Megaoctane Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Jeg har nylig gått fra iphone 5 til htc one. Meget fornøyd hittil. Eneste jeg har gjort er å installere SwiftKey. Elsker det. Selv om jeg flere ganger stopper for å se hva jeg har skrevet etter hvert ord:-) Lenke til kommentar
Slai Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Mega: det går seg til fort . Før kunne man stille om det skulle stille seg enten til å tilrettelegge seg etter en presis bruker eller en hurtig men slurvete bruker. Men finner ikke det lengre.. Lenke til kommentar
DestinY Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Det er ikke hullet til den andre micen du ser på da? Ikke noe skurr/popp her. Muligens et knepp når den slår av/på høyttalerne, men det plager meg ikke. Hehe joda, ser at det muligens skal være sånn. Men skurrelyden er der. Spesielt på youtube-videoer og enkelte sanger på Spotify osv. Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 (endret) Score med 3DMark: Ice Storm: 10620 Ice storm med bærbar pc: 89342 Husker ikke hva jeg fikk med One S. Men tror det var ca. 6700 poeng. Fikk litt dårligere med nettbrettet (billig android nettbrett for 1000,- ) Endret 18. mai 2013 av BIG1 Lenke til kommentar
SLi Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Skjønner ikke at jeg fikk så sykelig høy 3DMark score. Kan det ha noe med at mobilen ikke hadde stort annet kjørende og at den var ganske kjølt ned (av vinterluft)? 11449 ble scoren. (3. Mai) Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Skjønner ikke at jeg fikk så sykelig høy 3DMark score. Kan det ha noe med at mobilen ikke hadde stort annet kjørende og at den var ganske kjølt ned (av vinterluft)? 11449 ble scoren. (3. Mai) Fikk 11036 nå som jeg slo av strømsparer:p 1 Lenke til kommentar
jornhd Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Måtte returnere min One da de jeg snakket med nesten ikke klarte å høre hva jeg sa. Bare hakking og skurr/støy. Jeg hørte imidlertid de helt fint. Ikke problemer med noe annet. Wifi og bluetooth fungerte perfekt. Batteritiden så også ut til å være god. Lenke til kommentar
ChrchBrnr Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Vurderer dette sterkt selv, men synes Sense ser så fælt ut. Menyene og "notification center" får man jo ikke gjort noe med uten custom rom, men jeg vil jo tro at det blir en del bedre i det daglige av å bytte launcher. Lockscreen får man vel heller ikke gjort noe med uten å bruke custom rom? Forstår det uansett slik at du er kjempefornøyd, hva med dere andre som går fra Nexus-devicer? Hvor smertefullt er det å få Sense? Det er ingen tvil om at hardwaren er fantastisk. Jo.. Du får gjort noe med lockscreen ved å installere en ny launcher.. F.eks Go Launcher sammen med Go Locker.. Er andre launchers som har dette også. Usikker på notification osv men du kan forandre ganske mye stuff bare med en ny launcher. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Android 4.2 kommer om ca to til tre uker ifølge denne artikkelen. http://www.gottabemobile.com/2013/05/17/htc-one-android-4-2-update-release-2-3-weeks/ Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Tusen takk til dere som har besvart mitt innlegg angående erfaring med wi-fi og bluetooth. Jeg har ikke sett den annet enn på bilder, og når jeg ser den i butikk, ser jeg ikke bort fra at jeg kan bli solgt. Når det gjelder batteritider, viser vel de fleste tester at den er god. Noen melder om glipe mellom displayglass og deksel (?) men i så fall skal det ikke være problem å få byttet telefonen. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 (endret) Elsker mobilen, men har eit problem. Vibrasjonen når eg taster forsvinner innimellom. Altså, det er ikkje alltid at hepticfeedback fungerer. Andre som har hatt problem med det, evt veit om fix? Fix: fant ut at det var på grunn av at strømsparingsmodus var på... Endret 19. mai 2013 av Thor - God Of Thunder Lenke til kommentar
maxiix3 Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Sense er lett å få bort, personlig synes jeg Sense 5 fungerer bra nok til at det fortsatt er å finne på telefonen min. Syntes selv at ikke nexus var nok, så selv den fikk custom rom etter et halvt år. Det er mer den rå kraften og designet denne telefonen vinner på. Selve sense er smak og behag Vurderer dette sterkt selv, men synes Sense ser så fælt ut. Menyene og "notification center" får man jo ikke gjort noe med uten custom rom, men jeg vil jo tro at det blir en del bedre i det daglige av å bytte launcher. Lockscreen får man vel heller ikke gjort noe med uten å bruke custom rom? Forstår det uansett slik at du er kjempefornøyd, hva med dere andre som går fra Nexus-devicer? Hvor smertefullt er det å få Sense? Det er ingen tvil om at hardwaren er fantastisk. Lenke til kommentar
maxiix3 Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Oppdaget nå at front kameraet mitt har en bug, og lurer på om dette gjelder andre også. Tar jeg ansiktet enten i toppen eller bunnen av skjermen når mobilen står i portrett så dras ansiktet mitt veldig. Ser ut som jeg har noe alt for langt ansikt. Noen andre som opplever dette? Lenke til kommentar
SLi Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 (endret) Vidvinkel Get it? Edit: Gå på innstillingene til kamra > beskjær > vanlig. Hjelper litt Endret 19. mai 2013 av SLi Lenke til kommentar
maxiix3 Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Vidvinkel Get it? Edit: Gå på innstillingene til kamra > beskjær > vanlig. Hjelper litt Var først og fremst under snapchat jeg oppdaget det. Betyr det altså at det er slik den skal være og at det ikke er mye jeg kan gjøre med det? Lenke til kommentar
SLi Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 (endret) Merker det på snapchat selv om jeg tar bilde nedenifra, fordi da blir hode mitt veldig lite iforhold til kroppen Edit: Må bare legge til noe her, jeg er ganske(altfor) tynn! Endre måten du tar bilder på... Vidvinkelen er ganske praktisk iblandt! Endret 19. mai 2013 av SLi Lenke til kommentar
tobler0ne Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Er Elkjøp åpne imorgen mon tro? De på kundeservice sa telefonen skulle komme på butikken på mandag, men er det ikke helligdag? Merker det på snapchat selv om jeg tar bilde nedenifra, fordi da blir hode mitt veldig lite iforhold til kroppen Den setningen... 2 Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Elkjøp er ikke åpen i morgen. Så kundeservice visste nok ikke at det er helligdag i morgen. (21 mai) Lenke til kommentar
SLi Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Er Elkjøp åpne imorgen mon tro? De på kundeservice sa telefonen skulle komme på butikken på mandag, men er det ikke helligdag? Den setningen... Sorry da, skriver litt kjapt iblandt. Skal skrive litt saktere heretter! Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Noen som har funnet en sånn holder for HTC One ? Har denne til One X, men får nye One nå til uka...skulle hatt en ny som passet : http://dx.com/p/stylish-car-mobile-holder-w-suction-cup-for-htc-one-x-black-135828 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå