Earendil Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Noen der ute som kan selge meg et Alienware Kabinett? Er villig til å betale en god del. NB! Det må være et Alienware Full Tower Case som er svart! Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Hva med å sende en mail til Alienware og spørre pent om du kan kjøpe bare et kabinett fra de? Lenke til kommentar
onkel Punjab Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Det hadde vært så sinnsykt fett å fått tak i et alienware kabinett! Finnes det bedre utgangspunkt for en superfet PC?? Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Det hadde vært så sinnsykt fett å fått tak i et alienware kabinett! Finnes det bedre utgangspunkt for en superfet PC?? With all do respect: JA! Alienware er i utgangspunktet bare en chieftech modifikasjon, dog en god en, men alikevel ikke sammenlignbar med kabinetter av høyere kvalitet. Nevner i fleng, Lepont, Lian-Li og CoolerMaster. Kvalitetsmofikasjoner av disse rager høyere på min liste! (og noe av sjarmen er jo å ha noe rått som atpåtil er noenlunde egenprodusert!) DrErling Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 15. september 2003 Forfatter Del Skrevet 15. september 2003 Hva med å sende en mail til Alienware og spørre pent om du kan kjøpe bare et kabinett fra de? Tror ikke det er noen vits i det, iogmed at det står på siden deres at de KUN selger kabinetter med en komplett PC. Og å kjøpe et Alienware kabinett til 14.000 hadde vel blitt litt dyrt? Lenke til kommentar
GoL_eoL Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Lagde en link angående AlienWare for 1 uke siden. Sendte mail til dem.. Helt uaktuelt å kjøpe AlienWare kabinett løst! Synd! Det er noe av det sykeste. LePont og Lian Li er vel å bra, men dette er.. Ja, hva skal man si? Det råeste av det råeste... Til å være serieprodusert! Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 15. september 2003 Forfatter Del Skrevet 15. september 2003 Det hadde vært så sinnsykt fett å fått tak i et alienware kabinett! Finnes det bedre utgangspunkt for en superfet PC?? With all do respect: JA! Alienware er i utgangspunktet bare en chieftech modifikasjon, dog en god en, men alikevel ikke sammenlignbar med kabinetter av høyere kvalitet. Nevner i fleng, Lepont, Lian-Li og CoolerMaster. Kvalitetsmofikasjoner av disse rager høyere på min liste! (og noe av sjarmen er jo å ha noe rått som atpåtil er noenlunde egenprodusert!) DrErling Uhm... De GAMLE kabinette til Alienware kan kalles en modifikasjon til Chieftech, ja, men ikke de nye. Det er disse kabinettene jeg mener: http://www.alienware.com/gaming_main_desktop.aspx Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Jeg står på mitt! (dvs, jeg sitter) Det kabinettet der synes jeg ikke var noe å skryte hjem om. Men, selvfølgelig, smaken er som baken. Min oppfatning av "alienware" kassen er at det er en kasse (en hvilken som helst en) med plast over. Plasten er designet som en alien. Thats it. Jeg ville heller hatt et av de jeg nevnte i forrige post. Dvs, jeg har et av de jeg nevnte i forrige post, så jeg er fornøyd Lenke til kommentar
onkel Punjab Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Jeg tror alienware kabinettet med litt modding ville vært noe av det råeste! Selvfølgelig er det mer stil over lepont eller lian li, men jeg snakker om kabinett som ville vekket mye oppmerksomhet!! 8) Hvor mye tror du en alienwarekabinett-eier skulle hatt for kabinettet sitt? Hvor mye hadde folk vært villige til å betale?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå