SRPnorway Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 hei. Jeg driver et firma kalt SnowRushProductions. og jeg lurte på om noen har tips til hvordan jeg kan få treff på nettsiden: SRPnorway.com? Jeg må liksom ha mange treff hver dag for at sponsorene skal være interesserte. Er det noen med erfaring som kan hjelpe? PS: når du går på nettsiden, kan det hende du må reloade siden nettsiden kommer kansje ikke på første forsøk Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 PS: når du går på nettsiden, kan det hende du må reloade siden nettsiden kommer kansje ikke på første forsøk Det kan jo være noe av grunnen, hvem gidder å trykke F5 på alle sider dem er innom? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 (endret) Nettsiden er jo ganske treg og ikke spesielt pen, så det er nok ikke så mange som vil komme tilbake. Endret 28. februar 2013 av Kevlar Lenke til kommentar
Mahogany Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Første ting du burde gjøre er i hvert fall å fikse nettsiden slik at den fungerer på første forsøk. Så kanskje gjøre den litt mer brukervennlig, og fikse layouten. Tilpasse nettsiden til målgruppen, finne på noe "catchy" og uvanlig. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Siden er bygd opp rotete, med bilder og tekst spredd rundtom. Gå over og fjern alle irriterende skrivefeil, og ikke bland norsk og engelsk på sidene. Siden laster også veeldig tregt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå