Gå til innhold

Offisiell HTC One tråd - (M7), 2013


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan opplever dere batteritiden? Holder den en dag med "normalt" bruk, eller er dere nødt til å lade før kvelden kommer? Jeg har nemlig en kompis som klager over batteritiden hele tiden. For hans vedkommende er han nødt til å lade omtrent hver 8. time. Hvis dette er tilfellet med andre telefoner også, tror jeg heller at jeg går for Galaxy S4...

Lenke til kommentar

Må jo være noe feil med batteriet hans da. Jeg trur ikke jeg klarer om jeg prøver engang til å få den til å gå tom på 8 timer.

 

Jeg kan fint gå 48 timer på lett bruk, 24 timer med normalt bruk og 12 timer med hardt bruk.

 

Men mener han at han sjekker litt facebook, noen sms, litt ringing og browsing og så må lade etter 8 timer er det noe feil med batteriet hans ellers står det å kjører noe dritt å kjører konstant han ikke er klar over.

Kjør en recovery

Lenke til kommentar

Andre som opplever at power-knappen sitter flush med toppen, og derfor er vanskelig å trykke på?

 

Litt ekkel, men samtidig greit slik at man ikke trykker den inn ved et uhell.

 

Merker jeg sliter litt med gamle vaner fra Galaxy S3 thou. Har trykka på volumknappen noen ganger og trodd jeg var tom for batteri fordi skjermen ikke slo seg på :p

Lenke til kommentar

Hvordan opplever dere batteritiden? Holder den en dag med "normalt" bruk, eller er dere nødt til å lade før kvelden kommer? Jeg har nemlig en kompis som klager over batteritiden hele tiden. For hans vedkommende er han nødt til å lade omtrent hver 8. time. Hvis dette er tilfellet med andre telefoner også, tror jeg heller at jeg går for Galaxy S4...

 

Jeg hadde strålende batteritid de første dagene, og rett etter at Google oppdaterte Play Services fikk jeg plutselig vesentlig kortere batteritid. Det er en bug et sted som gjør at blant annet maps og google now ikke får hentet posisjonsdata for mange akkurat nå. Jeg fant en tråd som tipset om at en oppgradering av Google Play Store fra v 4.1.6 til 4.1.10 ville hjelpe. Lastet ned fra lenke hos Android Police, oppgraderte, lot Google Play være åpen et par minutter som tipset i tråden så restartet jeg uten fastboot aktivert. Dette hjalp betraktelig for min del.

 

Dagen før klarte ikke telefonen å gå i deep sleep, og etter oppdatering klarer den fint det samt at jeg slipper lade om dagen.

 

Edit: Her er lenke til beskrivelse og download-lenke hos Android Police: http://www.androidpolice.com/2013/05/29/download-latest-google-play-store-4-1-10/

Endret av farnsworth
Lenke til kommentar

Hvordan opplever dere batteritiden? Holder den en dag med "normalt" bruk, eller er dere nødt til å lade før kvelden kommer? Jeg har nemlig en kompis som klager over batteritiden hele tiden. For hans vedkommende er han nødt til å lade omtrent hver 8. time. Hvis dette er tilfellet med andre telefoner også, tror jeg heller at jeg går for Galaxy S4...

Han kan være raammet av bugen i google services som gjør at telefonen nesten ikke går i dvale. For å teste kan han prøve å deaktivere Google posisjonstjeneste under innstillinger -> plassering. Dette har dessverre som bivirkning at endel funksjoner ikke virker, f.eks. vær på låseskjerm, men er det minste for meg å foretrekke fremfor tappimg av batteriet.. For å sjekke om telefonen holdes våken gå på innstillinger - strøm - historikk. Hvis grafen for "våken" er nesten sammenhengende mens skjerm på er små fleker er det noe som holder den våken. Anbefaler GSAM battery monitor for å finne ut hva som bruker bstteri.

Lenke til kommentar

Jeg hadde strålende batteritid de første dagene, og rett etter at Google oppdaterte Play Services fikk jeg plutselig vesentlig kortere batteritid. Det er en bug et sted som gjør at blant annet maps og google now ikke får hentet posisjonsdata for mange akkurat nå. Jeg fant en tråd som tipset om at en oppgradering av Google Play Store fra v 4.1.6 til 4.1.10 ville hjelpe. Lastet ned fra lenke hos Android Police, oppgraderte, lot Google Play være åpen et par minutter som tipset i tråden så restartet jeg uten fastboot aktivert. Dette hjalp betraktelig for min del.

 

Dagen før klarte ikke telefonen å gå i deep sleep, og etter oppdatering klarer den fint det samt at jeg slipper lade om dagen.

 

Edit: Her er lenke til beskrivelse og download-lenke hos Android Police: http://www.androidpo...y-store-4-1-10/

Takk for flott svar! Jeg skal tipse kompisen min om det. :)
Lenke til kommentar

kjøpt fra nett?

 

Offisiell forhandler på nett; Elkjøp. Fikk den i hånda 29. April.. bruker Telenor (djuice) som kort.

 

kommer snart hjem, sitter på tog arm, innleggene er ikke særlig ryddige.

Endret av SLi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...