Argoniel Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Atw Negativiten i Gamer, aldri sett fyren snakke hyggelig om noe, og hva i pokker er det med den signaturen, fy flate hvor harry er ikke det ..... Det er ikke ofte man ser deg uten å trolle heller. ATW er som regel ganske saklig og har noen gode poenger her og der. Og noen ganger så er han bare på tryne Setter spørsmål ved ting som andre ikke gjør. Kanskje han er en reporter? :O Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 (endret) Det er ikke ofte man ser deg uten å trolle heller. ATW er som regel ganske saklig og har noen gode poenger her og der. Og noen ganger så er han bare på tryne Setter spørsmål ved ting som andre ikke gjør. Kanskje han er en reporter? :O Burde han vere. aldri sett en så trist profil 50 000 inlegg mest bitterhet, nye Angry video game nerd kanskje. Men han har noen gode inlegg. Når jeg troller er jeg som regel full, jeg har en splittet personlighet haha Endret 22. februar 2013 av Realzi Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Drit i person og fokuser på sak. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå