Gå til innhold

Offisiell HTC One tråd - (M7), 2013

Anbefalte innlegg

En annen test er å (midlertidig) slå av Google plasseringstjeneste under innstillinger -> plassering. Det var/er enn bug der som medførte at telefonen ble holdt våken. Ble visstnok patchet i versjon 4.1.10 av Google Play store appen, men jeg er usikker på om denne er sendt ut ennå.

Har også litt håp om at 4.2.2 forbedrer spesielt standbytid. Rapporter på xda kan tyde på at det er tilfelle.

Takker for svar! Har dog alltid av Google plasseringstjeneste, så det kan neppe være årsaken til strømsluket. Finnes det en eller annen måte å skru av 4G-en på, evt? Har også verson 4.1.10 av google play store..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for svar! Har dog alltid av Google plasseringstjeneste, så det kan neppe være årsaken til strømsluket. Finnes det en eller annen måte å skru av 4G-en på, evt? Har også verson 4.1.10 av google play store..

Slå av 4G (LTE)

Instillinger - Mobildata - Nettverksmodus

Lenke til kommentar

Leter etter muligheten for å få skjermen til å holde seg "åpen" når jeg lader, eller har den i dockingen i bilen. Slik at jeg slipper å reaktivere den hver gang jeg vil skifte låt på Spotify ;-)

Endret av KLB
Lenke til kommentar

Har hatt en HTC One i tre ukers tid nå å har møtt på noen problemer.

For det første er batteritiden mildt sagt elendig, NFC fungerer ikke i det hele tatt og man kan ikke få satt skjermen til å holde seg på.

Noen flere som har støtt på lignende???

Lenke til kommentar

Batteritiden på HTC One kunne gjerne vært bedre, men ettersom det er allerede bedre enn min gamle SGSII så er jeg fornøyd. Lengste varighet jeg har hatt på One er litt over 2 dager, med lite bruk.

Jeg tror det er opp til hver App om skjermen skal stå alltid på. Mener å huske det er en spesiell apprettighet for det. Når den står i dock så skal skjermen ikke slå seg av (tror jeg. har ikke testet med One ennå. får se når jeg får min bilholder).

Endret av DJViking
Lenke til kommentar

Har hatt en HTC One i tre ukers tid nå å har møtt på noen problemer.

For det første er batteritiden mildt sagt elendig, NFC fungerer ikke i det hele tatt og man kan ikke få satt skjermen til å holde seg på.

Noen flere som har støtt på lignende???

Defekt enhet? Ingen problemer med NFC her og batteriet holder helt greit, (~5t skjerm på) selv om man alltid ønsker seg bedre batterilevetid. Som nevnt over holder skjermen seg på i bil- launcheren, og alle programmer som startes fra den. Ellers er det appene selv som bestemmer.

Lenke til kommentar

Batteritiden på HTC One kunne gjerne vært bedre, men ettersom det er allerede bedre enn min gamle SGSII så er jeg fornøyd. Lengste varighet jeg har hatt på One er litt over 2 dager, med lite bruk.

Jeg tror det er opp til hver App om skjermen skal stå alltid på. Mener å huske det er en spesiell apprettighet for det. Når den står i dock så skal skjermen ikke slå seg av (tror jeg. har ikke testet med One ennå. får se når jeg får min bilholder).

Stemmer at den ikke lukker seg når bil programmet er åpent. Så da får jeg aktivere den manuelt når jeg setter mobilen på plass i bilen. (uoriginal holder).

Lurer på om den originale er å få tak i i butikken, eller om jeg må bestille på nettet?

Edit:

Da er denne bestilt. Regner med at den gjør susen :-)

Lurer på hvorfor det skal være så vanskelig for norske butikker å ta inn kurant ekstrautstyr for mobiltelefoner?

Endret av KLB
Lenke til kommentar

Lurer på igjen:

Har en (snart 3år gammel) Samsung wave med bada OS som jeg bruker nå og lurer på om det blir en stor overgang til android og HTC one? Screenshot og reviews fra youtube ser ganske uoversiktlig ut i forhold til den jeg har nå.

Bruttern har galaxy tab med android som jeg ikke skjønner bæret av og søstra sin iphone 5 har jeg ikke giddet å sette meg inn da jeg ikke vil ha iphone.

Gruer meg til en ny overgang til android, men det er vel på tide å bytte min gamle "smartphone" som ikke oppdateres lenger og jeg får ikke laste ned noe apps. GPS virker ikke, nettleseren er like rask som ISDN på 90 tallet, lukkertiden på kameraet tar 2-5sek og noen ganger lengre, har 4 spill og runda alle dem, skjermen er for liten og må zoome inn hvis jeg er heldig og kommer inn på nettavis, er rett og slett dritt lei av tlf min :p

Ellers fungerer den til å ringe, sms og høre på musikk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...