janguke Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 nei det var hdr mikrofonen Nokia nå de fjerne Åja, takk for oppklaringen. Er det noe mekrbar forskjell mellom vanlig mikro og hdr mikro? Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 (endret) Er det ikke mulig å ha egendefinerte navn på mappene? Alle mapper jeg oppretter heter "Mappe" og jeg finner ingen måte å redigere det. Edit: Fant ut av det. Velg mappe. Trykk inne mappenavnet og så får man endre navn. Endret 7. juni 2013 av DJViking Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Er det ikke mulig å ha egendefinerte navn på mappene? Alle mapper jeg oppretter heter "Mappe" og jeg finner ingen måte å redigere det. Jo du kan redigere navnet på mappen. Trykk så mappen åpner seg. Deretter trykker du øverst i mappen på "tittelen" så kan du endre teksten. Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 For de som ikke er så store fan av Sense launcheren så kan jeg anbefale Action Launcher: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.chrislacy.actionlauncher.pro Han som lager den launcheren er forelsket i HTC One også så det kan forventes at den vil funke fint der Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Jo du kan redigere navnet på mappen. Trykk så mappen åpner seg. Deretter trykker du øverst i mappen på "tittelen" så kan du endre teksten. Kunne egentlig bare ventet med å spørre. Prøvde meg litt fram og fant det ut. Uansett...Nå er katta ute av sekken dersom andre lurer på det samme. Lenke til kommentar
MoviePhile Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Flere MP, desto STØRRE bilde Dårlig kamera med mange megapiksler = et stort og dårlig bilde Desto flere MP, desto bedre kamera, eller? Lenke til kommentar
MoviePhile Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Har HTC One og må bare si at det reven flott tlf,MEN HTC X er også er flott tlf ! Du har ikke gjort et dårlig valg der :-) Hvor har jeg egentlig hodet mitt, som kjøpte en One X+ forrige fredag? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Flere MP, desto STØRRE bilde Dårlig kamera med mange megapiksler = et stort og dårlig bilde Spørsmålet var vel relativt ironisk om du ikke tok den Lenke til kommentar
Puffah Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Åja, takk for oppklaringen. Er det noe mekrbar forskjell mellom vanlig mikro og hdr mikro? Det er en stor forskjell, men HTC lovte å komme med en tilsvarende mikrofon når lageret fra ST gikk tom. Lenke til kommentar
b00n Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 (endret) Tenkte jeg skulle dele med dere her ett problem med tilsvarende løsning som kanskje flere irriterer seg over: Jeg irriterte meg over at alle Zoe bildene ble autouploada til Dropbox, noe som er unødvendig. Men etter litt kjapp gogling så fant jeg fram til en løsning. Dropsync er en gratis app som gjør at du kan synce en mappe på mobilen opp mot en mappe hos Dropbox(flere om du kjøper appen). I Dropsync kan du legge til excluding name patterns som gjør at du ikke laster opp de 20 bildene som blir tatt sammen med Zoe videoen. Inne i innstillingene kan du la legge til : **/DCIM/100MEDIA/*ZOE* Da laster du opp automatisk som før alle bildene du tar til Dropbox men ikke disse kjedlige 20 stk zoe bildene Eller : **/DCIM/100MEDIA/IMAG*_ZOE*.jpg Da laster du bare opp den videosnutten på 3-5mb. Den kan jo være kjekk og ha. Eller: **/DCIM/100MEDIA/IMAG*_ZOE???. jpg this will copy the mp4 clip as well as the single JPG that was taken WHEN YOU PRESSED THE SHUTTER BUTTON Endret 8. juni 2013 av b00n Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 i 4.2.2 er det slutt på disse 20 bildene. Du får ett og mp4 fila Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 (endret) Jeg er bekymret for at 4.2.2 vil ha samme BT-trøbbel som stock 4.2.2. Fungerer fint på 4.1, men bare trøbbel med 4.2.x. Problemet fører til at telefonen ikke automatisk kobler seg til i bilen. Ellers er det ikke noe annet å trakte etter i 4.2 enn lockscreen widgets. Endret 8. juni 2013 av _Xorcist Lenke til kommentar
Slai Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Trodde 4.2.2 gav dobbeltsveip på notification bar for å vise alt av toggles? Er det en Samsung-greie? 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Nei det er Google greie Lenke til kommentar
paalkr Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Tenkte jeg skulle dele med dere her ett problem med tilsvarende løsning som kanskje flere irriterer seg over: Jeg irriterte meg over at alle Zoe bildene ble autouploada til Dropbox, noe som er unødvendig. Men etter litt kjapp gogling så fant jeg fram til en løsning. Dropsync er en gratis app som gjør at du kan synce en mappe på mobilen opp mot en mappe hos Dropbox(flere om du kjøper appen). I Dropsync kan du legge til excluding name patterns som gjør at du ikke laster opp de 20 bildene som blir tatt sammen med Zoe videoen. Inne i innstillingene kan du la legge til : **/DCIM/100MEDIA/*ZOE* Da laster du opp automatisk som før alle bildene du tar til Dropbox men ikke disse kjedlige 20 stk zoe bildene Eller : **/DCIM/100MEDIA/IMAG*_ZOE*.jpg Da laster du bare opp den videosnutten på 3-5mb. Den kan jo være kjekk og ha. Eller: **/DCIM/100MEDIA/IMAG*_ZOE???. jpg this will copy the mp4 clip as well as the single JPG that was taken WHEN YOU PRESSED THE SHUTTER BUTTON Jeg satte opp en slik løsning selv når jeg fikk telefonen for en drøy måned siden. Oppgraderte til 4.2.2 i dag og da blir zoe bildene bare ETT jpeg bilde og EN mp4 video. Tydelig at HTC har tatt til seg kritikken Trodde 4.2.2 gav dobbeltsveip på notification bar for å vise alt av toggles? Er det en Samsung-greie? Funker fint på min med 4.2.2. Bruker to fingre for å dra ned fra toppen gir toggles. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Ja var det jeg og trodde. Tenkte på posteren over meg som sa at det kun var lockscreen widgets som var trekkplaster for 4.2.2. Lenke til kommentar
teitur Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Etter det jeg har sett på XDA er ikke lockscreen widgets med i oppdateringen. Lenke til kommentar
MoviePhile Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Kopp, tok den ikke Spørsmålet var vel relativt ironisk om du ikke tok den Lenke til kommentar
tobler0ne Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Skal til California i noen uker ganske snart. Da har jeg jo mulighet til å kjøpe Google Edition. Jeg har ikke brukt en stock Android før, men hører bare skryt om det spesielt mtp. smoothness og updates. På en annen side digga jeg BlinkFeed når jeg prøvde den, og BoomSound uten Beats er kanskje rart? GE har heller ikke IR til fjernkontrollen akkurat nå. Hmm... hvilken er mest gunstig å kjøpe dersom jeg vil prøve begge ROMs? Google Edition siden jeg kan flashe HTC Sense uten å bryte noen garantier? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Skal til California i noen uker ganske snart. Da har jeg jo mulighet til å kjøpe Google Edition. Jeg har ikke brukt en stock Android før, men hører bare skryt om det spesielt mtp. smoothness og updates. På en annen side digga jeg BlinkFeed når jeg prøvde den, og BoomSound uten Beats er kanskje rart? GE har heller ikke IR til fjernkontrollen akkurat nå. Hmm... hvilken er mest gunstig å kjøpe dersom jeg vil prøve begge ROMs? Google Edition siden jeg kan flashe HTC Sense uten å bryte noen garantier? appen til HTC er dårlig uanset. Bruker smart Remote for HTC fra Støren heller. Koster noen kroner men er vesentlig bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå