Gå til innhold

Offisiell HTC One tråd - (M7), 2013

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har nok ikke 4G. Jeg ble litt skuffet over hastigheten når jeg kjørte speedtest.net appen.

Ned 2643kbps

Opp 2685 kbps

Syntes nedhastigheten var veldig dårlig. Den bruker vel å være mye bedre enn opphastigheten. Finnes det andre bedre apper for måle hastigheten på mobilt bredbånd?

Lenke til kommentar

Like utenfor sandnes sentrum (nabo byen til stavanger) Får jeg 10,5mb download og 2,7mb upload på 3g.

Har Netcom

Vill med andre ord ikke merke noe forskjell på 4g, om jeg ikke skulle ta i bruk utorrent på telefonen og bruke datatrafikken

Lenke til kommentar

Testet iPhone5 (Telenor) til 15mbit på Stortorvet for noen uker siden. HTC One har jeg ikke fått testet på LTE enda fordi Telenor har så ræva dekning i Oslo. Min erfaring er at dekningskartet deres for 4G ikke er i nærheten av å gjenspeile virkeligheten. På 3G opplever jeg også hastigheter over 10mbit noen ganger så dette oppleves ikke som noe kvantesprang akkurat og den tunge markedsføringen er litt fjollete etter min mening.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke min dårlige hastighet. Har HSDPA akkurat nå. Signalstyrke -61dBm 26 asu. Bare 0,33MB/s er veldig dårlig. Er jo også vanlig at nedlasting er mer enn opplasting, men det var det ikke i mitt tilfelle. Likevel synes jeg det går raskt å surfe, faktisk raskere å surfe enn min gamle SGSII.

Endret av DJViking
Lenke til kommentar

Det å faktisk kunne få opptil 50mb nedlasting på mobilen trådløst er jo nokså sykt i seg selv.

For å få raskere må enn ha innlagt fiber.

Sier bare litt om hvor kostbart det må være å bygge ut et 4g nett som faktisk leverer slike hastigheter til alle brukerne

Endret av Emaldiom
Lenke til kommentar

Heisann er ny her og skumlest gjennom tråden.

Har siklet etter HTC one i par mnd tid nå og lurer på det med dual høyttaleren eller hva det heter nå, om det er i innmaten til tlfen hvis jeg kjøper den nå? Har lest at Nokia saksøkte HTC pga det og de skulle fjerne det, men blir det erstattet?

Lenke til kommentar

Heisann er ny her og skumlest gjennom tråden.

Har siklet etter HTC one i par mnd tid nå og lurer på det med dual høyttaleren eller hva det heter nå, om det er i innmaten til tlfen hvis jeg kjøper den nå? Har lest at Nokia saksøkte HTC pga det og de skulle fjerne det, men blir det erstattet?

nei det var hdr mikrofonen Nokia nå de fjerne
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...