MrL Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 (endret) Kontrollern er så og si lik det vi har sett tidligere! Nja litt annerledes Endret 20. februar 2013 av MrLG Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Bra med 10 min bullshit som ingen bryr seg om, så fryser streamen akkurat når PS4 skal nevnes. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 (endret) "informed system architecture"lattis? den var da svært lite informerende- Trenger en boks til kontrollerenDemoen viste betydelig FPS drop (under 20 vil jeg tippe) - tviler på at de kommer til å stille noe krav til utviklere hva angår FPS. Endret 9. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
Revox Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Bekreftet AMD prosessor der ja. (Lik Xbox?) How. Ser ingen Power prosessor i PS4 Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Er den kontrollen større enn de gamle de har hatt? Playstation or uaktuelt så lenge de har helt elendige kontroller for å si det mildt (IMO) Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Er den kontrollen større enn de gamle de har hatt? Playstation or uaktuelt så lenge de har helt elendige kontroller for å si det mildt (IMO) Tror den er litt mindre, og de bruker Dualshock-designet fordi det er så mange som elsker det. Btw Knack så teit ut. Sikkert et helt greit spill, men virker mest som en show-off greie. Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Berre eg som syns at han som snakker no ser skikkelig gal ut? 2 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 (endret) Er det slutt alt? Nope. Det stod at videoen var offline noen ganger før den kom seg. Endret 20. februar 2013 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Berre eg som syns at han som snakker no ser skikkelig gal ut? Jeg finner ikke sokkene mine. Mistenker han har røyka de. 2 Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Tror den er litt mindre, og de bruker Dualshock-designet fordi det er så mange som elsker det. Folk har for små hender Berre eg som syns at han som snakker no ser skikkelig gal ut? Han har creepy øyer Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Berre eg som syns at han som snakker no ser skikkelig gal ut? Tror det er pga han ikke har sovet noe spesielt de siste døgnene, han ser litt sliten ut Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 For mye eller for lite Ritalin. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Folk har for små hender Du vet hva de sier om menn med små hender.... øh, vent litt... Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 (endret) Jeg synes Knack så bra ut. Minner meg om gamle klassikere som Ratchet and Clank. Angående maskinvaren så lo jeg bokstavelig talt høyt ut mens han presenterte det... Måten han presenterte det på fikk systemet til å høres ut som... vel.. kraftig.. "Enchanted GPU", virkelig? Kontrolleren synes jeg virket bra. Små detaljer var ikke like pene, men iforhold til nyhetsbilder så var jeg "fornøyd". EDIT: Videoen hakker til tider... EDIT 2: Angående det delte GDDR5-minnet. Tror dette kan bli bra. Hvis hele minnet er delt til CPU/GPU vil utvikleren kunne tilpasse spillmotoren for best ytelse ved å utnytte minnet og CPU/GPU der det trengs. 8 GB minne synes jeg også er fornuftig med tanke på framtiden. Men slik som jeg gjettet så gir de deg ikke muligheten til å oppgradere minnekapasiteten. Minnet vil nok være loddet på hovedkortet. Det er ihvertfall bedre enn tradisjonelt systemminne. Endret 20. februar 2013 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Jeg liker veldig mye det jeg ser. Herregud, den nye UIet så bra ut, streaming og alt. Veldig bra Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Ser veldig bra, overraskende bra faktisk Blir dyrt detta. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 (endret) What the hump - PS4 sjekker hva du liker og ikke og laster automatisk ned det du sannsynligvis kommer til å laste ned alikevellWe knew you would fancy a rootkit !Det var på tide de kastet seg rundt med neste generasjon - nesten på smertegrensen til 4k Endret 9. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Det at man kan streame så jo faktisk greit ut. En enkel løsning. Slippe alt det andre ekstra man må ha. Pluss for den! Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 2 TFLOPS GPU og 176GB/s båndbredde? Tipper vi snakker om 16 Compute Units med GCN klokket på 1GHz med en 256-bit minnebuss kjørende på 1375MHz. Ellers ser det lovende ut, grafikk på Knick-nivå i neste generasjon med spill kan jeg leve med. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Men var lengden på filmen man kunne lage bare 10 sekunder eller var det bare ett eksempel? Kunne man f.eks ta en hel BF3 runde og bare laste den opp i løpet av den neste? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå