Gå til innhold

Offisiell HTC One tråd - (M7), 2013

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som vet hvordan telefonen reagerer på full pushmail på dagtid og synk mot fjesboka?

jeg har en HOX nå som jeg må lade midt på dagen hvis jeg skal ha nok strøm hjem etter arbeidsdag. hvis jeg glemmer det, har jeg rundt 8% igjen rundt 1800 tiden.

blir mest brukt til

Pushmail uten "sparing"

twitter og FB oppdateringer hver time

væroppdatering hver time

live bakgrunn

og musikk til og fra jobb ca en 1,5 time tur/retur.

noe sms og telefon, men heller lite

er det noe som har målt noe lignende bruk i HTC One?

[

Lenke til kommentar
Er det noen som vet hvordan telefonen reagerer på full pushmail på dagtid og synk mot fjesboka? jeg har en HOX nå som jeg må lade midt på dagen hvis jeg skal ha nok strøm hjem etter arbeidsdag. hvis jeg glemmer det, har jeg rundt 8% igjen rundt 1800 tiden. blir mest brukt til Pushmail uten "sparing" twitter og FB oppdateringer hver time væroppdatering hver time live bakgrunn og musikk til og fra jobb ca en 1,5 time tur/retur. noe sms og telefon, men heller lite er det noe som har målt noe lignende bruk i HTC One? [

Jeg har alt det der, men hører ikke på musikk.

Ringer jeg 1-2 timer så har jeg ca 10-15% igjen når jeg legger meg kl 12

Bruker den fra 07 til 24

En dag med lite bruk har jeg 40-50% igjen når jeg legger meg.

Har testet strømforbruket igjennom natten.

I løpet av 12 timer hadde den brukt ca 10% batteri. ( fikk sove lenge den morningen :-) )

Lenke til kommentar

Med min bruk.. Spill (Quizkampen, Simpsons Tapped out og et Coin Mover elns), Facebook flere ganger for dagen, litt ringing og sms, vg, dagbladet og hw.no flere ganger for dagen. Så holder batteriet forbausende lenge.

Batterisparing på (HTC One sin), ellers er alt av sync fullt på osv.

1 dag 4 timer og 31min siden sist lading.

Har 28% batteri igjen og GSam sier 13 timer 20min igjen av batteriet.

Har ikke hatt så bra batteri siden "gamle" dager :p

PS! Jeg kjører med root og Android Revolution HD (ARHD) Rom. 8.1 (skal oppgradere til 9.2) men merker ikke stor forskjell fra Original ROM.

Lenke til kommentar

har selv klart å skrape opp begge de aluminiumsplatene hvor høyttaleren er festet på. Var ikke så all verdens mye som skulle til. Ødelegger litt på selve kvaliteten på telefonen.

Er sølv versjon jeg har, så det viser nok litt mindre enn på den svarte går jeg ut ifra.

Ellers så er jeg strålenes fornøyd med telefonen. Utrolig digg å ha full kontrol på tven\hjemmekinoen\lyse sentralen med bare mobilen!

Lenke til kommentar

Ikke kjøp swiftkey, det kommer et lignende tastatur i 4.2-updaten hvis jeg ikke tar helt feil.

Poenget med swiftkey er at du har flere valg.

Muligheten å ha ordbok uten auto erstattning av ord.

Læring av skrivemåten din fra sms og andre kilder.

Lærer dine ord heleriden. epost, dialekt,navn, osv.

Flere språk samtidig.

mulighet for å viske ord med enkel swipe fra høyre til venstre.

swipe ned for legge taststuret.

swipe funksjonene virker ikke om du ønsker å bruke flow(skrive med å swipe)

Jeg bruker ikke flow til å skrive(swipe)

Skriver på vanlig måte, liker det best.

Endret av mrMKE
Lenke til kommentar

Sier meg fornøyd med batteri tid på min tlf.

2 dager

3 timer

14 min

35 sek

og fortsatt 12%

Mitt bruk:

2 timer mp3

2-3 sms per dag

2-3 tlf per dag

full sync mot gmail og exchange konto

Twitter, facebook, chrome.

WIFI/3G på

Lenke til kommentar

I dag er den brukt lite fra 07 til 17, men jeg har sjekket epost,wordfeud,blinkfeed, kik messenger og sms. Tatt noen telefoner.

data og wifi tilkoblet hele tiden med push gmail og exchange.

80% igjen.

9timer 48min

Lenke til kommentar

Done and done. Takk for godt tips :D

Ordredetaljer

Vare Sendingsdato Pris Antall Totalt

HTCONESILVER HTC One smarttelefon (sølv) 29.05.13 4 690,00 1 4 690,00

Varen sendes: 29.05

Ordrestatus: Varen er sendt.

Rumpesparkende!

Lenke til kommentar

Ser jammen meg ut som det blir en One på meg også, aux-utgangen på min to år gamle Sensation har begynt å krangle, og jeg gidder ikke krangle tilbake med å sende den på rep.

Tenker jeg går for sølv, har lest en del om at den svarte er litt utsatt for synlige riper?

Lenke til kommentar

Joda, jeg skjønner at begge telefonene er utsatt for riper, men jeg mener jeg har lest at du ser ripene og eventuelle hakk mye tydeligere på den svarte enn på sølvutgaven på grunn av malingslaget. Det er hvertfall tilfellet på min svarte Sensation. Men overbevis meg gjerne om at jeg tar feil, for den svarte er i mine øyne hakket stiligere.

Lenke til kommentar

1 dag 6 timer. Med moderat bruk. Full sync mot outlook på dagtid og smartsync på kveld og natt.

Synes det var greit.

Ingen spilling. 30 min surfing, nedlasting av applikasjoner, testing av launcher osv.

Ender dog alltid tilbake på Sense, selv om jeg hater blinkfeed. Har den ytterst til venstre.

Hva bruker dere?

Lenke til kommentar
Joda, jeg skjønner at begge telefonene er utsatt for riper, men jeg mener jeg har lest at du ser ripene og eventuelle hakk mye tydeligere på den svarte enn på sølvutgaven på grunn av malingslaget. Det er hvertfall tilfellet på min svarte Sensation. Men overbevis meg gjerne om at jeg tar feil, for den svarte er i mine øyne hakket stiligere.

Den sorte har ikke maling.

Den er har vært igjennom en avansert prosess.

Både HTC One S og denne har de brukt denne metoden.

Lenke til kommentar

1 dag 6 timer. Med moderat bruk. Full sync mot outlook på dagtid og smartsync på kveld og natt.

Synes det var greit.

Ingen spilling. 30 min surfing, nedlasting av applikasjoner, testing av launcher osv.

Ender dog alltid tilbake på Sense, selv om jeg hater blinkfeed. Har den ytterst til venstre.

Hva bruker dere?

Bruker sense nå, brukte nova launcher på min HTC One X.

Synes Blinkfeed er nice.

Viser med kalender om morgenen.

Siste nytt fra facebook og andre nettsteder. ( Håper det kommer flere)

Savner å kunne ha flere ikoner på framsiden slik jeg hadde i Nova, men det går greit.

Har alt jeg trenger i mapper. Samt appdraweren er rask å finne fram.

Har lagt ting i mapper der også.

Lenke til kommentar

Snart ett døgn og fire timer på batteri her, 18% igjen, 1t36min samtaler, drøyt 2t skjerm på (ca 90%surfing på wifi) , sync av gmail, exchange, fb, vær, twitter osv er på, men med 6t intervaller. Bruker ikke blinkfeed. Helt greit, mener jeg. Jeg har imidlertid slått av Googles posisjonstjeneste, da den hadde/har en bug som gjorde at telefonen nesten alltid var våken, og dermed slukte batteri.

Lenke til kommentar

Snart ett døgn og fire timer på batteri her, 18% igjen, 1t36min samtaler, drøyt 2t skjerm på (ca 90%surfing på wifi) , sync av gmail, exchange, fb, vær, twitter osv er på, men med 6t intervaller. Bruker ikke blinkfeed. Helt greit, mener jeg. Jeg har imidlertid slått av Googles posisjonstjeneste, da den hadde/har en bug som gjorde at telefonen nesten alltid var våken, og dermed slukte batteri.

hvor skrues den av?
Lenke til kommentar

[GPS er egentlig unødvendig å skru av da den uansett bare er aktiv når du vil bruke den. Vel, jeg kunne godt klart meg uten at facebook prøver å få posisjon når jeg åpner den, men... Google posisjonsteneste fungerer ansett ikke for meg nå. Får ikke posisjon basert på WiFi inne lenger, kun med GPS.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...