Øystein.F. Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Det populære drapsspelet utforskar horisonten. Les hele saken Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Spelet er av Cross-Play-typen, noko som betyr at om du kjøper ein versjon av spelet, får du alle tre. Begge to, mener du vel? Man får nok ikke PC-utgaven også. Uansett bra at det får flere plattformer å bolte seg på, spillet er en artig liten kraftpakke. Å spille det med kontrollspaker er heller ikke noe problem. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Finnes dette på Xbox eller kun PC foreløpig? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Kun PC. Håper det blir like bra som på PC. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Jo fleire som får med seg Hotline Miami, jo betre, men eg må innrømme at eg hadde vore skeptisk til å spele dette som ei twinstick-spel, gitt kor fort ting går. Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Jo fleire som får med seg Hotline Miami, jo betre, men eg må innrømme at eg hadde vore skeptisk til å spele dette som ei twinstick-spel, gitt kor fort ting går. Runda spillet med Xbox 360-spake uten problemer før jul (på laptop). Det føltes naturlig. Kan dog ikke si noe om mus og tastatur-kontrollene, og det er godt mulig de er bedre. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Jo fleire som får med seg Hotline Miami, jo betre, men eg må innrømme at eg hadde vore skeptisk til å spele dette som ei twinstick-spel, gitt kor fort ting går. Det fungerer egentlig godt. Du ofrer litt presisjon mot at du kan snu deg kjappere rundt (mindre bevegelser). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå