mikeyo202 Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Noen andre som har problemer med å koble den til som kontroller på canal digital dekoder fra ADB? Prøvd både canal digital og ADB som valg på dekoder. Har også prøvd å stille inn kontrollerinstillingene manuelt, uten hell :/ Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Jeg blir stadig mer imponert over micen på Htc one. Har ved et par anledinger filmet under støy. (Høy musikk, masse prating osv.) Og lydkvaliteten blir virkelig fantastisk. Blir spennende å se om "Nye" micen de skal få inn i den blir like god. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 (endret) Bruker dere smart synkronisering eller push på eposten programmet? Har satt opp outlook.com kontoen, men føler at epostene kommer inn sent. Endret 20. mai 2013 av Megaoctane Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Blir spennende å se om "Nye" micen de skal få inn i den blir like god. Skal de bytte ut micen? Lenke til kommentar
Puffah Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 (endret) Produsenten av mikrofonen gav ut en mikrofon til HTC som de egentlig ikke hadde lov til å gi til andre enn Nokia. HTC må derfor finne en ny mikrofon når de har brukt opp lageret av mikrofonene de fikk Endret 20. mai 2013 av Puffah Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Produsenten av mikrofonen gav ut en mikrofon til HTC som de egentlig ikke hadde lov til å gi til andre enn Nokia. HTC må derfor finne en ny mikrofon når de har brukt opp lageret av mikrofonene de fikk er det en bra, eller dårlig ting? med tanke på lydkvalitet tror du? jeg kommer sikkert til å kjøpe htc one etter at lageret er tomt Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Mikrofonen synes jeg er sinnsykt bra. Har hatt iphone 5, men føler at lyden er astronomisk bedre i denne... Lenke til kommentar
Puffah Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 (endret) er det en bra, eller dårlig ting? med tanke på lydkvalitet tror du? jeg kommer sikkert til å kjøpe htc one etter at lageret er tomt Vel de har sagt at de vil prøve å finne en erstatning i tilsvarende kvalitet, men man vet jo aldri. Endret 20. mai 2013 av Puffah Lenke til kommentar
SLi Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Noen andre som har problemer med å koble den til som kontroller på canal digital dekoder fra ADB? Prøvd både canal digital og ADB som valg på dekoder. Har også prøvd å stille inn kontrollerinstillingene manuelt, uten hell :/ Samme her. Forresten, jeg så en jente i 20-åra som hadde en HTC One, dette var i Berlin for noen dager siden. Jeg ble litt sjokkert, er jo ingen som vet at den finnes engang Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Samme her. Forresten, jeg så en jente i 20-åra som hadde en HTC One, dette var i Berlin for noen dager siden. Jeg ble litt sjokkert, er jo ingen som vet at den finnes engang Flere på jobben som har hørt om den :-) og etter at de så min vurderer de å skifte fra itelefon. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Viste den til en med iPhone 5, han prøvde å si at han sin var så mye bedre på alle måter, men ble motbevist av meg på alt han sa. Jeg SÅ at han innerst inne sikla etter telefonen. Selfølgelig personal preference in the end, right? Lenke til kommentar
KontraBass Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Noen andre som har problemer med å koble den til som kontroller på canal digital dekoder fra ADB? Prøvd både canal digital og ADB som valg på dekoder. Har også prøvd å stille inn kontrollerinstillingene manuelt, uten hell :/ Prøv Sagem. Det fungerer på S4 ihvertfall. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Har hatt HTC One nokon dagar nå og må sei at eg er mektig imponert! Har tidligare hatt HTC desidert, sensation, galaxy 1,2 og 3, men har ikkje blitt like imponert over ein telefon sia desire. Har ingen ting å utsette på batteriet heller. Super rask og knall samtale kvalitet. Heller ingen produksjons feil som eg kan sjå. 3 Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 (endret) Henter min HTC One Black etter jobb i dag. Teller minuttene... Jeg har tatt sikkerhetskopi av min Samsung Galaxy SII (som jeg skal wipe og legge inn CM og bruke som backuptel). Hvordan kan jeg få mine meldinger og samtalelogg fra SGSII over til One? Det er da ikke nødvendig, men jeg vil ha det... Endret 21. mai 2013 av DJViking Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Henter min HTC One Black etter jobb i dag. Teller minuttene... Jeg har tatt sikkerhetskopi av min Samsung Galaxy SII (som jeg skal wipe og legge inn CM og bruke som backuptel). Hvordan kan jeg få mine meldinger og samtalelogg fra SGSII over til One? Det er da ikke nødvendig, men jeg vil ha det... last ned htc såpen på play store og du får alt over Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 (endret) "Såpen"? Fant noe som heter "HTC Overføringsverktøy". Er det denne du sikter til? Må jeg installere den på begge mobiltelefonene? En ting til, urelatert: Får man oppdateringer til HTC One via OTA eller noe ala Samsung Kies på PC? Til de som har fått mobiltelefonen og begynt å "leke" med den og forandre diverse visuelle ting (launcher, homescreen, lockscreen). Vis dine skjermdump og hva du har gjort/installert. Endret 21. mai 2013 av DJViking Lenke til kommentar
teitur Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 (endret) Du trenger bare installere på den gamle telefonen. Du vil få spørsmål om du vil overføre fra gammel telefon under oppsettet, og instruksjoner om hvordan du gjør det. One får oppdateringer OTA, trenger ikke styre med pc.. Endret 21. mai 2013 av teitur Lenke til kommentar
Saviorself Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Tiles 4.0, satt opp med Novalauncher. Ligger hotspots på klokke/kalender slik at jeg kommer rett inn på appen ved å trykke på de. Ligger også hotspot i hver av hjørnene på høyresiden til henholdsvis app drawer og vis/skjul varsler. Har ikke helt funnet ut hva jeg kan ha i det området som er ledig. Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Henter min HTC One Black etter jobb i dag. Teller minuttene... Jeg har tatt sikkerhetskopi av min Samsung Galaxy SII (som jeg skal wipe og legge inn CM og bruke som backuptel). Hvordan kan jeg få mine meldinger og samtalelogg fra SGSII over til One? Det er da ikke nødvendig, men jeg vil ha det... Du kan også gjøre det med Helium (https://play.google.com/store/apps/details?id=com.koushikdutta.backup). Pro-versjonen støtter backup via Dropbox og Google Drive. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå