karoald Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Kanaler Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Detteble stilig!! Likte det Lenke til kommentar
Kent Rune Haugen Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Veldig bra! Masser av små flotte detaljer og bru på bru som bringer blikket laaangt inn i bildet. Denne damen i rødt er et spennende element syntes jeg. Gleder meg litt ekstra nå kjenner jeg, skal dit ned i mai Lenke til kommentar
karoald Skrevet 21. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2013 Detteble stilig!! Likte det Tusen takk Torhild Lenke til kommentar
karoald Skrevet 21. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2013 Veldig bra! Masser av små flotte detaljer og bru på bru som bringer blikket laaangt inn i bildet. Denne damen i rødt er et spennende element syntes jeg. Gleder meg litt ekstra nå kjenner jeg, skal dit ned i mai Takker-var der i slutten av April-med kjempever-mykje fint å sjå Lenke til kommentar
preje Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Et godt bilde.... det gir meg nesten litt sånn eventyr-følelse! Får lyst til å finne ut hva som skjuler seg på andre siden av broen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg