marius3003 Skrevet 2. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2013 Fikk endelig koblet opp One'n med Getboksen :-) Et annet spørsmål til dere som har testet den fjernkontroll-appen som HTC anbefaler. Det at den koster 58 kr, hva er forskjellen på denne og den som er innebygd via TVappen? Hva er det som gjør at jeg burde bruke 60spenn på den fjernkontroll-appen? :-) Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 2. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2013 Den er mye mye bedre:). Har søsters på skjermen for lyd på anleg og mer. Vet ikke om den tar fet boksen men er en annen verden en den inkluderte Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 2. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2013 Hvordan er den? Føler du at den vil sitte fast eller løsne i kantene? Kjøpte 2 eksemplarer. Den første satt ikke godt i det hele tatt. Tok den av og åpnet nr 2. Sitter som bare det!! Til 40-45kr, er det ingenting. Lenke til kommentar
Rik Skrevet 2. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2013 Noen som sliter med at personen i andre enden har problemer med å høre deg av og til? Når de i den andre siden klager på at jeg blir borte, må jeg justere på hvordan jeg holder telefonen, og etter det virker det normalt.. For så å falle ut hvis jeg endrer stilling på telefonen igjen, Er litt irriterende, ettersom alt annet er kanon! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 2. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2013 Fikk dette deksler i dag. Anbefaler det på det aller sterkeste! Godt grep og ser bra ut:) http://viewitem.eim.ebay.no/Newest-HTC-One-M7-Case-NILLKIN-MATTE-Premium-Hard-Shell-Cover-Screen-Protector/370808049120/item Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 3. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2013 Fikk dette deksler i dag. Anbefaler det på det aller sterkeste! Godt grep og ser bra ut:) http://viewitem.eim....0808049120/item Takk for anbefalingen! Denne skal testes ut. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2013 De er tom for svart men er flere selgere som selger det dekslet:) Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 3. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2013 De er tom for svart men er flere selgere som selger det dekslet:) Ingen problem det. Syntes "Brown" så fin ut. Hvor lang leveringstid var det cirka, fra du bestilte? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2013 Bestilte av han den 28. Fikk den i går:). Så var grei leveringstid synes jeg Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 3. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2013 Fikk dette deksler i dag. Anbefaler det på det aller sterkeste! Godt grep og ser bra ut:) http://viewitem.eim....0808049120/item Jepp. Har hatt den siden første dag. Bra grep som du nevner, og selve casen er tynn. Telefonen blir ikke noe større med case på. Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 3. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2013 Kjøpte meg deksel, screenprotector, batteri å car aux ifra http://www.htcaccessorystore.com/ i går rundt 12 tiden på dagen. Ser at pakken min blir levert allerede i dag! Å det ble sent ifra london i går i 5 tiden. Ganske sykt egentlig, forventet å vente i 1-2 uker her jeg. Var ikke akkurat så veldig dyrt heller. + det er official så du får vell mest sannsynlig bedre kvalitet her Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 3. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2013 (endret) Da har jeg hatt med min Htc one på "første ferietur". Var litt spent på hvordan bildekvaliteten ville bli når jeg knipset litt bilder. Må si jeg er positivt overasket over kameraet. Det kan fint fungere "like godt" som erstatter for et digitalkamera, etter min mening. Legger med et par bilder jeg tok med telefonen. Endret 3. juli 2013 av sir-alex Lenke til kommentar
Puffah Skrevet 3. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2013 Ta ned sharpness til -1. HTC har alltid så høy standard skarphet på sine kameraer Lenke til kommentar
a2llooi Skrevet 3. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2013 HOCO Crystal Folder Protective Premium Leather Case, http://dx-box.com/crystal-folder-protective-premium-leather-case-for-htc-one-m7.html Lenke til kommentar
marius3003 Skrevet 3. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2013 Noen som sliter med at personen i andre enden har problemer med å høre deg av og til? Når de i den andre siden klager på at jeg blir borte, må jeg justere på hvordan jeg holder telefonen, og etter det virker det normalt.. For så å falle ut hvis jeg endrer stilling på telefonen igjen, Er litt irriterende, ettersom alt annet er kanon! Min slet med det samme. Leverte den tilbake til butikken som doa. Får ny :-) er vel en dårlig batch fra HTC som har denne feilen. Har hørt om flere.. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 3. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2013 (endret) Min slet med det samme. Leverte den tilbake til butikken som doa. Får ny :-) er vel en dårlig batch fra HTC som har denne feilen. Har hørt om flere.. Gjelder dette også ved bruk av høyttaler? Si i fra hvis den nye blir noe bedre. Endret 3. juli 2013 av DJViking Lenke til kommentar
marius3003 Skrevet 4. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2013 Gjelder dette også ved bruk av høyttaler? Si i fra hvis den nye blir noe bedre. Har ikke fått den nye enda. Testa ikke med bruk av høyttaler, så det er jeg ikke sikker på. Sier ifra hvordan den nye er Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 5. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2013 Kjøpte One i går etter å ha hatt noen HTC og mange Samsung-androider. Jeg knuser skjermen på alt av Samsung, men har ikke gjort det på HTC. Bildet Samsung sine skjermer leverer liker jeg veldig godt, og det har vært grunnen til at jeg har hatt mer Samsung enn HTC. Men når jeg kjøpte One X ble jeg positiv overrasket over bildet på den. Ble ikke like fornøyd med One. Vet ikke om den er dårligere enn One X, eller om det bare er meg som kanskje var for optimistisk? Lyden er høyere på One enn på de Samsungene jeg har hatt. Ellers savner jeg nedtrekksmenyen fra Samsung der man kan skru av og på WiFi, BT, lyd etc. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 5. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2013 For nedtrekksmeny kan jeg anbefale appen Power Toggles. Gratis og veldig handy. :-) 1 Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 5. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2013 Da har jeg fått programvareoppdatering på min telefon!!! Programvareoppdatering 2.24.401.1 på 416.65mb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå