Gå til innhold

Offisiell HTC One tråd - (M7), 2013


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil spørre igjen: Flere enn meg som har en telefon der høytalerne "popper" idet de slår seg av? Etter hva som helst; musikk eller notifikasjonslyder. Så lenge de må slå seg på, vil de suse i en 2 sek etterpå før de slår seg av med et "popp".

 

Dette høres ikke og er ikke et problem ved normal bruk, men er blitt et irritasjonsmoment når jeg er i stille omgivelser, gjerne når jeg bruker telefonen før jeg legger meg og det er totalt stille rundt meg. Antar det er forsterkerne som skrur seg av. En poll på xda rundt problemet rapporterer at ca 40-60 andelsvis har problemet, som må indikere at det ikke gjelder alle telefoner.

 

Men jeg undres på om de som svarer "nei" på den pollen ikke er i stand til å høre poppe-lyden eller har vært i stille nok omgivelser, og at dette gjelder alle HTC Ones.

 

Derfor hadde det vært kjekt å høre med dere her på forumet før jeg evt. gidder å levere den inn mot en ny som kundeservice hos HTC ba meg gjøre (deres testeksemplar hadde visstnok ikke problemet).

 

Så viss noen gidder: Prøv å hold dere i et så lavt og stille rom som mulig, og hold gjerne øret inntil høytaleren etter at lyd er blitt spilt av. Høytalerne skal suse i noen sekunder før de slår seg helt av med et høyere "popp".

Lenke til kommentar

Vil spørre igjen: Flere enn meg som har en telefon der høytalerne "popper" idet de slår seg av? Etter hva som helst; musikk eller notifikasjonslyder. Så lenge de må slå seg på, vil de suse i en 2 sek etterpå før de slår seg av med et "popp". .

 

Dette høres ikke og er ikke et problem ved normal bruk, men er blitt et irritasjonsmoment når jeg er i stille omgivelser, gjerne når jeg bruker telefonen før jeg legger meg og det er totalt stille rundt meg. Antar det er forsterkerne som skrur seg av. En poll på xda rundt problemet rapporterer at ca 40-60 andelsvis har problemet, som må indikere at det ikke gjelder alle telefoner.

 

Men jeg undres på om de som svarer "nei" på den pollen ikke er i stand til å høre poppe-lyden eller har vært i stille nok omgivelser, og at dette gjelder alle HTC Ones.

 

Derfor hadde det vært kjekt å høre med dere her på forumet før jeg evt. gidder å levere den inn mot en ny som kundeservice hos HTC ba meg gjøre (deres testeksemplar hadde visstnok ikke problemet).

 

Så viss noen gidder: Prøv å hold dere i et så lavt og stille rom som mulig, og hold gjerne øret inntil høytaleren etter at lyd er blitt spilt av. Høytalerne skal suse i noen sekunder før de slår seg helt av med et høyere "popp".

Min lager ingen lyder etter at jeg har hørt på musikk eller etter en melding. Og ja, jeg har prøvd i stille omgivelser. Ofte jeg ser på en youtube video etter at jeg har lagt meg. Jeg ville tatt sjansen på å bytte.

Edit: Skjer visst med min telefon og, men det er så lavt at jeg ikke hører det med mindre jeg har telefonen unaturlig nære, og da er det kun poppet jeg hører. Susing hører jeg kun om jeg legger øret inntil høyttaleren.

Endret av bojalborg
Lenke til kommentar

 

Nei. Er slik Google ville ha det i 4.2.2

Før kunne jeg fjerne programmer raskt fra menyen der alle de siste programmene vises. Nå må jeg vente på en animasjon før jeg kan fjerne den neste i lista. Vet du om det er mulig å fjerne den animasjonen og dermed kunne fjerne programmer raskt?
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt

Før kunne jeg fjerne programmer raskt fra menyen der alle de siste programmene vises. Nå må jeg vente på en animasjon før jeg kan fjerne den neste i lista. Vet du om det er mulig å fjerne den animasjonen og dermed kunne fjerne programmer raskt?

 

Synes det er irriterende jeg også.. Løser det med å begynne øverst til venstre :) Da slipper du unna animasjonene .

Lenke til kommentar

Vil spørre igjen: Flere enn meg som har en telefon der høytalerne "popper" idet de slår seg av? Etter hva som helst; musikk eller notifikasjonslyder. Så lenge de må slå seg på, vil de suse i en 2 sek etterpå før de slår seg av med et "popp".

Er det samme med min, men jeg hører det kun om jeg legger øret helt inntil.

Lenke til kommentar

Min lager ingen lyder etter at jeg har hørt på musikk eller etter en melding. Og ja, jeg har prøvd i stille omgivelser. Ofte jeg ser på en youtube video etter at jeg har lagt meg. Jeg ville tatt sjansen på å bytte.

Edit: Skjer visst med min telefon og, men det er så lavt at jeg ikke hører det med mindre jeg har telefonen unaturlig nære, og da er det kun poppet jeg hører. Susing hører jeg kun om jeg legger øret inntil høyttaleren.

Er det samme med min, men jeg hører det kun om jeg legger øret helt inntil.

Jepp, susing høres kun når man legger øret inntil. Poppet hører man ikke i hverdagen med mindre man legger øret inntil. Men er ganske merkbart og irriterende når jeg f.eks. surfer litt før jeg legger meg- da sitter jeg med skjermen nærme og det er helt stille i huset.

 

Orker ikke levere den inn mot en ny da ettersom dette mest sannsynlig må gjelde alle Ones og er en del av BoomSound.

Lenke til kommentar

Noen som har fått 4.2.2 OTA etter å ha låst opp bootloader via htcdev? Leste litt om at OTA sluttet å virke dersom man låser opp.

 

Du får ikke OTA når du har unlocked bootloaderen

 

Må man ha blinkfeeden som startskjerm/primær?

 

Nei. På startskjermen trykk å hold, så får du opp alle de forskjellige startsidene.. Trykk å hold inne på den startsiden du ønsker å ha som startside å dra den bort i feltet som kommer opp "Angi som startside"

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei!

Vurderer sterkt å gå til innkjøp av en HTC telefon. Kriteriet er at kameraet skal være godt, og at størrelsen ikke overgår Iphone 4s (da dette er den andre modellen jeg vurderer).

Noen som har tips? Ser at HTC One mini skal komme, men 13cm er ikke akkurat mini...

Bruksområdet: telefoni, noe surfing, hot-spot, bilder og musikk ved trening.

 

Vestlia

Lenke til kommentar

Hei!

Vurderer sterkt å gå til innkjøp av en HTC telefon. Kriteriet er at kameraet skal være godt, og at størrelsen ikke overgår Iphone 4s (da dette er den andre modellen jeg vurderer).

Noen som har tips? Ser at HTC One mini skal komme, men 13cm er ikke akkurat mini...

Bruksområdet: telefoni, noe surfing, hot-spot, bilder og musikk ved trening.

 

Vestlia

 

Med dine kriterier så ville jeg gått for en iphone 4s. Du får ikke en android telefon til den størelsen som har virkelig bra kamera og som er bra den dag i dag.

Htc One x+ er nok kanskje det nærmeste du kommer

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...