DJViking Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Har noen prøv HTC One 4G i Tromsø med Telenor? Netcom har ikke rullet ut 4G her ennå, mens Telenor skal vist ha full dekning. Netcom har svært dårlig utbygd nett i Troms 3G og 4G. Vurderer å hoppe til Telenor slik at jeg får full utnyttelse av denne mobiltelefonen. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 (endret) Har noen prøv HTC One 4G i Tromsø med Telenor? Netcom har ikke rullet ut 4G her ennå, mens Telenor skal vist ha full dekning. Netcom har svært dårlig utbygd nett i Troms 3G og 4G. Vurderer å hoppe til Telenor slik at jeg får full utnyttelse av denne mobiltelefonen. jepp. Det er ganske bra dekning, men du får ikke hvis du er langt unna sentrum virker det som. Sjeldent jeg får mer enn 2/3 streker på 4G, men det spiller ikke noen stor rolle. Det dumme er at jeg kun får 10/10 mbit pga begrensing i abonnementet. Men 10/10 mbit er jo nok. Endret 21. juni 2013 av baguett Lenke til kommentar
KontraBass Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Har hatt One et døgn nå, og du verden så kjapp og responsiv den er i forhold til S4en min. Begynner å lure på det er noe galt med den ettersom det er SÅ stor forskjell på disse to telefonene. Men når det gjelder kameraet, da blir ting brått anderledes. Mulig det er meg, men ikke klart å få til et bilde av bra kvalitet enda. Her leder S4 stort synes jeg. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Da har neppe siste oppdatering på s4 Lenke til kommentar
GadgetBoy Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Har hatt One et døgn nå, og du verden så kjapp og responsiv den er i forhold til S4en min. Begynner å lure på det er noe galt med den ettersom det er SÅ stor forskjell på disse to telefonene. Men når det gjelder kameraet, da blir ting brått anderledes. Mulig det er meg, men ikke klart å få til et bilde av bra kvalitet enda. Her leder S4 stort synes jeg. Tuller du? Er jo totalt motsatt. S4 er langt mer responsiv, reagerer kjappere og alt flyter mye bedre. Etter å ha hatt S4 i et døgn nå kan jeg konkludere med at det er en langt langt bedre telefon en One på alle områder, inkl. kamera som du selv nevner! Lenke til kommentar
KontraBass Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 (endret) Tuller du? Er jo totalt motsatt. S4 er langt mer responsiv, reagerer kjappere og alt flyter mye bedre. Etter å ha hatt S4 i et døgn nå kan jeg konkludere med at det er en langt langt bedre telefon en One på alle områder, inkl. kamera som du selv nevner! Nei, jeg tuller overhode ikke. S4'en min går i sirup i forhold til One. Skal prøve en fabrikk-reset av den i kveld for å se om det hjelper. Endret 21. juni 2013 av KontraBass Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Tuller du? Er jo totalt motsatt. S4 er langt mer responsiv, reagerer kjappere og alt flyter mye bedre. Etter å ha hatt S4 i et døgn nå kan jeg konkludere med at det er en langt langt bedre telefon en One på alle områder, inkl. kamera som du selv nevner! Etter å hatt s4. I en stund må jeg si at HTC one er raskere og har bedre flyt på det meste og kameraet er overlegent innendørs samt vesentlig bedre lyd med tanke på musikk:) 1 Lenke til kommentar
KontraBass Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Noen andre som sliter med å få Bank ID (Telenor) til å fungere ordentlig. Mobilen våkner ikke når meldingen kommer om å slå inn kode. Noe ganger hvis jeg har har logget meg forbi startskjermen og har skjermen på kan jeg se meldingen kommer (kan da logge meg inn), men de fleste gangene skjer det ikke noe :-( Lenke til kommentar
Slai Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Har mer med fw enn restart å gjøre. Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Noen andre som sliter med å få Bank ID (Telenor) til å fungere ordentlig. Mobilen våkner ikke når meldingen kommer om å slå inn kode. Noe ganger hvis jeg har har logget meg forbi startskjermen og har skjermen på kan jeg se meldingen kommer (kan da logge meg inn), men de fleste gangene skjer det ikke noe :-( mener det står klart på telenor sine sider at du må slå på skjermen selv og vente på pushmeldingen som kommer. jeg har ihvertfall aldri opplevd at telefonen har "våknet" ved meldingen Lenke til kommentar
KontraBass Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 mener det står klart på telenor sine sider at du må slå på skjermen selv og vente på pushmeldingen som kommer. jeg har ihvertfall aldri opplevd at telefonen har "våknet" ved meldingen Fant ut det nå etter å ha prøvd litt her. Det falt meg ikke inn med det samme at jeg måtte slå på skjermen ettersom det virker med både S4 og iPhone. Lenke til kommentar
Puffah Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Spørs om dette funker, laster opp fra mobil :-P 4G i Ålesund anyway Lenke til kommentar
a2mmokst Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 http://www.ebay.co.u...984.m1439.l2649 Billig og bra! Metal Bumper HTC ONE, http://dx-box.com/0-6mm-luxury-air-jacket-aluminum-metal-bumper-blade-case-for-htc-one-m7-silver.html Lenke til kommentar
KLB Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 4G via Chess i Horten. Ping: 54ms Down: 27050kbps Up:8990kbps Er det slik at denne bør skrues av når den ikke brukes for å spare batteri, eller kan den bare stå på auto? Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Metal Bumper HTC ONE, http://dx-box.com/0-...-m7-silver.html Bestilt! Bruker for tiden en slik når jeg feks skal ut på byen, men liker den helt helt clean til vanlig bruk. Bestilte på Ebay. Rock ett eller annet, med flip cover. Grei design, men tungvindt med denne flippen når det ringer syns jeg. http://imgur.com/JXojOOj http://imgur.com/D3af9cK Lenke til kommentar
Kontrazt Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Hei. Kjøpte meg en HTC One her om dagen etter å ha knust min iPhone 5, og er egentlig veldig fornøyd med det meste. Det eneste som irriterer meg litt er at jeg har syncet den med Facebook og Mailen min, for en funksjon jeg egentlig elsker er at man kan skrive navnet til noen med siffer for så å ringe til de, men det kommer opptil 1000 forskjellige kontakter opp når jeg skal skrive inn nummeret til noen, mens jeg kun har 150 kontakter på telefonen som jeg vil at den skal bla igjennom når jeg taster. Uansett hvor mye jeg slår av sync fra mail og facebook så kommer det opp mange fler nummer og kontakter der enn de jeg har lagret på telefonen. Noen som vet hvordan jeg kan få slått av dette? Lenke til kommentar
Oyvindp Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Har dere merket om dere får hdspa + (h+) symbolet på deres htc One? På min galaxy s2 og Note 2 fikk jeg det, men på One får jeg bare h. (Bor i et område der 4g ikke er utbygd) Lenke til kommentar
Ali I Hagen Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Hei. Kjøpte meg en HTC One her om dagen etter å ha knust min iPhone 5, og er egentlig veldig fornøyd yd med det meste. Det eneste som irriterer meg litt er at jeg har syncet den med Facebook og Mailen min, for en funksjon jeg egentlig elsker er at man kan skrive navnet til noen med siffer for så å ringe til de, men det kommer opptil 1000 forskjellige kontakter opp når jeg skal skrive inn nummeret til noen, mens jeg kun har 150 kontakter på telefonen som jeg vil at den skal bla igjennom når jeg taster. Uansett hvor mye jeg slår av sync fra mail og facebook så kommer det opp mange fler nummer og kontakter der enn de jeg har lagret på telefonen. Noen som vet hvordan jeg kan få slått av dette? Angående Facebook så må fjerne Facebook kontoen og muligens avinstallere Facebook appen. Neste gang du installerer Facebook så får du opp valget om du vil synce kontakte eller ikke. Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Bestilt htc one på torsdag, Telenor sa den var stoppet, kan ikke vente til den kommer, kule svart. Noe spes som jeg bør vite om av fancy greier? Har ikke lest gjennom tråden Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Hei. Kjøpte meg en HTC One her om dagen etter å ha knust min iPhone 5, og er egentlig veldig fornøyd med det meste. Det eneste som irriterer meg litt er at jeg har syncet den med Facebook og Mailen min, for en funksjon jeg egentlig elsker er at man kan skrive navnet til noen med siffer for så å ringe til de, men det kommer opptil 1000 forskjellige kontakter opp når jeg skal skrive inn nummeret til noen, mens jeg kun har 150 kontakter på telefonen som jeg vil at den skal bla igjennom når jeg taster. Uansett hvor mye jeg slår av sync fra mail og facebook så kommer det opp mange fler nummer og kontakter der enn de jeg har lagret på telefonen. Noen som vet hvordan jeg kan få slått av dette? Tror det har noe med kontaktlink/koblete kontakter å gjøre, at den kobler sammen alle kontoene på telefonen, f.eks. facebook etc. Skal være mulig å skru av i telefonbok innstillingene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå