KLB Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Litt flere tips for batterisparing på HTC One her. Skal teste ut flere av disse tipsene :-) Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Har du relatert dette til 2G/3G på nokon måte? Eg har opplevd mange problemer med talekvalitet på android opp gjennom åra, men ikkje noko som har vore slik som dette. Er akkurat som telefonen ikkje liker 3G. Super kvalitet på 2G, dog.... Og ellers fungerer telefonen 110%, så dette er ergelig og sjølvsagt grunn til retur om det ikkje går i orden med nytt sim eller ein anna fix dukker opp. Har ikke prøvd å slå av 3G. Kan sikkert prøve det å se om talekvaliteten blir noe bedre. Lurer på om det er flere som sliter med dette? Vanskelig å si om det kan være en feil med telefonen eller om det virkelig er slikt og kanskje bare er en software feil. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Har ikke prøvd å slå av 3G. Kan sikkert prøve det å se om talekvaliteten blir noe bedre. Lurer på om det er flere som sliter med dette? Vanskelig å si om det kan være en feil med telefonen eller om det virkelig er slikt og kanskje bare er en software feil. . Sliter også med talekvaliteten Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Kanskje man skulle vente etter oppdateringen før man eventuelt benytter seg av reklamasjon. Lenke til kommentar
teitur Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 (endret) Grei fart med 4G (NetCom) ved Frognerparken i dag: Kjørte litt mer tester også, og blåste omtrent 10% batteri på et kvarter. :-D Endret 17. juni 2013 av teitur Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 (endret) Grei fart med 4G (NetCom) ved Frognerparken i dag: Kjørte litt mer tester også, og blåste omtrent 10% batteri på et kvarter. :-D Telefonen kan ha virus Klikk for å skanne din telefon Hørtes litt suspekt ut. Fin hastighet dog. Kan nok sikkert bli redusert med tiden etterhvert som flere og flere kommer seg på 4G. Endret 17. juni 2013 av DJViking Lenke til kommentar
teitur Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Hørtes litt suspekt ut. IBare en ubrukelig "reklame", ikke noe å bry seg om. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Tok av double dip dekslet på min svarte HTC one. Fy søren så sexy den er uten deksel. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Jeg synes dere "ødelegger" telefonen med deksel. Jeg har nytet hvert eneste sekund med telefonen uten deksel:) Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Synes det er irriterende at djuice har skrudd opp prisen på One, nå lønner det seg knapt å kjøpe med binding. Det andre er jo at S4 har droppet som en stein i pris, og nå er rundt 500kr billigere enn One. Får håpe One følger etter. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 (endret) - ops nvm Endret 17. juni 2013 av SLi Lenke til kommentar
huf Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Har ikke prøvd å slå av 3G. Kan sikkert prøve det å se om talekvaliteten blir noe bedre. Lurer på om det er flere som sliter med dette? Vanskelig å si om det kan være en feil med telefonen eller om det virkelig er slikt og kanskje bare er en software feil. Har forska litt videre på dette. Interessant tråd hos XDA. Er nok dette som er grunnen til mykje: (Dette er for Sprint-versjonen, men trur det gjeld også for vår.) http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2262648 I tillegg så må man vere forsiktig om man held telefonen i venstre hand under samtalar. Utruleg lett å dekke over mic-hòlet med lillefingeren. Det høres dumt ut, men det er nok det som har skapt dei fleste problema for meg.... Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Er det bekreftet/avkreftet om Google Edition kommer til Norge? Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 (endret) Jeg ble litt glad når jeg leste følgende nyhet for oss som har Netcom gjennom Chess: http://www.amobil.no...hd-voice/134588 Men så sjekket jeg dekningskartet hos Chess i Troms og ble forferdet over den dårlige 3G dekningen. 4G dog er ikke eksisterende for oss. Rødt: Turbo-3G+ (Opplevd 1-14 Mb/s) Lilla: Turbo-3G (Opplevd 0,5-3 Mb/s) Ifølge Andreassen dekker Chess 44 prosent av befolkningen med sitt 4G-nett, og hele nettet skal være oppgradert i løpet av juni. Får så håpe det forbedrer seg i løpet av sommeren, men når 3G er så dårlig utbygd så lurer jeg på om vi virkelig vil få 4G. Når det gjelder HD-Voice står det ingenting om denne finnes i Troms. Bluetooth på HTC One skal jo være Bluetooth 4. Noen som har funnet ut om det har innvirkning på batteriet dersom den hele tiden står på standby? BT4 skal vist bruke mye mindre batteri. Endret 18. juni 2013 av DJViking Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Hvordan finner jeg wakelocks? Samt beste deksel til telefonen? Gått lei av double dip og vil ha noe som matcher telefonens utseende. Lenke til kommentar
teitur Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 (endret) For å finne wakelocks kan du bruke Gsam, eller Better Battery Stats (finnes i en gratisversjon på xda). Deksel har jeg ikke sett mye på. Har double dip flip case selv, men det er neppe det som beskytter best. Endret 18. juni 2013 av teitur Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Hvor i gsam får jeg se på de? Lenke til kommentar
teitur Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 (endret) Trykk på "støvsugeren" nede til venstre, deretter kan du trykke øverst og velge kernel wakelocks, ev vise apps sortert på antall ganger de har vekket telefonen. Trykker du på appen(e) ser du hvilke wakelocks de står for. Endret 19. juni 2013 av teitur Lenke til kommentar
rc-marcus Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) http://www.ebay.co.u...984.m1439.l2649 Billig og bra! Endret 19. juni 2013 av rc-marcus Lenke til kommentar
Ali I Hagen Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Bluetooth på HTC One skal jo være Bluetooth 4. Noen som har funnet ut om det har innvirkning på batteriet dersom den hele tiden står på standby? BT4 skal vist bruke mye mindre batteri. Hadde BT på ca 10t og i følge GSM så trakk den 0.1% av batteriforburket over 17t og jeg hadde fortsatt 20% igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå