c-bool Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Nå nærmer søknadsfristen seg, og jeg sliter med å finne ut hva jeg skal velge. Jeg tar opp fag som privatist nå ( Studiekomp.faga) men resten av karakterene mine fra vg1 og vg2 er sopass dårlige at de vil dra snittet ned. Har lyst å søke PHS, men tviler på karakterene holder iår, så lurer på å bare vente med å søke til neste år å ta opp igjen de verste karakterene fra vgs. Men skulle eg ikke komt inn på PHS så tenker eg på ingeniørstudier, og lurer da på å søke på forkurs.ing. nå til høsten å enten ta det på eit år eller ta det på sonans e.l.Hvordan er det med forkurs ingeniør? får en studiepoeng ved å gå det? tenker og på å ta årsstudium i engelsk, da eg kunne tenkt å forbedret engelskunskapen litt. Andre forslag til studier som er greit å ha, med tanke på å forbedre sjangsene på å komme inn på PHS? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Jeg foreslår tverrfaglige kjønnsstudier hos UIO. Inntakskravet er bare generell studiekompetanse, men ellers er det ingen poenggrense. Du kan velge mellom bachelor grad eller bare ett årsstudium. http://www.uio.no/studier/program/kjonn/ Lenke til kommentar
c-bool Skrevet 19. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2013 dette så ufattelig kjipt ut spørr du meg 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå