Gå til innhold

Offisiell HTC One tråd - (M7), 2013

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det mulig ved hjelp av et verktøy å finne ut hvilken lydkodek den benytter på samtaler (mens samtalen er i gang)? Telenor har rullet ut HDVoice, Netcom holder på. Jeg har Chess(Netcom) og er usikker på om jeg får HDVoice (mottaker har mobiltelefon som støtter HDVoice og er på Netcom nettet).

Jeg er litt usikker på om jeg har nok sensitive ører til å merke forskjellen om jeg har HDVoice på samtalen.

Endret av DJViking
Lenke til kommentar

Må man roote for så å flashe stock android?

Vil man miste garantien?

Man vil måtte unlocke bootloaderen, men det tror jeg ikke du mister garantien på hvis du bruker den offisielle metoden.

Anyways så er Google versjonen allerede annonsert, og den har like lite støtte for norsk LTE som Google versjonen av S4, så jeg ville fortsatt ikke kjøpt denne for bruk i Norge.

http://blog.htc.com/2013/05/htc-one-google-nexus-experience/?gb87

Endret av EirikLF
Lenke til kommentar

Jeg lurer litt på å kjøpe meg nye earbuds til Htc One, da de som følgte med ikke var helt etter min smak og hadde alt for krøllete og kort ledning.

Jeg har sett på Monster eller Sennheiser. Som dere ser er dette med volumkontroller og handsfree, noe jeg veldig gjerne vil ha. MEN det står at de er kompatible med eple-dritet, ikke noen ting om android.

Betyr dette at handsfree og volumkontroller på disse blir ubrukelig på android? Erfaringer?

Lenke til kommentar

Jeg lurer litt på å kjøpe meg nye earbuds til Htc One, da de som følgte med ikke var helt etter min smak og hadde alt for krøllete og kort ledning.

Jeg har sett på Monster eller Sennheiser. Som dere ser er dette med volumkontroller og handsfree, noe jeg veldig gjerne vil ha. MEN det står at de er kompatible med eple-dritet, ikke noen ting om android.

Betyr dette at handsfree og volumkontroller på disse blir ubrukelig på android? Erfaringer?

jeg hadde et par sennheisere kjempefornøyd med de, men valgte nå å gå for testvinneren fra lydogbilde Jbl J33i,

dessverre så er det eplekompatibelt, funker kun knappen som ta opp og legg på og som å pause/play på musikk...den +/- knappen funker ikke.

litt kjipt men endelig fant et par som ahdde skikkelige ørepropper som du kan forme for hånd før du putter det i øret. I tillegg er det lang og fin ledning med klips...og flat selvølgelig

Lenke til kommentar

Vi får vel aldri Google Edition her i Norge via offentlige kanaler.

Synes sense er grei, men skulle gjerne hatt 4.2 oppdatering snart.

4.2.2 skal visst være rett rundt hjørnet. (Er det sagt i noen mnd. nå) Så håper den kommer nå i starten av Juni!

Lenke til kommentar

Spennende nyhet! I forbindelse med lanseringen av HTC One Google Edition nå:

- Ifølge nettstedet The Verge undersøker HTC nå mulighetene for å kunne tilby de som har kjøpt den vanlige Sense-versjonen av HTC One å kunne installere "stock Android" i stedet.-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...