Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Offisiell HTC One tråd - (M7), 2013

Anbefalte innlegg

Fikk endelig koblet opp One'n med Getboksen :-) Et annet spørsmål til dere som har testet den fjernkontroll-appen som HTC anbefaler. Det at den koster 58 kr, hva er forskjellen på denne og den som er innebygd via TVappen? Hva er det som gjør at jeg burde bruke 60spenn på den fjernkontroll-appen? :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som sliter med at personen i andre enden har problemer med å høre deg av og til? Når de i den andre siden klager på at jeg blir borte, må jeg justere på hvordan jeg holder telefonen, og etter det virker det normalt.. For så å falle ut hvis jeg endrer stilling på telefonen igjen,

Er litt irriterende, ettersom alt annet er kanon!

Lenke til kommentar

Kjøpte meg deksel, screenprotector, batteri å car aux ifra http://www.htcaccessorystore.com/ i går rundt 12 tiden på dagen.

Ser at pakken min blir levert allerede i dag! Å det ble sent ifra london i går i 5 tiden.

Ganske sykt egentlig, forventet å vente i 1-2 uker her jeg.

Var ikke akkurat så veldig dyrt heller. + det er official så du får vell mest sannsynlig bedre kvalitet her

Lenke til kommentar

Da har jeg hatt med min Htc one på "første ferietur". Var litt spent på hvordan bildekvaliteten ville bli når jeg knipset litt bilder. Må si jeg er positivt overasket over kameraet. Det kan fint fungere "like godt" som erstatter for et digitalkamera, etter min mening.

Legger med et par bilder jeg tok med telefonen.

post-65600-0-26679700-1372850040_thumb.jpg

post-65600-0-15032600-1372850069_thumb.jpg

post-65600-0-74582200-1372850124_thumb.jpg

Endret av sir-alex
Lenke til kommentar

Noen som sliter med at personen i andre enden har problemer med å høre deg av og til? Når de i den andre siden klager på at jeg blir borte, må jeg justere på hvordan jeg holder telefonen, og etter det virker det normalt.. For så å falle ut hvis jeg endrer stilling på telefonen igjen,

Er litt irriterende, ettersom alt annet er kanon!

Min slet med det samme. Leverte den tilbake til butikken som doa. Får ny :-) er vel en dårlig batch fra HTC som har denne feilen. Har hørt om flere..

Lenke til kommentar

Min slet med det samme. Leverte den tilbake til butikken som doa. Får ny :-) er vel en dårlig batch fra HTC som har denne feilen. Har hørt om flere..

Gjelder dette også ved bruk av høyttaler? Si i fra hvis den nye blir noe bedre.

Endret av DJViking
Lenke til kommentar

Kjøpte One i går etter å ha hatt noen HTC og mange Samsung-androider. Jeg knuser skjermen på alt av Samsung, men har ikke gjort det på HTC. Bildet Samsung sine skjermer leverer liker jeg veldig godt, og det har vært grunnen til at jeg har hatt mer Samsung enn HTC. Men når jeg kjøpte One X ble jeg positiv overrasket over bildet på den. Ble ikke like fornøyd med One. Vet ikke om den er dårligere enn One X, eller om det bare er meg som kanskje var for optimistisk?

Lyden er høyere på One enn på de Samsungene jeg har hatt. Ellers savner jeg nedtrekksmenyen fra Samsung der man kan skru av og på WiFi, BT, lyd etc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...