teitur Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Nå har min One gått i over to døgn på en lading, riktignok med lite bruk. 26% igjen etter 53t, 41 min. Skjerm på i 1 t 10 min, et par min samtale, to mailkontoer på smart/push-sync i tilleg til vær, fb, twitter mv.og holdt våken i 4 t. Gsam anslår at den kan holde ytterligere 26 t med samme bruk, men nå tror jeg det er på tide å lade. Lenke til kommentar
Langseth_InnleggNO Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Noen flere som har problemer med ytelse i apper som ikke er utgitt av HTC? Merker f.eks litt "hakking" ved scrolling i Chrome, og det samme med den offisielle Facebook appen. Merker derimot ikke noe av dette ved bruk at HTC`s egen nettleser (Som forøvrig er super-bra med text-wrapping og flashstøtte) Lenke til kommentar
teitur Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Chrome og Facebook er vel kjent for å hakke uansett hvilkrn telefon det er snakk om. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Jeg har testet både "Chrome" og innebygde nettleseren på telefonen, men vil sterkt anbefale "Opera-nettleser" til HTC one. De kom med en oppdatering/ny versjon nå i går, som har fungert utmerket Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Jeg har testet både "Chrome" og innebygde nettleseren på telefonen, men vil sterkt anbefale "Opera-nettleser" til HTC one. De kom med en oppdatering/ny versjon nå i går, som har fungert utmerket Testet Opera en stund i går, men syns fortsatt den innebygde virker mye lettere\smoothere i bruk. Lenke til kommentar
Puffah Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Jeg har alltid brukt Chrome på Android, men nå bruker jeg faktisk den innebygde fordi jeg føler den er kjappere. Er lettere irritert over at Rayman Jungle Run ikke er kompatibel med telefonen.. Finnes det en workaround for dette? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Hvorfor bruker dere ikke dolphin? Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Hvorfor bruker dere ikke dolphin? Teste nuh! Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 (endret) Jeg har slått på lyd og touch-feedback ved berøring av knapper på tastaturet, men det virker ikke alltids. Det er kun når jeg skriver inn passord at den reagerer. Denne mobiltelefonen støtter vist 4G. Jeg har sett toggle knapper for å slå av 2G og 3G, men det eneste jeg finner på One er en for alt "Data". Under Instillinger->Mobildata har man følgende valg: "Kun GSM", "Kun WCDMA", "GSM / WCDMA auto" og "GSM / WCDMA / LTE auto". Skulle gjerne hatt toggleknapper for 2G/3G/4G(LTE). Jeg har BWToggle, men den er veldig begrenset med valg. Endret 23. mai 2013 av DJViking Lenke til kommentar
Puffah Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Hvorfor bruker dere ikke dolphin? Teste nuh! Jeg får prøve jeg også da Lenke til kommentar
Slai Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Absolutt beste IMO . Gjerne si fra hva dere syntes. Digger gestures (legger den nede i høyre hjørne, men ligger på venstre siden som default av en eller annen grunn) og sidesveip for bookmarks. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Du henger mye i denne tråden, Slai. Planer om å kjøpe HTC One? Eller er du bare rett og slett glad i Android, og det er grunnen til at du skriver så mye her? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 (endret) Hjelper der jeg kan =) Også interessant å lese hvordan folk opplever telefonen da jeg ikke har erfaring med htc og det er veldig mulig neste tlf blir en htc. Som en slags bonus. Endret 23. mai 2013 av Slai Lenke til kommentar
Puffah Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Når det gjelder Dolphin er det positivt at statusbaren på toppen forsvinner, men Settings-baren på bunnen kommer uansett om jeg har skrudd den av eller på. Gestures gjør nok ting behagelig når man venner seg til å bruke det Jeg gleder meg til 4.2.2 og vi igjen kan mappe Settings til hold-back ellerhvadetnåer Lenke til kommentar
Slai Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Snodig... Det er en Sense greie? Selv liker jeg ha den notificationbaren synlig. Men det er smakssak =) Lenke til kommentar
Puffah Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 (endret) Vel jeg har ikke bestemt meg for om jeg vil ha det slik eller ikke, men det er fint at det finnes. Den settingsbaren er en greie på alle applikasjoner som ikke har egen settingsknapp, siden One ikke har egen knapp for settings lengre. Den kommer heldigvis tilbake i 4.2 Du ser jo hvor begrenset bildet blir ved å ikke ha fullscreen Endret 23. mai 2013 av Puffah Lenke til kommentar
Slai Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 (endret) Ja duger inne på noe der. Bra de fikser det snart, stjeler mye med begge de to på en gang ser jeg. Du har overbevist meg. Skal teste en uke fullscreen =) Edit: Nevermind, tror jeg dropper det. Kom nettopp på hvorfor jeg ikke kjører fullscreen: man må sveipe ned for å se tabs. Endret 23. mai 2013 av Slai Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 (endret) Har nå testet Dolphin litt, men mener fortsatt at den innebygde nettleser er bedre i bruk. Klart den har ikke swypes og slik, men den føles raskere\lettere til å scrolle nedover VGnett feks. Litt vanskelig å forklare. Syns også at bilde Dolphin gir hakket når jeg scroller nederover. Merkelig Edit; Og som jeg ser på Screenshot'n over her. Denne svarte "meny" bar'n hadde vært uaktelt om jeg hadde kjørt stock, da kunne den vært så rask og fin den bare ville Endret 23. mai 2013 av phewBAR Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 merker også at HTC sin browser er raskere enn både chrome og opera. Har ikke teste dolphin Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Hva blir fikset? Gjør de htc knappen til meny? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå