SLi Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Men da er også muligheten der for at jeg ikke våkner.. Så det å stille ned vibreringa hadde vel vært fint... Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Ahh nice, men er jeg villig til å betale hele 10 kroner for det? Nei, er jeg villig til å kjøpe tyggis til samme prisen flere ganger i uka? Ja... The fucks wrong with me? Edit: Når du trykker på klokka, kommer du inn på alarm/global klokke/stoppeklokke menyen da? Og kommer du inn på HTC's værapp om du trykker på været? Du kan sette opp høyre, venstre og nedre del av widget til å åpne forskjellige programmer. Værdelen av den widget åpner som regel widget sin egen væroversikt fra Yr. Lenke til kommentar
DroidOle Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Men da er også muligheten der for at jeg ikke våkner.. Så det å stille ned vibreringa hadde vel vært fint... Hehe.. finn deg en alarm app som starter rolig for så å ende med bråk om du ikke våkner med en gang:-) Lenke til kommentar
SLi Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Haha En ting som jeg tror kan funke, er å legge meg tidligere.. Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 skulle vært mulig å nedjustere vibreringa.. for den kan bli gaaaaanske drøy til tider.. Sikkert noen som liker det og.. (kanskje den kvinelige fronten) Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Noen flere med problemer med at batteriet går fort tomt? Jeg snitter stort sett 14 timer og synes ikke jeg bruker telefonen såååå mye. Er vant med stock Android og føler at Battery Usage i HTC Sense ikke forteller meg "hele sannheten" siden det kun er installerte apps der og ikke "systemgreier". På det jeg har kikket på kan jeg ikke finne noen syndere med mye keep awake og den slags. Tips? Jeg legger ved noen screenshots. Lenke til kommentar
teitur Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Anbefaler http:// https://play.google.com/store/apps/details?id=com.gsamlabs.bbm for å se mer omfattende bruksstatistikk. For min egen del synes jeg batteritiden på min ble dårligere etter at netcom slo på 4G, selv om jeg slår det av og bare bruker 3G-nettet. Har uansett knapt sett 4G på min, og de gangene jeg har hatt det har jeg ikke hatt noen streker. Farten har likevel vært bra - helt til jeg har falt tilbake på 3G. Lenke til kommentar
jic Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Noen som har fått update? http://www.androidauthority.com/rumor-htc-one-android-4-2-2-jelly-bean-update-225324/ Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Anbefaler https://play.google...m.gsamlabs.bbm for å se mer omfattende bruksstatistikk. For min egen del synes jeg batteritiden på min ble dårligere etter at netcom slo på 4G, selv om jeg slår det av og bare bruker 3G-nettet. Har uansett knapt sett 4G på min, og de gangene jeg har hatt det har jeg ikke hatt noen streker. Farten har likevel vært bra - helt til jeg har falt tilbake på 3G. 4G kan jeg kanskje skru av ja. Telenor har knapt dekning i Oslo og 3G går strengt tatt ikke så veldig mye tregere enn 4G. Lenke til kommentar
farnsworth Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Sweet Muhammad, dette fiksa kebaben! Takk! Gikk inn og resatt til default settings og dermed fant HTC Bluetooth til bilen Vånderfull! Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 ingen oppdatering tilgjengelig.. Ser at noen har fått den, men ikke hørt om folk ifra norge enda.. Noen her som har fått den official OTA ? Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Noen flere med problemer med at batteriet går fort tomt? Nei, selv får jeg rimelig bra batteri tid. Her er en screenshot fra noen dager siden. Brukte da ARHD10.0. Normalt lader jeg uansett hver natt, men her hadde jeg glemt det. Lenke til kommentar
KLB Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 (endret) Da er det ikke lenge før jeg kan løpe på posten og hente mitt eksemplar :-) (Ò fryd...) Endret 13. juni 2013 av KLB Lenke til kommentar
Ali I Hagen Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Batteritiden hos meg er akseptabelt, selv om jeg enda ikke har ladet mer enn 4 ganger. Det jeg derimot sliter med er lagg i stock browser og i Facebook app..... Flere som har merket det? Lenke til kommentar
DroidOle Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Batteritiden hos meg er akseptabelt, selv om jeg enda ikke har ladet mer enn 4 ganger. Det jeg derimot sliter med er lagg i stock browser og i Facebook app..... Flere som har merket det? Lag i Facebook appen men ikke i nettleseren.. du kan jo prøve å slå på tvunget 2D akselerasjon i utvikler innstillinger..:-) Lenke til kommentar
Ali I Hagen Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Lag i Facebook appen men ikke i nettleseren.. du kan jo prøve å slå på tvunget 2D akselerasjon i utvikler innstillinger..:-) Svarte, tenkte ikke på det. Prøver å tweake minst mulig med telefonen, men kjenner jeg meg rett så kommer flasholic tilbake etterhvert Lenke til kommentar
AriG Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Sliter akkurat nå med store batteriproblemer til min htc one. Den første måneden var batteriet tipp topp, men nå sluker den strøm når den står i inaktiv...... Når jeg ser på batteriforbruket mitt i innstillinger, står "telefon inaktiv" for 40-50% av batteriforbruket, noe som knuser all annen aktivitet på mobilen. Jeg lurer fælt på hva dette er for noe, og lurte på om noen av dere på forumet har erfart det samme, eller vet hvordan dette kan ha oppstått? :hmm: Er i utgangspunktet meeget godt fornøyd med min htc, på alle måter, og var fornøyd med å gå over fra iPhone til htc - men i over en uke har dette problemet vedvart, og er en smule lei av det.. Håper på noen gode tips/råd! Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 (endret) Jeg har hatt akkurat samme problem. Etter 1 dags forbruk sitter inaktivitet som 50% av batteriforbruket. En annen her på forumet hadde mistanke at det kunne være 4G etter at Netcom slo det på for ikke så lenge siden (Jeg sitter på Netcom). Siden Netcom ikke har 4G i Tromsø så har jeg slått av LTE. Spent å se om det hjelper på batteriet. Kanskje oppdateringen til HTC One med Android 4.2.2 kan hjelpe på dette problemet. Endret 14. juni 2013 av DJViking Lenke til kommentar
teitur Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 (endret) En annen test er å (midlertidig) slå av Google plasseringstjeneste under innstillinger -> plassering. Det var/er enn bug der som medførte at telefonen ble holdt våken. Ble visstnok patchet i versjon 4.1.10 av Google Play store appen, men jeg er usikker på om denne er sendt ut ennå. Har også litt håp om at 4.2.2 forbedrer spesielt standbytid. Rapporter på xda kan tyde på at det er tilfelle. Endret 14. juni 2013 av teitur Lenke til kommentar
KLB Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Elsker telefonen, men er forskrekket over batteri forbruket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå