Gå til innhold

Offisiell HTC One tråd - (M7), 2013


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke hullet til den andre micen du ser på da? Ikke noe skurr/popp her. Muligens et knepp når den slår av/på høyttalerne, men det plager meg ikke.

 

Hehe joda, ser at det muligens skal være sånn. Men skurrelyden er der. Spesielt på youtube-videoer og enkelte sanger på Spotify osv.

Lenke til kommentar

Score med 3DMark:

Ice Storm: 10620

Ice storm med bærbar pc: 89342

 

Husker ikke hva jeg fikk med One S. Men tror det var ca. 6700 poeng. Fikk litt dårligere med nettbrettet (billig android nettbrett for 1000,- :p )

Endret av BIG1
Lenke til kommentar

Skjønner ikke at jeg fikk så sykelig høy 3DMark score. Kan det ha noe med at mobilen ikke hadde stort annet kjørende og at den var ganske kjølt ned (av vinterluft)?

 

11449 ble scoren. (3. Mai)

 

Fikk 11036 nå som jeg slo av strømsparer:p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Måtte returnere min One da de jeg snakket med nesten ikke klarte å høre hva jeg sa. Bare hakking og skurr/støy. Jeg hørte imidlertid de helt fint. Ikke problemer med noe annet. Wifi og bluetooth fungerte perfekt. Batteritiden så også ut til å være god.

Lenke til kommentar

Vurderer dette sterkt selv, men synes Sense ser så fælt ut. Menyene og "notification center" får man jo ikke gjort noe med uten custom rom, men jeg vil jo tro at det blir en del bedre i det daglige av å bytte launcher. Lockscreen får man vel heller ikke gjort noe med uten å bruke custom rom?

 

Forstår det uansett slik at du er kjempefornøyd, hva med dere andre som går fra Nexus-devicer? Hvor smertefullt er det å få Sense? Det er ingen tvil om at hardwaren er fantastisk.

 

Jo.. Du får gjort noe med lockscreen ved å installere en ny launcher.. F.eks Go Launcher sammen med Go Locker.. Er andre launchers som har dette også. Usikker på notification osv men du kan forandre ganske mye stuff bare med en ny launcher.

Lenke til kommentar

Tusen takk til dere som har besvart mitt innlegg angående erfaring med wi-fi og bluetooth. Jeg har ikke sett den annet enn på bilder, og når jeg ser den i butikk, ser jeg ikke bort fra at jeg kan bli solgt.

 

Når det gjelder batteritider, viser vel de fleste tester at den er god. Noen melder om glipe mellom displayglass og deksel (?) men i så fall skal det ikke være problem å få byttet telefonen.

Lenke til kommentar

Sense er lett å få bort, personlig synes jeg Sense 5 fungerer bra nok til at det fortsatt er å finne på telefonen min. Syntes selv at ikke nexus var nok, så selv den fikk custom rom etter et halvt år. Det er mer den rå kraften og designet denne telefonen vinner på. Selve sense er smak og behag

 

 

Vurderer dette sterkt selv, men synes Sense ser så fælt ut. Menyene og "notification center" får man jo ikke gjort noe med uten custom rom, men jeg vil jo tro at det blir en del bedre i det daglige av å bytte launcher. Lockscreen får man vel heller ikke gjort noe med uten å bruke custom rom?

 

Forstår det uansett slik at du er kjempefornøyd, hva med dere andre som går fra Nexus-devicer? Hvor smertefullt er det å få Sense? Det er ingen tvil om at hardwaren er fantastisk.

Lenke til kommentar

Oppdaget nå at front kameraet mitt har en bug, og lurer på om dette gjelder andre også. Tar jeg ansiktet enten i toppen eller bunnen av skjermen når mobilen står i portrett så dras ansiktet mitt veldig. Ser ut som jeg har noe alt for langt ansikt. Noen andre som opplever dette?

Lenke til kommentar

Merker det på snapchat selv om jeg tar bilde nedenifra, fordi da blir hode mitt veldig lite iforhold til kroppen :p

Edit: Må bare legge til noe her, jeg er ganske(altfor) tynn!

 

Endre måten du tar bilder på... Vidvinkelen er ganske praktisk iblandt! :)

Endret av SLi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...