l0mpe Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Lurer på om det finnes halvårige realfagskurs som går på høstsemesteret, Alle jeg har sett hittil går på vårsemesteret. Har planer om og blir ingeniør, men er innkalt til førstegangstjeneste i mars 2014, så hadde vært fint å kunne bruke høstsemesteret for og å skaffe med de faga jeg trenger(r2 og fysikk 1). Eventuelt, finnes det noen andre måter jeg kan få de faga jeg trenger på et halvt år? Lenke til kommentar
oOleE Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Hvis du bare mangler de to skal det vel ikke være noe problem å ta de som privatist hos en videregående skole Lenke til kommentar
TomTucker Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Privatist eller skole ; eksamen i Mai rekker du ikke, så må bli i August. Begynn å les med en gang. Er store fag, å gnage-fag. Hilsen en som tar det som privatist ved siden av høyskolefag. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Så du har ikke tenkt å begynne på skole før høsten 2015? Ta fagene som privatist og helst semesteret før du begynner på skolen, slik at kunnskapen er fersk. Men beregn god tid om du ønsker gode karakterer og et godt grunnlag for videre studier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå