Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Offisiell HTC One tråd - (M7), 2013

Anbefalte innlegg

For å finne wakelocks kan du bruke Gsam, eller Better Battery Stats (finnes i en gratisversjon på xda).

Deksel har jeg ikke sett mye på. Har double dip flip case selv, men det er neppe det som beskytter best.

htc-double-dip-flip-slide-03.png

Leste i noen reviews at materialet fort får "sprekker" og er vanskelig å bruke under samtale. Opplever du det samme?

Selv endte jeg opp med denne som er rimeligere. Kvaliteten kan jeg ikke si noe om siden jeg ikke har mottatt den enda.

http://www.amazon.com/dp/B00BKOWJCC/ref=pe_175190_21431760_3p_M3T1_ST1_dp_1

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-aabLQt

Okei, dette kan høres rart ut men jeg må spørre :p

Noen flere som har forskjellige svar skjermer når telefonen ringer? Noen ganger må jeg trykke "answer" andre ganger må jeg swipe opp for å ta telefonen..

Dette er helt tilfeldig ser det ut som.

Skal sies at jeg kjører ikke stock rom så kan være noe med det, kjører atm TrickDroid 5.5.1 (Android 4.1.2)

Må bare høre om det er flere som har opplevd samme og om det er noen løsning på å bruke kun den ene måten :)

Lenke til kommentar

@Ali I Hagen

Tja, det får noen rynker i brettene, men ikke noe jeg vil kalle sprekker. Ikke noe jeg tenker over iallfall. Imidlertidser jeg at de matte plastdelenr øverst og nederst er blankpolerte på hjørnene allerede. Det hender jeg knoter litt med å få åpnet dekselet før samtaler, men ingen problemer ellers. Synd man ikke kan svare og legge på uten å åpne det. Det har jo spalter for høyttalerne.

Endret av teitur
Lenke til kommentar

Okei, dette kan høres rart ut men jeg må spørre :p

Noen flere som har forskjellige svar skjermer når telefonen ringer? Noen ganger må jeg trykke "answer" andre ganger må jeg swipe opp for å ta telefonen..

Dette er helt tilfeldig ser det ut som.

Ja, der sier du noe. Dette har jeg lagt merke til også.

Noen ganger trykker man på en stor firkanta "ANSWER" og noen ganger må man dra en grønn telefon opp.

Kan det ha noe med om telefonen er i bruk eller låst?

Endret av phewBAR
Lenke til kommentar

Ja, der sier du noe. Dette har jeg lagt merke til også.

Noen ganger trykker man på en stor firkanta "ANSWER" og noen ganger må man dra en grønn telefon opp.

Kan det ha noe med om telefonen er i bruk eller låst?

er nok helt korrekt det du skriver i bånn, sånn har det vært på alle HTC jeg har hatt,

hvis ikke telefonen har gått i skjermlås så kommer to firkanter opp, også ved innkommende samtale mens du er i telefon.

er telefonen låst, så må man "låse" opp telefonen

Lenke til kommentar

Nei nå får det være nok av denne telefonen! Fikk byttet telefonen i en ny en da vi konkluderte med defekt enhet etter siste post. NFC fungerer fremdeles elendig, dvs ca 1 av 4 ganger klarer den å få kontakt.

Mens jeg var å byttet min var det en annen innom å klaget på sin telefon hvor volumknappen virket som den holdt på å falle av og de var en stor glippe mellom ramme og topstripa med høyttaler. Han sa at dette med volumknappen hadde kommet av seg selv etter vell en uke og at glippen alltid hadde vært der men ble verre etter at telefonen skled ned fra sofaen og landet i teppet.

Det er ikke store fallet! Ser også flere på nett som klager over lignende ting. Jeg tror derfor det er på tide å stile et spørsmålstegn ved byggekvaliteten på denne telefonen.

Forresten, flere som har merket at skjermen blir ekstremt varm under feks spilling??

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nei nå får det være nok av denne telefonen! Fikk byttet telefonen i en ny en da vi konkluderte med defekt enhet etter siste post. NFC fungerer fremdeles elendig, dvs ca 1 av 4 ganger klarer den å få kontakt.

Mens jeg var å byttet min var det en annen innom å klaget på sin telefon hvor volumknappen virket som den holdt på å falle av og de var en stor glippe mellom ramme og topstripa med høyttaler. Han sa at dette med volumknappen hadde kommet av seg selv etter vell en uke og at glippen alltid hadde vært der men ble verre etter at telefonen skled ned fra sofaen og landet i teppet.

Det er ikke store fallet! Ser også flere på nett som klager over lignende ting. Jeg tror derfor det er på tide å stile et spørsmålstegn ved byggekvaliteten på denne telefonen.

Forresten, flere som har merket at skjermen blir ekstremt varm under feks spilling??

Byggekvaliteten vet jeg ikke noe om, men jeg har ikke sett noe ved mitt eget eksemplar som skulle tyde på at telefonen er i ferd med å falle fra hverandre i alle fall. Jeg har vel til gode å bruke en smarttelefon som ikke blir god og varm av spilling og mye nettverkstrafikk.

Lenke til kommentar

Jeg fikk min HTC One mobil for et par dager siden og så langt så elsker jeg den. Nå sitter jeg og lurer på om jeg bør roote mobilen? Jeg har aldri gjort det før og vet egentlig ikke 100% på hva det er. Vil rooting påvirke mobilen på en positiv eller negativ måte? Bortsett fra det med garanti og sånt.

Lenke til kommentar

Flere som sliter med treig epost-varsling? I begynnelsen fikk jeg varsel om ny epost før jeg fikk det på min jobbtelefon, nå så får jeg så å si kun på jobbtelefonen (gmail). Har ikke endret på noe, og jeg mener at den står på push.

Kvalitetssikringen av telefonen er elendig, ikke noe å motsi engang. Jeg har selv en liten høydeforskjell mellom skjerm og høyttaler, men ellers er min modell ok. Det er ikke noe jeg orker å lage kaos utav, det blir litt drøyt å bytte den inn pga så liten bagatell. Bruker også deksel så da spiller det ikke noen rolle for min del (deksel pga glatt aluminium).

Lenke til kommentar

Sånn, da var jeg innom i formiddag å hevet kjøpet på min One, fikk en dårlig fornemmelse av hele telefonen da jeg hadde vært gjennom to eksemplarer som begge hadde problemer. Likte telefonen godt, men klarte ikke å bli fortrolig med den etter å ha sett problemene selv og lest om ting som tyder på dårlig byggekvalitet. Er jo ikke akkurat noen hemmelighet at HTC sliter for tiden, så de har nok spart inn der de kan, dessverre, for One er en flott telefon.

Kjøpte heller konkurrenten, å her funker NFC hver bidige gang, er ikke noe problem å få skjermen til å konstant være på, den blir ikke varm i skjermen ved hard spilling, den føles mer forseggjort ut og er langt mer innovativ.

Bedre lykke neste gang HTC!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...