dj_messiah Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 er dali axs-10k en bra høytaler? hvor mange watt er det i dem? og låter dem bra? Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Istedet for å spørre slike spørsmål, kan du ta en titt på Hifi-klubbens hjemmeside. Det står sikkert litt info der. Nad passer sikkert bra sammen med Dali. Watt har lite å si for hvor høyt en høyttaler kan spille. Det som har noe å si er høyttalerens FØLSOMHET. Lenke til kommentar
Espen_^ Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Jeg har de høytalerene på en DENON AVR 3803 7x110w 8ohm de spiller MEGET BRA anbefales. Hvis ikke du skal ha hjemmekino så kjøp en dali C370 så har du anlegg. Lenke til kommentar
capy Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 personlig foretrekker jeg noen finere høytalere. du må tenke på at de skal så i kåken din i mange år. dali 8008 er det masse trøkk i, men ikke like mye som 10K. 8008 er også finere syntes jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå