermer koblet sammen om du vil. Du kan også ta en titt på HW.no sin egen guide om dette emnet http://www.hardware....skjermer/116637 Veldig nyttig informasjon!Så jeg må ikke bruke 2 DVI, jeg kan bruke en DVI og en HDMI? Jeg kjøpte en adapter, men tror nok ikke den er aktiv, fikk bare bilde på 2, mens den tredje ble funnet, men kunne ikke gjøre noe med den. Takk for linkene og guiden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå