OlavEH Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Skal begynne i ny jobb og trenger da en god jobbmobil. Har følgende krav: Maks 4,3 tommer, alt over dette er uaktuelt Godt batteri er førsteprioritet God e-postløsning Gode kontorfunksjonaliteter, inkl nettleser Et habilt kamera - trenger ikke å være topp. Operativsystem spiller mindre rolle, men ønsker i utgangspunktet Android. Underholdning som spill, video og musikk spiller minimal rolle. Bruker ikke mobilen til slikt uansett. Finnes det noe bedre alternativ enn "gamle" Samsung Galaxy S2 i denne kategorien? Sliter med å finne bedre alternativer når jeg leder anmeldelser på nett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Vil du ha deler av bedriftens infrastruktur på mobiltelfonen og den bruker Office, er kanskje en Windows 8 telefon med Office mer egnet? Ytterligere informasjon: Introducing the new Office on Windows Phone 8 3 reasons Windows Phone 8 will succeed Jeg tviler på at iPhone apper kan konkurrere med det man får til på en Windows 8 Phone. Se også: http://www.technologyreview.com/review/511116/windows-8-design-over-usability/ Personlig synes jeg Windows 8 (som er noe annet enn Windows 8 Phone) er glimrende på min bærbare maskin. Lenke til kommentar
OlavEH Skrevet 21. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2013 (endret) Vil du ha deler av bedriftens infrastruktur på mobiltelfonen og den bruker Office, er kanskje en Windows 8 telefon med Office mer egnet? Ytterligere informasjon: Introducing the new Office on Windows Phone 8 3 reasons Windows Phone 8 will succeed Jeg tviler på at iPhone apper kan konkurrere med det man får til på en Windows 8 Phone. Se også: http://www.technolog...over-usability/ Personlig synes jeg Windows 8 (som er noe annet enn Windows 8 Phone) er glimrende på min bærbare maskin. En Windows 8-telefon kan være aktuelt. Spørsmålet er om jeg finner en telefon som oppfyller de kravene jeg har satt ovenfor. Spesielt med tanke på batteritid. Har også Windows 8 på min bærbare, og jeg er ikke spesielt begeistret for det nye Metro-grensesnittet på PC. Tungvindt i mine øyne. Endret 21. februar 2013 av OlavEH Lenke til kommentar
jornhd Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Er batteri veldig viktig ville jeg forsøkt å få tak i en Razr Maxx. Den ble solgt her i landet i fjor, men er gått ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Det viktigste må da være tilgjengelig programvare - funksjonalitet. Brukervennligheten kommer vel i andre rekke og de fleste moderne smart telefoner er vel brukervannlige nok vil jeg anta. Lenke til kommentar
jornhd Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 LG lanserte nettopp et nytt alternativ til deg: Optimus F5. http://www.mobili.no/nyheter/lg-lanserte-f-serien/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå