JDC Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Hey, jeg spiller nesten all slags spill på pc og trenger noen gaming mates, helst for folk som har skype og steam ofc. Bare å legge meg til på skype: dz_1994 og steam: dz1994 Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Hvilke spill spiller du ? Lenke til kommentar
JDC Skrevet 20. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2013 mye rart, css/csgo, cod bo2/bo, left 4 dead, max payne 3 osv. Ganske glad i zombie spillene, skal kanskje kjøpe den nye sniper elite nazi zombie army på steam, bare å legge meg til. Lenke til kommentar
jajja123 Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Battlefield 3 pc/ps3 - jajja123 Lenke til kommentar
JDC Skrevet 24. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2013 Har ikke bf3, men jeg vil gjerne spille cod black ops 2, jeg vil gjerne søke cod bo2 team. Jeg er ganske god med rifler. Lenke til kommentar
JDC Skrevet 27. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2013 PM gjerne meg først om dere er usikker om dere har lagt til riktig person på steam, har en slags blå knight som bilde. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Vil anbefale deg å slenge ut lenke til Steam-profilen din, slik folk kan se hva slags spill du har tilgjengelig. Hilsen en som ikke er interessert. 2 Lenke til kommentar
JDC Skrevet 2. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2013 Vil anbefale deg å slenge ut lenke til Steam-profilen din, slik folk kan se hva slags spill du har tilgjengelig. Hilsen en som ikke er interessert. Faktisk så er profilen min privat, så folk ikke kan se spillene mine , men her er accounten min http://steamcommunity.com/id/dz1994/. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Da gjør du det bare vanskelig for deg selv. Lenke til kommentar
JDC Skrevet 8. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2013 Da gjør du det bare vanskelig for deg selv. Nei trur ikke det , men takk for tipset med å legge ut linken til accouten min. Lenke til kommentar
JDC Skrevet 8. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2013 Noen som har Dayz, arma 2? spiller det også og spiller mye rart, bare å adde meg. Lenke til kommentar
JDC Skrevet 10. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2013 (endret) Hva er egentlig det mest populære spillet for tiden?? Endret 10. mars 2013 av JDC Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Det jeg trur slimda mente ovenfor er at det er lettere å sammenligne spill for deretter å legge deg til på vennelisten, blir veldig tungvindt hvis du skal ramse opp spillene her -.- Det mest populære spillet er vel SimCity Lenke til kommentar
JDC Skrevet 11. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2013 Vell som sagt, spiller mye rart på steam, som cod, cs, osv, bare å adde meg. Lenke til kommentar
JDC Skrevet 15. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2013 Noen som spiller spill på steam eller? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Det er ekstremt mange som spiller spill på Steam. Men det er vel heller vanskelig å ønske å spille med deg, når de ikke får sett spillisten din. Du kan jo alltid bli med i en av gruppene tilhørende et spill. Der er det ofte folk som ønsker å spille med andre. Evt. kan du bli med i en norsk gruppe på Steam. 2 Lenke til kommentar
JDC Skrevet 16. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2013 Det er ekstremt mange som spiller spill på Steam. Men det er vel heller vanskelig å ønske å spille med deg, når de ikke får sett spillisten din. Du kan jo alltid bli med i en av gruppene tilhørende et spill. Der er det ofte folk som ønsker å spille med andre. Evt. kan du bli med i en norsk gruppe på Steam. Hmm, kordan gruppe da? Kordan skal jeg finne? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Hmm, kordan gruppe da? Kordan skal jeg finne? Lenke til kommentar
JDC Skrevet 16. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2013 Kordan finner jeg akkurat en norsk gruppe da? selv om jeg trykker på den er det jo sikkert ikke norsk gruppe. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Benytt søkefeltet for grupper, for deretter å skrive inn spill + "norway" eks "Mw3 Norway" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå