Argoniel Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Destiny kommer til alt? Skjønner ikke hvorfor det er så mye fokus, dersom de skal vise fram PS4.. Jeg blir lissom ikke så mye imponert over maskinen, som de EGENTLIG skal vise frem.... Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Poenget med å ha alle de 4 der oppe for at han ene skulle snakke. Å ja ferdig nå. Ikke noe om hardware, eller pris eller lansering. Men det visste jeg nesten. jaja. og 2? gameplay videoer. Meh. Blir spennende fremover dog Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 WTF?! Null konsoll? Jul 2013 da.. 1 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Haha, kanskje han ene hadde litt sceneskrekk. Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Seriøst? Fikk ikke se konsollen en gang jo? Lenke til kommentar
Hiski Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Coming Holiday 2013 ja, blir mange ps4 under treet! Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Veldig imponert. Dette blir dyrt folkens En APU med 8 kjerner, en GCN-basert GPU som yter 2TFLOPS, 8GB GDDR5, og det nye kontrollsystemet er fortsatt ikke i nærheten av så dyr som PS3 var Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Destiny kommer til alt? Skjønner ikke hvorfor det er så mye fokus, dersom de skal vise fram PS4.. Jeg blir lissom ikke så mye imponert over maskinen, som de EGENTLIG skal vise frem.... Godt poeng, det ble også veldig klabb og babb, med hva som er eksklusivt og hva som ikke er det. Ønske jeg fikk se litt mer av maskinen, og om den kommer i år eller neste år. Fikk med meg at det første spillet med den robot saken var eksklusivt, men hørte ikke ordet eksklusivt så mye etter det spillet Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Konsollen kommer til E3, Sony må spare litt på godsakene også! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Kunne i det minste ha vist et bilde av konsollen. 3 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 En APU med 8 kjerner, en GCN-basert GPU som yter 2TFLOPS, 8GB GDDR5, og det nye kontrollsystemet er fortsatt ikke i nærheten av så dyr som PS3 var Og bra er det. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 "We've seen the logo" Wow. Ett firetall ekstra! WOP WOP Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Coming Holiday 2013 ja, blir mange ps4 under treet! I USA, ja. Her i Europa? Vi får håpe. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Holidays = sommer eller jul? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 (endret) Kunne i det minste ha vist et bilde av konsollen. Ja, i det minste en teaser... Noen hint... Og mer maskinvareinfo. Fikk bare vite "basics"... Tror ikke bare det er jeg som er skuffet. Men vi fikk ihvertfall se noen spill, og et innblikk på hvordan kontrolleren samt konsollkomponentene blir. Endret 21. februar 2013 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Holidays = sommer eller jul? Jul. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Jeg er dog spent på om den blir lansert verden over på samme tid, eller om de gjør som vanlig og utsetter lanseringen til 2014 i Europa med begrunnelse i "vanskelig distribusjon" eller noe i den duren... Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Holidays = sommer eller jul? Jul Jeg er dog spent på om den blir lansert verden over på samme tid, eller om de gjør som vanlig og utsetter lanseringen til 2014 i Europa med begrunnelse i "vanskelig distribusjon" eller noe i den duren... Samme som med WiiU tenker jeg. Tar vekk masse maskiner fra Europa for "Vi trudde ikke det skulle bli sååååå mye etterspørrsel lol lol". Og sender litt og litt etter hvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå