tosvend Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 skulle i dag kjøpe nye ski, helt vanlige turski, siden det er 25 år siden sist man hadde ski på beina. I forbindelse gjorde man en flott oppdagelse. Var innom butikken å fant ett par ski man syntes passet, men syntes 4700 kr va litt vel drøyt nå til å begynne med. Så man dro hjem å sjekket litt på nett. Fant da samme skien, da som pakkeløsning hos samme forhandler som man hadde vært innom, bare at dette var nettbutikken deres. Men siden det er 25 år siden sist man hadde befatning me ski og utviklingen har gått framover siden da, og man nå har hørt om glisoner å festesoner ble det ett par mail til kundeservice der siden man ikke helt viste hvordan man skulle gjøre dette. Fikk da til svar at det var bare å ta skien med i butikken så målte de opp, gratis. Måtte selvfølgelig høre med butikken å de kunne bekrefte det, og det kunne de. Valget ble da enkelt, kjøpte skien på net for kr 1650 m/frrakt isteden for kr 4700. Der er over 3000 spart på noen få tastetrykk, en telefon og en liten tur i butikken Synes det er litt rart at ikke butikken kan selge samme pakkeløsningen til samme pris når det er innefor samme bedrift, men men der er vel ikke meningen av vi vanlige dødelige skal skjønne det. To dager til det blir skitur med far å bikkja Lenke til kommentar
hean Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Å ta slike priser i butikk vil jeg påstå nesten er å forsøke å lure kundene selv om jeg mener at kundene selv har ansvaret for å sjekke priser... dette var uansett på grensa!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå