Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] CORSAIR TX 750W M MODULAR PSU NEW

Anbefalte innlegg

jeg kjøpte en psu for 4 dager siden. http://www.dustinhome.no/product/5010662684/corsair-tx-750w-m-modular-psu-new/ jeg merket att viftene ikke gjekk rundt, den gjekk ikke rundt under oppstart heller. jeg snakket med firmaet jeg kjøpte den av å dei sa att den ikke gjikk rundt før den nådde 250w. er det mulig å sjekke hvor mye watt den bruker nor den er i gang? hadde pcen i gang i 2 timer eller noe så merket jeg att den ble endel varm men vifta gjikk fremdeles ikke i gang, er det normalt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husker jeg rett, så er dette helt normalt.

Last ned Prime95 og kjør dette programmet, dette programmet vil stressteste CPUen din og da vil den nok dra så passa mye ut av veggen at den vil passere 250W.

Men først av alt, hvilke spesifikasjoner er det du har ? altså delene i pcen :)

Lenke til kommentar

Specs:

ASUS P8Z77-V PRO Z77 S-1155 ATX IVY

CORSAIR TX 750W M MODULAR PSU NEW

GIGABYTE RADEON HD7870 OC WINDFORCE 2GB PCI-E DVI/HDMI/DP

INTEL CORE I5 3570K 3.4GHZ 6MB S-1155 IVY

CORSAIR 8GB DDR3 XMS3 VENGEANCE PC3-12800 1600MHZ CL9 (2X4GB)

INTEL 330 SERIES 2.5" 120GB SSD SATA/600 MLC 25NM RESELLER

SAMSUNG DVD±R/RW/RAM DL 24X SATA BULK BLACK

SEAGATE BARRACUDA 1TB 7200RPM SATA/600 64MB

Lenke til kommentar

ja hadde problem med skjemkortet så må sende det inn igjen å bestille nytt så blir en stund til eg kan fyre opp spill. hadde dette probleme AMD driver has stopped responding an has succesfully recovered. + hdmi ingangen funket heller ikke på den bare DVI.men dere vet vel ikke noe om det problemet ? ;)

takker for svar igjen :p

Endret av Sondre G
Lenke til kommentar

Nope funket heller ikke det heller. oppdaterte driverene så nor jeg booter rett før jeg kommer inn på skrivebordet så blir skjermem svart. brukte DVI-D single link. men er DVI-D dual link som er på skjermkortet har det noe å si mon tro? att DVI-D single link ikke klarer grafikken ellns ? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...