Zapmi Skrevet 19. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2013 Heisann! Lillebrodern fikk seg nytt skjermkort idag fra pappa pga at hans forrige sluttet å funke. Men jeg klarer ikkje finne ut hvilket kort det er! Står ingenting på kortet, bortsett fra at det er et "HIS" kort. Prøvd å bruke Nvidia og ATI sitt autodetect system, men ingen klarer å finne skjermkortet. Også prøvd DxDiag, og der står det bare "i\t" på alt, bortsett fra oppløsningen. Eneste jeg har er serienummeret som sto på et klistremerke på kortet; H071206138 Noen innspill? Er dødslei og irritert over å leite...... Mvh RockingHard Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2013 Om driverne er installert vil det komme opp i menyen for skjerminstillingene dine. Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 19. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2013 Last ned HWiNFO eller GPU-Z. Føler meg sikker på HWiNFO i alle fall. Skjermkortet skal være listet opp til høyre i pop-up'en når programmet starter. 1 Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 19. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2013 Du kan også gå til enhetsbehandling og se under skjermadapter. Da får du se hviket merke og serie kortet har, men ikke om det feks er 7870. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå