LarZen Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Det her var ekstremt bra levert ifra Sony altså! Om Microsoft kommer til å toppe det her så blir jeg imponert altså. 1 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Liker gametrailers streamen PS4 er ikke bakoverkompatibel med disc, men at etterhvert skulle PS3 bibloiteket bli tilgjengelig gjennom Gaikai, men da ble det spurt. Hva med Gta V? Det kommer ut til jul, og det er ikke sagt noe om en PS4 versjon, da vil jo ikke PS3 versjonen fungerer ikke PS4. Dunno, litt synsing, men er blitt bekreftet at den IKKE er bakoverkompatibel med disc Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Det her var ekstremt bra levert ifra Sony altså! Om Microsoft kommer til å toppe det her så blir jeg imponert altså. What? Ble relativt skuffet, hadde håpet på bedre. Men igjen så tviler jeg på at microsoft klarer å levere bedre Holder meg til 360'n enn så lenge 2 Lenke til kommentar
Allsider Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 (endret) Dårlig gjort å presentere teknologien og spillutviklere og ikke sette prikk over i-en med selveste konsollen. Synd, med bare et bilde av PS4 ville hele presentasjonen fått mye mer mening. Endret 21. februar 2013 av Allsider Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Det her var ekstremt bra levert ifra Sony altså! Om Microsoft kommer til å toppe det her så blir jeg imponert altså. Nja, 80% var multiplat, resten var tech demoer. Ellers lite info, men for all del, spennende er det Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Dårlig gjort å presentere teknologien og spillutviklere og ikke sette prikk over i-en med selveste konsollen. Synd, med bare et bilde av PS4 ville hele presenteringen fått mye mer mening. Utseendet på selve konsollen betyr ikke mye, alt annet derimot. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 God kommentar fra DB: "Vil gratulere PlayStation 4 med å være så skybasert at den ikke finnes i fysisk form." 4 Lenke til kommentar
samco Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 knall bra presentasjon av sony.. 2 Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Jeg kunne blitt mer imponert dersom ikke Watch Dogs eller den fra Square Enix hadde blitt vist før. Og fått det servert nå, eksklusivt. De kan da ikke tenke de får masse nye folk over fra microsoft til sony pga det ene eksklusive spillet? De viste ingenting annet enn spill som alle kan få, uansett konsoll. Sony fikk i det minste de som representerte spillene til å si "på PS4" da. Det var lissom fokuset selve maskinen fikk. Skuffet over det. De skulle avsløre maskinen, ikke spillene som kommer. De får vi jo da se senere.. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Ja, jeg ble helt ærlig litt skuffet jeg også. Det var lite "stort" å melde, Joda, vi fikk se en håndkontroll og jeg ble litt imponert av bilspillet, og de hadde vel en eksklusiv tittel i Killzone. Ellers var det mye listefyll. SE kommer med nytt FF (Sikkert et i FFXIII-serien. Den skal tydeligvis melkes tom) som ikke ble vist. Destiny kommer, men da også til PS3 og garantert også til andre konsoller. Diablo 3. Til PS3 den også. Men, er nok over et år til den ser dagens lys her, så mye som kan forandre seg innen den tid. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 What? Ble relativt skuffet, hadde håpet på bedre. Men igjen så tviler jeg på at microsoft klarer å levere bedre Holder meg til 360'n enn så lenge At dem har gått til X86 arkitektur og slenger inn 8gb GDDR5 ram vil gjøre det så mye enklere for utviklere og mulighetene åpner seg voldsomt for hva dem kan få til. Og dette med live streaming mens du spiller og opplastning av gameplay samt mer fokus på sosiale medier er i mine øyne veldig bra. Og det en fikk se var jo også bra, selv om en skal nok ta noe av det en så med en klype salt. En vet jo ikke hvor mye som var realtime og som vil fungere i en endelig build osv. Mulighetene med Gaikai er også veldig spennende synes jeg, og at dem har fått med seg Blizzard er jo bare mind blowing. Om det er ekslusivt til Sony ble det vel ikke sagt noe om. Diablo 3 vil nok bli perfekt å spille på konsoll. Husker godt disse Baldurs Gate hack & slash spillene til PS2. Men det åpner jo også opp for andre prosjekter ifra Blizzard, som en pc og mmo spiller så er Blizzard en Gud for meg. Kanskje deres neste prosjekt Titan vil komme til en konsoll..hvem vet. Nja, 80% var multiplat, resten var tech demoer. Ellers lite info, men for all del, spennende er det Ja var en del multiplat, er mest hardware og software løsningene som utviklere har ønsket som imponerte mest for meg. Og ikke minst Blizzard....holdt på å få slag i sofaen her Lenke til kommentar
JRL Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Jeg kunne blitt mer imponert dersom ikke Watch Dogs eller den fra Square Enix hadde blitt vist før. Og fått det servert nå, eksklusivt. De kan da ikke tenke de får masse nye folk over fra microsoft til sony pga det ene eksklusive spillet? De viste ingenting annet enn spill som alle kan få, uansett konsoll. Sony fikk i det minste de som representerte spillene til å si "på PS4" da. Det var lissom fokuset selve maskinen fikk. Skuffet over det. De skulle avsløre maskinen, ikke spillene som kommer. De får vi jo da se senere.. Killzone, det første spillet de viste, og Infamous har historisk sett vært ekslusivt, er det ikke det lenger? Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Kommer sikkert masse spill i slutten av året. Mange utviklere vi ikke har hørt fra enda. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Både Sony og Microsoft punkterer tableten til WiiU med henholdsvis tablet-støtte for PS4 og SmartGlass fra Microsoft. Som de prata om på Gametrailers og som jeg har prata om i salgstråden: Nintendo er i trøbbel. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 (endret) God kommentar fra DB: "Vil gratulere PlayStation 4 med å være så skybasert at den ikke finnes i fysisk form." Er vel typisk ifra folk ala fanboys osv å skrive slik (sier ikke at du er det altså). Navnet på boksen er det som er viktig for slike, ikke hardware og spill utvalg. Tipper Sony enten ikke har bestemt seg for endelig design eller rett og slett sparer det til E3. Designet på plasten som skal "pakkes" rundt hardwaren er vel rimelig uinteressant.....synes jeg da. Endret 21. februar 2013 av _LarZen_ 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Både Sony og Microsoft punkterer tableten til WiiU med henholdsvis tablet-støtte for PS4 og SmartGlass fra Microsoft. Som de prata om på Gametrailers og som jeg har prata om i salgstråden: Nintendo er i trøbbel. Nintendo har Mario og Zelda. Håper virkelig det holder, for vi trenger Nintendo, selv om de til tider gjør jævla mye rart og jævla mye feil. Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Noen som har link til hele pressekonferansen? orker ikke lese all infoen Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Killzone, det første spillet de viste, og Infamous har historisk sett vært ekslusivt, er det ikke det lenger? Jojo, men ingen nye, bare de gamle kjente. Ingen gode nye store nyheter =/ 1 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 At dem har gått til X86 arkitektur og slenger inn 8gb GDDR5 ram vil gjøre det så mye enklere for utviklere og mulighetene åpner seg voldsomt for hva dem kan få til. Og dette med live streaming mens du spiller og opplastning av gameplay samt mer fokus på sosiale medier er i mine øyne veldig bra. Og det en fikk se var jo også bra, selv om en skal nok ta noe av det en så med en klype salt. En vet jo ikke hvor mye som var realtime og som vil fungere i en endelig build osv. Mulighetene med Gaikai er også veldig spennende synes jeg, og at dem har fått med seg Blizzard er jo bare mind blowing. Om det er ekslusivt til Sony ble det vel ikke sagt noe om. Diablo 3 vil nok bli perfekt å spille på konsoll. Husker godt disse Baldurs Gate hack & slash spillene til PS2. Men det åpner jo også opp for andre prosjekter ifra Blizzard, som en pc og mmo spiller så er Blizzard en Gud for meg. Kanskje deres neste prosjekt Titan vil komme til en konsoll..hvem vet. Ja var en del multiplat, er mest hardware og software løsningene som utviklere har ønsket som imponerte mest for meg. Og ikke minst Blizzard....holdt på å få slag i sofaen her Wait, what? Er det 8gb ddr5 system minne. I så fall er det konge. Fikk ikke med meg det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå