Lykketrolling Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 infamous 3? Ikke Prototype 3? Synd jeg gir blaffen uansett. PS4 lover bra, men spillene så langt... not so much. Selv om de kan spilles i ekte klåbbs. Lenke til kommentar
Revox Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Hva i alle dager har de backstage? Dette er andre mann på scenen som ser slik ut. Jointen eller speilet går på rundgang backstage kan det virke som.. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Han sa så gruer meg til jobb i morra >< De viser vel selve konsollen helt på slutten også. Jointen eller speilet går på rundgang backstage kan det virke som.. han som er der nå var vel speilet? så jo kameraet i panna hans.. Wow, nå blir sikkert alle ps4 eiere glade for å få det der.. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Nei, men grafikken til de andre inFAMOUS-spillene var heller ikke bra. Spillene derimot var veldig gode, spør du meg. De har jo sine gode og dårlige sider, men f.eks. historie, presentasjon og gameplay likte jeg veldig godt. Alt i alt veldig gode spill! Ikke glem at de hadde en million ting på skjermen samtidig, alt med unik fysikk. Det kan jo bli.. interessant. Lenke til kommentar
blinc Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Føler jeg har sett denne grafikkvaliteten før, - i 2008. Må være skuffende å være playstation fan nå. Sikkert mye annet bra da men.. Som PC bruker opptatt av bra grafikk og fysikk blir jeg også skuffet. Fordi tilsynelatende vil ikke PS4 være med å forbedre spill grafikk/fysikk i særlig grad. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Haha de viste backstage bilder i den Blow filmen 1 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 (endret) https://www.facebook.../killzonedotcom lol Føler jeg har sett denne grafikkvaliteten før, - i 2008. Må være skuffende å være playstation fan nå. Sikkert mye annet bra da men.. Som PC bruker opptatt av bra grafikk og fysikk blir jeg også skuffet. Fordi tilsynelatende vil ikke PS4 være med å forbedre spill grafikk/fysikk i særlig grad. Igjen, forstår ikke hvordan du tror at dette skal være penere enn fks crysis 3 på PC. Den kommer ikke til å koste over 10 000... Du må da tenke etter. Crysis er jo fortsatt nesten det peneste spillet, men det begynner å bli et par år siden Og du sier du har sett dette før, og hvor mange gameplay videor har du fått? 2? i crappy hd streaming. Joda. Vær så god, og døm Endret 21. februar 2013 av henrikrox Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 (endret) Enig blinc, det er slike ting som fysikk i spill som skulle ha hatt en liten innovasjon. Noe sånn som PhysX-motoren i GeForce-GPU-ene. Men dette er lukket til èn side, noe jeg ikke liker. Man skulle hatt et alternativ til dette som var "open source" samt åpent og støttet for "alle" platformer. Det er slike muligheter man har med nye konsoller. Man ser jo hva PS3 gjorde med Blu-Ray (reddet hele teknologien fra å gå i grus). Endret 21. februar 2013 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Wow... bra techdemo av David Cage. 1 Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Så gjenstår det å få den grafikken der i spill og da. Det skjer jo aldri når man ser videoer om hva man kan få 1 Lenke til kommentar
blinc Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 https://www.facebook.com/killzonedotcomlol Føler jeg har sett denne grafikkvaliteten før, - i 2008. Må være skuffende å være playstation fan nå. Sikkert mye annet bra da men..Som PC bruker opptatt av bra grafikk og fysikk blir jeg også skuffet. Fordi tilsynelatende vil ikke PS4 være med å forbedre spill grafikk/fysikk i særlig grad.Igjen, forstår ikke hvordan du tror at dette skal være penere enn fks crysis 3 på PC. Den kommer ikke til å koste over 10 000... Du må da tenke etter.Crysis er jo fortsatt nesten det peneste spillet, men det begynner å bli et par år siden Jeg ble imponert av kvaliteten da PS3 kom. Den kostet ikke over 10k... Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 (endret) Er det offline nå?! EDIT: Yay, kom tilbake. Endret 21. februar 2013 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Er det offline nå?! Nope, jeg ser fortsatt Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Så gjenstår det å få den grafikken der i spill og da. Det skjer jo aldri når man ser videoer om hva man kan få LA Noire? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Igjen, forstår ikke hvordan du tror at dette skal være penere enn fks crysis 3 på PC. Den kommer ikke til å koste over 10 000... Du må da tenke etter. Crysis er jo fortsatt nesten det peneste spillet, men det begynner å bli et par år siden Crysis fra 2007 ser bedre ut enn de skjermbildene på facebook fra Killzone, og Crysis kan kjøres på 30 fps Very High 4xMSAA på 1920x1080 med langt mindre ytelse enn hva en 2 TFLOPS GCN-basert GPU yter. Problemet, mener jeg, er at standarden blir satt rimelig lavt. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 LA Noire? LA Noire hadde ansiktstrekkene, ikke rynker og alt av detaljer som den her hadde. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 (endret) Haha, ka farsken er det som skjer nå? 0,o "How do you follow that?" hehe Endret 21. februar 2013 av World Of Warcraft Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Det der så bare idiotisk ut. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Crysis fra 2007 ser bedre ut enn de skjermbildene på facebook fra Killzone, og Crysis kan kjøres på 30 fps Very High 4xMSAA på 1920x1080 med langt mindre ytelse enn hva en 2 TFLOPS GCN-basert GPU yter. Problemet, mener jeg, er at standarden blir satt rimelig lavt. Igjen, jeg syntes det er veldig dumt du baserer dette på 1 eller 2 videoer. Med en dårlig stream. Med skjermbilder fks i full hd i et spill. er det realt da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå