Jamiegoafro Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Fikk min One fra Netonnet igår, og har et problem. Når jeg slår på datanettverk står det bare "frakoblet". Dette kan jeg selvfølgelig ikke leve med. Noen som vet hva det er, eller hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 (endret) Er det mulig ved hjelp av et verktøy å finne ut hvilken lydkodek den benytter på samtaler (mens samtalen er i gang)? Telenor har rullet ut HDVoice, Netcom holder på. Jeg har Chess(Netcom) og er usikker på om jeg får HDVoice (mottaker har mobiltelefon som støtter HDVoice og er på Netcom nettet). Jeg er litt usikker på om jeg har nok sensitive ører til å merke forskjellen om jeg har HDVoice på samtalen. Endret 30. mai 2013 av DJViking Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Fikk min One fra Netonnet igår, og har et problem. Når jeg slår på datanettverk står det bare "frakoblet". Dette kan jeg selvfølgelig ikke leve med. Noen som vet hva det er, eller hva jeg kan gjøre? skru av 4g så løser det seg Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Hugo Barra drops the bomb! HTC One Google Edition confirmed: https://plus.google.com/110023707389740934545/posts/fcfH93she8A Bare i Play Store så den blir vel umulig å få tak i her, men hvis hardwaren er lik nok kan vi vel bare flashe Nexus image fra Google på enheter som er solgt her også. Ganske svære nyheter å få HTC One uten Sense. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Må man roote for så å flashe stock android? Vil man miste garantien? Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 (endret) Må man roote for så å flashe stock android? Vil man miste garantien? Man vil måtte unlocke bootloaderen, men det tror jeg ikke du mister garantien på hvis du bruker den offisielle metoden. Anyways så er Google versjonen allerede annonsert, og den har like lite støtte for norsk LTE som Google versjonen av S4, så jeg ville fortsatt ikke kjøpt denne for bruk i Norge. http://blog.htc.com/2013/05/htc-one-google-nexus-experience/?gb87 Endret 30. mai 2013 av EirikLF Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Jeg lurer litt på å kjøpe meg nye earbuds til Htc One, da de som følgte med ikke var helt etter min smak og hadde alt for krøllete og kort ledning. Jeg har sett på Monster eller Sennheiser. Som dere ser er dette med volumkontroller og handsfree, noe jeg veldig gjerne vil ha. MEN det står at de er kompatible med eple-dritet, ikke noen ting om android. Betyr dette at handsfree og volumkontroller på disse blir ubrukelig på android? Erfaringer? Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 http://www.dustinhome.no/product/5010201281/sennheiser-cx300-ii-precision-black-headphone/?utm_campaign=prisjakt&utm_source=prisjakt.no&utm_medium=pricecompare&utm_content=1760 Anbefaler dei på det varmaste. Har prøvd mykje forskjellig, både billig å dyrt. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Brukte en dag tidligere i høst på å undersøke hva som var et av de beste pris/kvalitet-øreproppene man kunne få tak i, og beslutningen ift. mine krav falt på Vsonic GR06; veldig, veldig fornøyd, anbefaler dem sterkt. Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 http://www.dustinhom...tm_content=1760 Anbefaler dei på det varmaste. Har prøvd mykje forskjellig, både billig å dyrt. Jeg har hatt sikker 5 par av de. Og har vært superfornøyd med dem, fantastisk lyd. Hands down beste ear buds jeg noen gang har hatt. Men det er ikke handsfree på dem, derfor vil jeg gjerne ha Sennheiser MM-80i. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Da er HTC One "Google Edition" bekreftet Lenke til kommentar
rc-marcus Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Svart versjon kjøpt fra Elkjøp nettbutikk: Gaps oppe og nede. Retur asap Lenke til kommentar
SLi Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Da er HTC One "Google Edition" bekreftet 45 dagers returrett sa du? Haha, neida, liker min One, jeg liker Sense 1 Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Jeg lurer litt på å kjøpe meg nye earbuds til Htc One, da de som følgte med ikke var helt etter min smak og hadde alt for krøllete og kort ledning. Jeg har sett på Monster eller Sennheiser. Som dere ser er dette med volumkontroller og handsfree, noe jeg veldig gjerne vil ha. MEN det står at de er kompatible med eple-dritet, ikke noen ting om android. Betyr dette at handsfree og volumkontroller på disse blir ubrukelig på android? Erfaringer? jeg hadde et par sennheisere kjempefornøyd med de, men valgte nå å gå for testvinneren fra lydogbilde Jbl J33i, dessverre så er det eplekompatibelt, funker kun knappen som ta opp og legg på og som å pause/play på musikk...den +/- knappen funker ikke. litt kjipt men endelig fant et par som ahdde skikkelige ørepropper som du kan forme for hånd før du putter det i øret. I tillegg er det lang og fin ledning med klips...og flat selvølgelig Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Vi får vel aldri Google Edition her i Norge via offentlige kanaler. Synes sense er grei, men skulle gjerne hatt 4.2 oppdatering snart. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Nei vi blir vell neppe prioritert her heller, dessverre. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Vi får vel aldri Google Edition her i Norge via offentlige kanaler. Synes sense er grei, men skulle gjerne hatt 4.2 oppdatering snart. 4.2.2 skal visst være rett rundt hjørnet. (Er det sagt i noen mnd. nå) Så håper den kommer nå i starten av Juni! Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Spennende nyhet! I forbindelse med lanseringen av HTC One Google Edition nå: - Ifølge nettstedet The Verge undersøker HTC nå mulighetene for å kunne tilby de som har kjøpt den vanlige Sense-versjonen av HTC One å kunne installere "stock Android" i stedet.- Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 (endret) Det var gode nyheter. Alltid greit å kunne teste ting som er tillatt av produsenten:) Edit: Klarte ikke å finne artikkelen hos The Verge Edit 2: Fant den. Måtte bare lese hele artikkelen. Endret 31. mai 2013 av Megaoctane 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Om beats lyden er i stock android kan det være interessant:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå