cbfn Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Dobbelttrykk på hjemknappen for å se bakgrunnsapper. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Lurer på et par ting: er det bare mulig å ha 4 skjermer ink. blink feed? Du kan få flere hjemmskjermer ved å laste ned andre "launchere" https://play.google.com/store/search?q=launcher&c=apps Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Ikke noe problem å ha flere hjemskjermer med HTC Sense. Jeg har 5stk med Blinkfeed helt til venstre. Langpress på hjemskjermen og velg legg til panel. Lenke til kommentar
Hvaheterdu Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Noen som vet når 4.2.2 kommer ut? Eventuelle rykter rundt det? Lenke til kommentar
b00n Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Fikk min One i dag, ingen gaps eller døde piksler så jeg klarer og se ihvertfall. Dermed er jeg storfornøyd Helt forelska i telefonen er jeg også blitt! <3 Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Bruker nå HTC tastatur og gmail. Lastet ned digi cal kalender.veldig bra kalender, men widget messig er HTC sin kalender widget veldig bra. Lenke til kommentar
Puffah Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Noen som vet når 4.2.2 kommer ut? Eventuelle rykter rundt det? Tidlig Juni er de fleste rykter enige om. Kanskje neste uke 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Hvordan får jeg musikkvideoene fra iTunes over til HTC one fra Mac? Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Jeg har nok ikke 4G. Jeg ble litt skuffet over hastigheten når jeg kjørte speedtest.net appen. Ned 2643kbps Opp 2685 kbps Syntes nedhastigheten var veldig dårlig. Den bruker vel å være mye bedre enn opphastigheten. Finnes det andre bedre apper for måle hastigheten på mobilt bredbånd? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Får rundt 15 Mb ned på 3G jeg så spent på 4g:) 2643 kb er 26 Mb? Telenor eller netcom? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 (endret) Kilo = tusen, så 2,643Kbps = 2.6Mbps, som er rundt 0.33MB/S. Endret 7. juni 2013 av cbfn Lenke til kommentar
baguett Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Hvordan får dere så bra hastighet med 4G? Har ikke telenor en hastighetsgrense på 10 mbit på de aller fleste abonnementene sine? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Hvordan får dere så bra hastighet med 4G? Har ikke telenor en hastighetsgrense på 10 mbit på de aller fleste abonnementene sine? Ikke på 4g:). Derimot bruker jeg NetCom og får 15 mb på3g så 4g forskjellen merkes ikke her Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Like utenfor sandnes sentrum (nabo byen til stavanger) Får jeg 10,5mb download og 2,7mb upload på 3g. Har Netcom Vill med andre ord ikke merke noe forskjell på 4g, om jeg ikke skulle ta i bruk utorrent på telefonen og bruke datatrafikken Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Testet iPhone5 (Telenor) til 15mbit på Stortorvet for noen uker siden. HTC One har jeg ikke fått testet på LTE enda fordi Telenor har så ræva dekning i Oslo. Min erfaring er at dekningskartet deres for 4G ikke er i nærheten av å gjenspeile virkeligheten. På 3G opplever jeg også hastigheter over 10mbit noen ganger så dette oppleves ikke som noe kvantesprang akkurat og den tunge markedsføringen er litt fjollete etter min mening. Lenke til kommentar
teitur Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Skjermbilde av min NetCom LTE test fra i går (Oslo sentrum) Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 (endret) Jeg skjønner ikke min dårlige hastighet. Har HSDPA akkurat nå. Signalstyrke -61dBm 26 asu. Bare 0,33MB/s er veldig dårlig. Er jo også vanlig at nedlasting er mer enn opplasting, men det var det ikke i mitt tilfelle. Likevel synes jeg det går raskt å surfe, faktisk raskere å surfe enn min gamle SGSII. Endret 7. juni 2013 av DJViking Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 (endret) Det å faktisk kunne få opptil 50mb nedlasting på mobilen trådløst er jo nokså sykt i seg selv. For å få raskere må enn ha innlagt fiber. Sier bare litt om hvor kostbart det må være å bygge ut et 4g nett som faktisk leverer slike hastigheter til alle brukerne Endret 7. juni 2013 av Emaldiom Lenke til kommentar
janguke Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Heisann er ny her og skumlest gjennom tråden. Har siklet etter HTC one i par mnd tid nå og lurer på det med dual høyttaleren eller hva det heter nå, om det er i innmaten til tlfen hvis jeg kjøper den nå? Har lest at Nokia saksøkte HTC pga det og de skulle fjerne det, men blir det erstattet? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Heisann er ny her og skumlest gjennom tråden. Har siklet etter HTC one i par mnd tid nå og lurer på det med dual høyttaleren eller hva det heter nå, om det er i innmaten til tlfen hvis jeg kjøper den nå? Har lest at Nokia saksøkte HTC pga det og de skulle fjerne det, men blir det erstattet? nei det var hdr mikrofonen Nokia nå de fjerne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå