erikstein Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Har tenkt å kjøpe meg et domene, men trenger en leverandør som kan gi meg mange sub domener...hvor hvem burde jeg velge? De fleste jeg har sett på tilbyr kun 5 stk...det er egentlig litt for lite... Noen ideer? Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 servetheworld.net har ubegrenset se på qxl der er det mangen slike tilbud. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 15. september 2003 Forfatter Del Skrevet 15. september 2003 Så litt på qxl...er noe som heter street4you.no eller noe i den duren...men sida demmes virket så uffattelelig lite proff...hehe, men prisene var jo ok...de har visst ubegrenset subdomener..så det er noe sånt jeg trenger...noen andre tips om leverandører noen? Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 jeg anbefaler serve the world! Veldig bra har hatt det et 3 mnd og er kjempefornøyd:) husk på å sette milancenter.com som referanse hvis du velger dem:) Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 15. september 2003 Forfatter Del Skrevet 15. september 2003 de har jo begrensning på 15gb jo.. Det var litt kjipt Lenke til kommentar
ftpman Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 om du er ute etter ubegrenset båndbredde så bør du lese avtalen nøye siden det er praktisk umulig å tilby dette siden leverandøren sin server, nic, switch eller uplink alltid vil ha en begrensing. http://www.easyisp.no har forresten også det du spørr etter men ikke til samme pris som street4you. -- rf Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Domeneshop.no er en norsk leverandør som tilbyr både ubegrenset antall subdomener og ubegrenset trafikk Lenke til kommentar
Stream Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 her får du bra service og lav pris: http://www.ancilenetworks.co.uk/hosting.php vær oppmerksom på at de som tilbyr ubegrenset båndbredde ikke uten videre gir deg det...hvis du bruker noen hundre gigabyte i måneden har de sikkert en klausul slik at tilbudet ikke er reelt allikevel... Lenke til kommentar
ftpman Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Domeneshop.no er en norsk leverandør som tilbyr både ubegrenset antall subdomener og ubegrenset trafikk dem har bare 100mbit nix + 20mbit gblx linje som deles mellom alle serverene deres og kundene deres så ubegrenset er det ikke, mye ja men ikke ubegrenset -- rf Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 ftpman Jeg skrev ikke noe om båndbredde, men om trafikk - som jeg oppfatter går på hvor mye opp/ned trafikk som kan skje i løpet av tidsperioder. Finnes ingen leverandører som har ubegrenset båndbredde. Men de fleste har relativt bra, men er det mange brukere så er det ikke alltid den enkelte siten får så mye tildelt. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 jeg har domene hos domeneshop.no og der har jeg ingen begrensning til underdomener. billig er det også. har heller ikke opplevd (såvidt jeg er klar over) nedetid på det året jeg har hatt domene der. Lenke til kommentar
runeb Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Jeg bruker også domeneshop, og det funker glimrende. Ubegrenset antall underdomener og epost-alias til en svært hyggelig pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå