Maggot_FF Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Det har aldri vært et problem... Gaps-greiene er så overdrevne. Det var noen telefoner som hadde under-hårstrå-størelse gaps. Det er absolutt ikke et problem når du bruker telefonen, folk vil heller ikke se at det et gaps. Alle jeg har sett av de tidlige modellen hadde relativt store gaps, og ikke minst: skjermen fluktet ikke med med "høytaleredekslene", og jeg synes helt klart det var et problem. Lenke til kommentar
telesmurfen Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Her er en kjapp oppsummering av hva jeg synes har blitt bedre etter 4.2.2 oppdateringen. Jeg kjører som tidligere nevnt Android Revolution HD 10.0, men Mike1986 (utvikleren) har ikke gjort noen endringer på stock utseende. For det første, har det endelig kommet på plass et rikt utvalg av hurtiginnstillinger i notifications området. Ikke så mange som galaxy s4, men 11 av de viktigste innstillingene er nå på plass. Veldig bra. Galleriet er ikke lengre et evig rot av facebookbilder og andre bilder. Nå ser det riktig så ryddig og fint ut. Og, endelig (og kanskje viktigst for meg) så er det mulig å få bort den sorte raden med de tre hvite menyknappene på skjermen. Man kan programmere homeknappen til å fungere som menyknapp ved long-press. En mye bedre løsning. Nå kan man ha glede av hele skjermen. Det kan være innbilning, men jeg synes bildene fra kameraet også virker å ha bedre kvalitet nå. Jeg synes fremdeles 4 megapiksler (blir ikke bedre av å kalle d ultrapiksler) er i minste laget. Men kvaliteten ser likevel ut til å være bedre enn før oppdateringen. Blinkfeed har også fått en liten touch, men merker ikke den store forskjellen personlig. Zoe har også fått nye effekter. Jeg er ikke så veldig ivrig på Zoe, men siden funksjonen først er der, er det jo bra atutvalget av effekter er mer rikholdig. Det øker sjansene for at funksjonen kan bli brukt. Batteritiden er det for tidilig å si noe om enda, men det virker bra så langt. Ellers er flyten og raskheten ytterligere forbedret nå - både i menyer og programmer. Det eneste jeg ser som litt negativt er at det virker som om flash støtten er borte nå.. flash var en av de tingene jeg virkelig satt pris på i stock nettleser. Men, det kommer sikkert en løsning her etterhvert. Det var en liten fem minutters gjennomgang av mine synspunkter på 4.2.2 telesmurfen 1 Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Zoe har også fått nye effekter. Jeg er ikke så veldig ivrig på Zoe, men siden funksjonen først er der, er det jo bra atutvalget av effekter er mer rikholdig. Jeg har veldig sansen for de 30 sek Zoe klippene og er en av grunnene til at jeg ikke har testet CM10.1 enda. Men får ikke de nye til å fungere, tok akkurat en restore\complete wipe og la inn ARHD10 på nytt... men av en eller annen grunn dukket fortsatt alle mine tidligere bilder opp, og jeg får ikke testet de nye Zoe's. Usikker på hva jeg gjør feil. Lenke til kommentar
telesmurfen Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Jeg hadde som sagt også litt vansker med dette i begynnelsen.. løsningen min var å installere ARHD10 først med full wipe (factory reset, wipe cache, dalvik cache, system, osv). Etter å ha bootet opp telefonen og gått gjennom installasjonsveiviseren, rebootet jeg tilbake i recovery (bruker TWRP), og valgte å formatere det virtuelle SD-kortet. Da var det ikke så farlig om den originale rom zip-fila gikk tapt, ettersom rom-en allerede var installert. Når jeg da rebootet, var alt av musikk, bilder, osv borte... men til gjengjeld virker alle zoe effektene... Så var det bare å fylle på med musikk og bilder igjen Håper det kan hjelpe deg 1 Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Jeg hadde som sagt også litt vansker med dette i begynnelsen.. løsningen min var å installere ARHD10 først med full wipe (factory reset, wipe cache, dalvik cache, system, osv). Etter å ha bootet opp telefonen og gått gjennom installasjonsveiviseren, rebootet jeg tilbake i recovery (bruker TWRP), og valgte å formatere det virtuelle SD-kortet. Da var det ikke så farlig om den originale rom zip-fila gikk tapt, ettersom rom-en allerede var installert. Når jeg da rebootet, var alt av musikk, bilder, osv borte... men til gjengjeld virker alle zoe effektene... Så var det bare å fylle på med musikk og bilder igjen Håper det kan hjelpe deg Fikk orden på det. Tok en complete wipe\recovery. Sideloadet ny rom og alt fungerer 100% Lenke til kommentar
trolololz Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Vurderer nå sterkt å anskaffe meg HTC One etter en månedes tid med S4, men lurer på om folk som har kjøpt telefon nå i det siste fremdeles sliter med gaps rundt om på telefonen? Det er i såfall litt dealbreaker for meg, da jeg er helt sinnsykt nøye på sånne ting. Har de fått orden på kvalitetssjekken sin enda? er nå på min tredje HTC one og denne er produsert i mai og er perfekt, Lenke til kommentar
MrMKE Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 er nå på min tredje HTC one og denne er produsert i mai og er perfekt, Med samme HD Mikrofon? Lenke til kommentar
trolololz Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Med samme HD Mikrofon? Tror den har HD mirkofonen ja, skurrer ikke selv i bilen med en 12 tommer som braker løs med setene nede. så det må nokk være Nokia miccen i denne også. Ta perfekt med en liten klype salt siden jeg enda har til gode å se en htc one ute mikroskopiske gaps til høytalerdekslene osv, så lenge unibodien er gap fri og du ikke får neglen mellom plastikken og høyttalerdekslet så er telefonen god som gull. btw noen av dere med 4.2 som har merket det poppe/knertelyden fra høyttalerne i noen apps? dette har vært i f.eks youtube appen på alle mine HTC ones så har gidd opp og regner dette som helt normalt og håper det blir fixet i en software update. Lenke til kommentar
trolololz Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Kan forresten også si at siden htc one blir levert med flere typer skjermer og flere variasjoner av de samme skjermene så er det både pluss og minus med dem, min første one hadde en JDI_samsung skjerm/kontroller som var veldig kald i fargene, min nummer 2 var også en JDI men litt varmere noe jeg likte veldig godt. Min tredje jeg har nå har en sharp skjerm som er enda varmere igjen og mer livlige farger men litt svakere bakbelysning også er digitizeren mer synlig når man holder telefonen i merkelige vinkler under sterkt lys. jeg må si jeg foretrakk kalibreringen på skjerm nr 2 totalt sett men Sharp skjermen er langt mer responsiv og føles så og si identisk me iphone 5 når det kommer til respons på touch. så one nr 3 er den telefonen som føles desidert raskest mens telefon 2 hadde den peneste skjermen, dette til tross for at CPU_BIN på telefonen er 3 og den laveste jeg har hatt hittil. Sharp skjermen gir meg også litt bedre batteritid noe som kommer av at bakbelysningen er litt svakere spesiellt merkbart brightness står på auto. Det at brightness er litt lavere ser jeg på kun som ett pluss siden det bare er såvidt merkbart på full lysstyrke mens den dimmer skjermen langt mer på autobright, JDI skjermene kjører alt for høy lysstyrke når man ikke bruker strømmsparemotus mens autobright er på. Lenke til kommentar
Ali I Hagen Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Så 64 GB versjon er umulig å få tak i for øyeblikket? Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Litt på siden, men HTC One Mini er på vei. 4.3", litt mer interessant for oss med små hender/trange lommer. :-) http://www.androidpolice.com/2013/06/05/htc-one-mini-a-k-a-m4-spotted-in-leaked-photos-next-to-its-bigger-brother/ Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 (endret) Holdt min gamle iPhone 5 igår. Er egentlig kona som har arvet denne. Virket utrolig liten, og ikonene lå altfor tett i forhold til det jeg er blitt vant med nå:-) Endret 5. juni 2013 av Megaoctane Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Har lekt med min One i 2 timer nå, og jeg er mektig imponert over telefonen, selv om jeg kjenner savnet av enkelte funksjoner fra tidligere Sense-versjoner, slik som wigdets etc. Men herre jesus, for en telefon!! Lenke til kommentar
SLi Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Hvilke widgets er det du mangler? Alle som var på min Sensation er på min One.. Lenke til kommentar
b00n Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Min One kommer i posten i morgen! tortur og vente hehehe.. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Hvilke widgets er det du mangler? Alle som var på min Sensation er på min One.. Meldinger, peep(twitter) er vel de jeg savner mest. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Du har jo to fine twitter widgets. Twitter liten (4x1) og stor (4x2). Peep var vel bare HTC's twitterapp før? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Joda, men jeg likte Peep bedre, uten at jeg helt klarer å begrunne hvorfor.. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Det blir jeg nok, det er jo en liten overgang når en har hatt en Sensation i to år.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå